Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dit is precies de kern.
Als het gebodene met het gevraagde in balans is of overtreft prima.

300 euro voor een lekkere leuke vrouw die van wanten weet en op haar klant inspeelt is een superdeal, terwijl 100 euro voor een kutwijf die er niets van bakt weggegooid geld is
:p
Er zijn ook dames die 100 vragen en op hun klanten inspelen je hoeft daavoor geen 300 te betalen.

Er zijn ook dames die 100 vragen en op hun klanten inspelen je hoeft daavoor geen 300 te betalen.
300 euro een superdeal??
Geef mij die lekkere geile topdate van €100 ipv €300 dan kan ik 3 keer gaan. Heb wel een paar op mijn lijstje staan die daar aan voldoen! 🤪

P.S. ik begrijp het standpunt wel hoor; liever iets meer uitgeven aan een goede ervaring dan goedkoop een kutervaring krijgen. 🤓
Jullie hebben natuurlijk óók gelijk.
En wat @J.B. het stelt is natuurljk de kern. Kutervaringen (figuurlijk gesproken uiteraard :p) zijn altijd te duur

Ik heb mijn post geherformuleerd. € 300,- kan een superdeal zijn, terwijl € 100 weggegooid geld kan zijn. Alles afhankelijk van hetgeen je krijgt.

Iedereen weer blij, de zoektocht naar goede dienstverlening kan weer vervolgd worden
:cool:

Wat een goede date is en het tarief die daar aan gekoppeld is, is een persoonlijke afweging.
De een is blij als hij een half uurtje in missio met het licht uit mag bonken bij een dvp tegen 50 euro. Terwijl een ander pas tevreden is als hij meerdere dames in een sessie aan zijn piemel heeft gehad tegen 400 euro.
Dus nogmaals wat goed is en wat k*t is een persoonlijke afweging.

Terug
Bovenaan Onderaan