Priveontvangst versus privehuis, ik kap ermee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus... omdat het met iemand anders was 'afgesproken'... overschrijd jij zonder verpinken haar grenzen!!! En... dan noem je het nog je 'score' ook! Ongehoord!
Ander meisje dan op de foto, dus de vraag is eerder waarom je deze praktijken nog beloont en niet direct al vertrekt.
 
Hier even de 'score' van zaterdagavond 7 sept:

- Ana, met blond geverfd haar, nabij Duivendrecht: ze stuurt me haar prijslijst (of de booker doet dat). Accoord, als ik vraag om een tijd en plaats hoor ik niets meer van haar.

- Sofia 4112736 : laat me naar haar flat in Zuidoost komen, maar toen ik voor de ingang beneden stond te wachten zei na een korte videocall 'Sorry, maar ik ben nu niet thuis, je kunt je adres achterlaten en dan kom ik naar jou.' Don't fucking lie to me. Even later uppte ze haar text op Kinky.

- Mia 8262849 : een ander meisje dan op de foto, spreekt alleen Spaans. Toen ik overging op kutjebeffen weigerde ze, pas toen ik kon laten zien dat dit met haar booker afgesproken was, liet ze me toe.

Ik ga gewoon weer naar een privehuis. Aanbellen, gelijk zien wat je krijgt, keuze maken en de kamer op. Scheelt me ook heel veel tijd. En word minder belazerd.
was dit allemaal gisterenavond?

je maakt hier maandag speciaal een topic aan om ons aan ons uit te leggen dat privehuizen alleen maar voordelen hebben en ontvangst alleen maar nadelen heeft en dat je kapt met ontvangst

jouw mening, prima

en dan denk je het weekend erna, "weet je wat ik vanavond ga doen? priveontvangst!"

dat vind ik gek
 
Terug
Bovenaan Onderaan