Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarbij komt ook nog dat buitenlandse dames geen belasting betalen.
Dus uiteindelijk verdienen die meer dan een gemiddelde advocaat.
Wat de dames overhouden is toch niet belangrijk?
Of ga je, als een privehuis duurder zou zijn dan priveontvangst (wat niet vaak voorkomt) naar het privehuis, omdat de priveontvangst dame meer overhoudt?
 
Overdrijf niet zo.

Daarbij zijn de kosten voor de dames van de lingerie tot en met de kamerhuur ook flink omhoog gegaan.

Hoezo overdrijven? Als het gaat om privéontvangst in Nederland was 150 per uur de standaard, inclusief PZC, CIM, tongzoenen. Nu zie je regelmatig een uurprijs van 200-250, plus 50 voor elk van de eerder genoemde extra's. Als je uitgaat van 200 plus extra's kom je uit op 350, dus meer dan een verdubbeling. Kijk je naar de prijs voor een half uur, dan gaat het van 100 all-in naar 300 met eerdere genoemde extra's, dus verdriedubbeld.

En natuurlijk zal de huur duurder zijn, maar niet 2 of 3 keer zo veel. En ik betaal amper meer voor merkkleding en merkschoenen tov een aantal jaar geleden, dus dat van die lingerie is gewoon onzin.
 
Hoezo overdrijven? Als het gaat om privéontvangst in Nederland was 150 per uur de standaard, inclusief PZC, CIM, tongzoenen. Nu zie je regelmatig een uurprijs van 200-250, plus 50 voor elk van de eerder genoemde extra's. Als je uitgaat van 200 plus extra's kom je uit op 350, dus meer dan een verdubbeling. Kijk je naar de prijs voor een half uur, dan gaat het van 100 all-in naar 300 met eerdere genoemde extra's, dus verdriedubbeld.

En natuurlijk zal de huur duurder zijn, maar niet 2 of 3 keer zo veel. En ik betaal amper meer voor merkkleding en merkschoenen tov een aantal jaar geleden, dus dat van die lingerie is gewoon onzin.
Daar kan je voor 2 personen ook voor naar een hotel met ontbijt voor 2 dagen. Zo kijk ik er ook altijd naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan