Recensie Luna, Gent/Roeselare/Grobbendonk/Mechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirkdg

Wandelaar
48
15/02/22
31
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blowjob-without-sex-anal-tonguekiss.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al 2 keer langs geweest bij deze dame.
Eerst 1 keer in Roeselare, daarna 1 keer in Gent. Goede service: Dame doet haar best. GFE en tong-zoenen. Je mag haar vingeren en voorzichtig anaal vingeren.
Taal is een probleem: Zij spreekt geen Engels of Nederlands, ik spreek geen Spaans of Portugees.
Prostaat-massage moet ze duidelijk nog leren.
Hygiëne kan nog beter: Eens douchen vooraleer een klant binnen te laten kan geen kwaad.
Op zich zeer goede date. Ik ga nog terug!
€ 150,00 / uur standaard service.

I had four experiences with this lady. He always responded with a smile and a fire that leaves me wanting more. She did her best. Angelic face, looking at those sweet eyes is a reason to ejaculate without holding back.

Ik ben ondertussen al 4 keer langs geweest bij deze dame. Elke keer beter. GFE is top bij deze dame. Dame met veel goesting in sex.
Douchen vooraf is mogelijk. Douchen samen met dame is mogelijk.

Ik ben al 2 keer langs geweest bij deze dame.
Eerst 1 keer in Roeselare, daarna 1 keer in Gent. Goede service: Dame doet haar best. GFE en tong-zoenen. Je mag haar vingeren en voorzichtig anaal vingeren.
Taal is een probleem: Zij spreekt geen Engels of Nederlands, ik spreek geen Spaans of Portugees.
Prostaat-massage moet ze duidelijk nog leren.
Hygiëne kan nog beter: Eens douchen vooraleer een klant binnen te laten kan geen kwaad.
Op zich zeer goede date. Ik ga nog terug!
€ 150,00 / uur standaard service.
Er staat wel geen tongzoenen in haar profiel... maar als ze het doet, des te beter, want voor mij is dat wel enigzins een must

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3574/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame bezocht in Beernem. RL foto's zijn waarheidsgetrouw. Afspreken was niet zonder slag of stoot, vrij veel verwarring. Het werd snel duidelijk dat je met de dame in kwestie zelf communiceert maar haar kennis van Engels is zeer beperkt. Dat maakt ook dat conversatie ter plaatse ver van vlot & duidelijk was.

Tongzoenen is niet geadverteerd maar wel bevestigd dat ze dat doet. Edoch qua niveau vrij teleurstellend.
Pzc was niet slecht, haar geile blik van "doe ik dit goed" zal me wel bijblijven. Bij beffen werd mijn hoofd bijna afgeknipt door haar benen, geen idee wat daar de bedoeling van was.
Neuken was teleurstellend (oh ja, met de dikke rode condoom) maar toch snel over, ze had wel iets qua figuur en uitstralen dat me snel gewonnen gaf.

Spijts wat ik hiervoor lees qua positieve recensie, ik kan deze niet bijtreden. Geen klik, slecht moment van de dag of gewoon dat ik er iets anders van verwachtte, wie zal het zeggen?

Op zich kan ik PardonMySins wel enigzins begrijpen in de beoordeling: Prostaat-massage moet ze nog leren, tong-zoenen moet ze eigenlijk ook nog leren, voor neuken heb ik ook wel al betere gehad, ... .
Ik ben op zich wel zeer enthousiast over de dame omdat zij haar best doet:
- Zij is niet continu op haar gsm bezig.
- Zij is niet werkt niet steeds een nummertje af waar je niets kan aan veranderen.
- Zij laat veel toe als je voorzichting bent.
- Zij laat toe dat je haar plaagt, masseert en opwind zoals je met een vriendin zou doen.
Mijn ervaring is dat zij wel zeer goed mee-werkt als je goede vrij-partij wilt. De man moet leiden bij haar. Ik ben er dan wel zeer tevreden over!

Mogelijk heb ik ook al te veel dames andere gehad die echt NIET goed waren: Waar ge soms moet zagen opdat ze eindelijk hun kleren willen uit-doen, dat een condoom uitnemen al zeker 8 minuten moet duren, dames die continu weg-lopen voor alles en nog wat, continu op hun gsm bezig zijn, ... .

En ja, de beleving zal altijd wat persoonlijk blijven denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan