Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarbij komt ook nog dat buitenlandse dames geen belasting betalen.
Dus uiteindelijk verdienen die meer dan een gemiddelde advocaat.
Wat de dames overhouden is toch niet belangrijk?
Of ga je, als een privehuis duurder zou zijn dan priveontvangst (wat niet vaak voorkomt) naar het privehuis, omdat de priveontvangst dame meer overhoudt?
 
Overdrijf niet zo.

Daarbij zijn de kosten voor de dames van de lingerie tot en met de kamerhuur ook flink omhoog gegaan.

Hoezo overdrijven? Als het gaat om privéontvangst in Nederland was 150 per uur de standaard, inclusief PZC, CIM, tongzoenen. Nu zie je regelmatig een uurprijs van 200-250, plus 50 voor elk van de eerder genoemde extra's. Als je uitgaat van 200 plus extra's kom je uit op 350, dus meer dan een verdubbeling. Kijk je naar de prijs voor een half uur, dan gaat het van 100 all-in naar 300 met eerdere genoemde extra's, dus verdriedubbeld.

En natuurlijk zal de huur duurder zijn, maar niet 2 of 3 keer zo veel. En ik betaal amper meer voor merkkleding en merkschoenen tov een aantal jaar geleden, dus dat van die lingerie is gewoon onzin.
 
Hoezo overdrijven? Als het gaat om privéontvangst in Nederland was 150 per uur de standaard, inclusief PZC, CIM, tongzoenen. Nu zie je regelmatig een uurprijs van 200-250, plus 50 voor elk van de eerder genoemde extra's. Als je uitgaat van 200 plus extra's kom je uit op 350, dus meer dan een verdubbeling. Kijk je naar de prijs voor een half uur, dan gaat het van 100 all-in naar 300 met eerdere genoemde extra's, dus verdriedubbeld.

En natuurlijk zal de huur duurder zijn, maar niet 2 of 3 keer zo veel. En ik betaal amper meer voor merkkleding en merkschoenen tov een aantal jaar geleden, dus dat van die lingerie is gewoon onzin.
Daar kan je voor 2 personen ook voor naar een hotel met ontbijt voor 2 dagen. Zo kijk ik er ook altijd naar.
 
Hoezo overdrijven? Als het gaat om privéontvangst in Nederland was 150 per uur de standaard, inclusief PZC, CIM, tongzoenen. Nu zie je regelmatig een uurprijs van 200-250, plus 50 voor elk van de eerder genoemde extra's. Als je uitgaat van 200 plus extra's kom je uit op 350, dus meer dan een verdubbeling. Kijk je naar de prijs voor een half uur, dan gaat het van 100 all-in naar 300 met eerdere genoemde extra's, dus verdriedubbeld.
Waar heb je dat gevonden zo duur . Volgens mij overdrijf je een beetje
 
Daar kan je voor 2 personen ook voor naar een hotel met ontbijt voor 2 dagen. Zo kijk ik er ook altijd naar.
Haha en dat doen de dames ook veel,lekker op vakantie gaan van de hard verdiende centen, van de mannen die teveel betaalde !!!


Hahaha, wie is er nu slim de dame in kwestie,of de klanten?


Veel,niet allemaal hoor,er is ook veel ellende bij sommige dames verdienen meer dan de meeste klanten.


Maarre als je het hebt gegeven dan moet je hier ook niet klagen natuurlijk!!!!


Ik combineer tegenwoordig mijn vakantie in zuid Amerika met mijn bezoeken,soms 6 tot 8x goedkoper dan in West Europa, en 9 vd 10 keer een gfe.
 
Waar heb je dat gevonden zo duur . Volgens mij overdrijf je een beetje

Even wat willekeurige profielen van Kinky:









En natuurijk zij er ook goedkopere dames, en natuurlijk verschilt het ook per regio, maar het gaat erom dat dit soort dames (die 9 van de 10 keer 10 jaar ouder en 10 kilo zwaarder zijn dan op de foto's) voorheen een all-in prijs van 150 per uur hanteerden, met hoogstens 50 extra voor anaal (wat nog te begrijpen is).
 
En als ze jou nou de fuck of a lifetime geven... Wat is dan duur? Er wordt veel te veel naar nominale cijfers gekeken. Maar goed dat is mijn mening. Het heeft ook totaal geen zin, want er zijn een aantal hardliners die alles te duur vinden. Daarom mijn laatste post in dit topic. Het gaat mij er voornamelijk om dat in vele topics iemand zich komt melden dat een dame te duur. En dan zijn ze er vaak ook nog niet geweest ook. Hoe kan je het dan beoordelen??
 
Laatst bewerkt:
We kunnen nu wel klagen over te hoge tarieven of extras die ook nog betaald mogen worden, feit is en blijft we gaan nog steeds naar een DVP toe.

Men kan nu 2 dingen doen:
1. Nog steeds een DVP bezoeken en stoppen met klagen. Want je bezoekt een DVP.
2. Nooit meer een DVP bezoeken en blijven klagen over de tarieven.

Dit topic zal tot in de lengte der dagen blijven doorgaan. Met dank aan de topic starter. 😁
 
Haha en dat doen de dames ook veel,lekker op vakantie gaan van de hard verdiende centen, van de mannen die teveel betaalde !!!


Hahaha, wie is er nu slim de dame in kwestie,of de klanten?


Veel,niet allemaal hoor,er is ook veel ellende bij sommige dames verdienen meer dan de meeste klanten.


Maarre als je het hebt gegeven dan moet je hier ook niet klagen natuurlijk!!!!


Ik combineer tegenwoordig mijn vakantie in zuid Amerika met mijn bezoeken,soms 6 tot 8x goedkoper dan in West Europa, en 9 vd 10 keer een gfe.
Hoe vaak ga je dan op vakantie naar Zuid Amerika?
 
En als ze jou nou de fuck of a lifetime geven... Wat is dan duur? Er wordt veel te veel naar nominale cijfers gekeken. Maar goed dat is mijn mening. Het heeft ook totaal geen zin, want er zijn een aantal hardliners die alles te duur vinden. Daarom mijn laatste post in dit topic. Het gaat mij er voornamelijk om dat in vele topics iemand zich komt melden dat een dame te duur. En dan zijn ze er vaak ook nog niet geweest ook. Hoe kan je het dan beoordelen??
Nu verdraai je alles weer eerst had je het over dat dvp's veel kosten hadden vanwege de inflatie, maar nadat feestje zwarte panter en ik bewezen hadden dat wat jij zegt niet klopte en de dvp's de inflatie als excuus gebruiken om hun prijzen flink te verhogen meer dan eigenlijk nodig is probeer je nu jezelf uit te lullen dat je iets anders bedoelde maar daar trappen wij mooi niet in (leuk geprobeerd). En ik verwacht nu ook geen bericht meer van je aangezien je een man van je woord bent en niet meer gaat reageren in deze topic 😜
 
Laatst bewerkt:
Alles is subjectief, en de waarheid bestaat niet.
Er is geen objectieve meetlat voor de waarde van een uur seks met een vrouw.
Als ik haar fantastisch vind en ze heeft het lichaam van mijn dromen en pijpt me klaar omdat ze daar nu eenmaal enorm van houdt, dan is 200 euro voor één uur een spotprijs.

Als ze er mooi uitziet maar er in bed niks van maakt (van de dingen waar ik van hou) en ik haar dus helemaal niks vindt is 100 voor een heel uur nog teveel.

Zo simpel is het, in mijn ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan