Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar zal je hoogstwaarschijnlijk wel een punt hebben. Voor iedereen is dat een doorn in het oog. Niet enkel voor de klanten.
"wij' houden dit dus wel in stand door illegale DVP's te blijven bezoeken.
DVP's waar we de hoofdprijs voor betalen, maar die niets afdragen aan belasting. Dat is inderdaad een doorn in het ook van legale DVP's.

Ik ben niet heiliger dan de paus, maar ik wil gewoon niet aan deze misstanden meewerken ook al omdat je niet weet welk leed en/of dwang er achter verscholen is.
En helaas droogt het legale aanbod snel op.

Uiteindelijk gaat de hele "discussie" over prijzen en tarieven in de volgende cirkel:

1. Het is duur, stop met betalen dan dalen de prijzen
2. Een dame vraagt wat ze wil, kan of wil je het betalen dan lekker doen. Zo niet zoek een ander.
3. Ja maar doordat men die prijs betaalt wordt het duur > en weer door naar punt 1.

Uiteindelijk gaat de hele "discussie" over prijzen en tarieven in de volgende cirkel:

2. Een dame vraagt wat ze wil, kan of wil je het betalen dan lekker doen. Zo niet zoek een ander.
3. Ja maar doordat men die prijs betaalt wordt het duur > en weer door naar punt 1.
Ja, deze cirkel klopt wel.
Maar dat komt ook omdat dit absoluut geen markt is van zuiver vraag - en aanbod.
Ikzelf vind 170 euro uur het absolute maximum. Daarboven doe ik het gewoon niet. En mensen die bereid zijn om wel deze bedragen betalen, moeten dat vooral doen.

Lage prijzen trekken nu eenmaal bepaald volk aan 😔😔

Oh? Geen last van hoor!
98% is gewoon aardig en niets mis mee. Die 2% vergeten we gewoon 🤷‍♀️ en schrappen we uit mijn telefoon en geheugen.

Lage prijzen trekken juist personen aan die niet achterlijk veel willen betalen voor weinig.

Prima samenvatting.

Het zegt ook wel wat over ons heren dat we hier 159 pagina's over door kunnen zeuren he. 😁

Ik hanteer voor mezelf altijd het volgende standpunt: "if you pay peanuts, you get monkeys"
En ik hou nu eenmaal niet van monkeys.
Ik zeg dat ook tegen mijn klanten als ze mijn tarieven te hoog vinden. Meestal krijg ik dan alsnog wat ik wil en anders blijft de laptop gewoon dicht :ROFLMAO:

Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat er tussen raamdames die 50 euro pakken geen pareltjes kunnen zitten, maar ik ben niet geïnteresseerd.

En zo is er voor ieder zijn meug.

volgens mij is het nou juist niet de bedoeling dat je voor een dvp gaat zorgen.
Voor een vriendin, partner of vrouw ga je zorgen.
ik ga zwz als ik een partner heb goed voor haar zorgen.

Ik ging eerst een voor beeld geven. Maar dat heb ik niet gedaan. Om dat ik dacht dat het duidelijk was. Blijkbaar niet.

Dus: neem nu je hebt voor je vorige gsm 200€ betaald en je hebt hem vaak zonder kijken op de tafel gelegd. Onder het moto het is toch een goedkope gsm van 200€. Als hij dan op de grond valt ga je je er niet zo veel van aan trekken.

Maar nu is je gsm kapot en je moet een nieuwe kopen. En je beslist in plaats van de goedkoopste gsm's te kopen, koop ik een duurdere. Zo midde klasse 600€ ongeveer.

Bij die gsm die je 600€ gekost heeft ga je er wel of meer opletten dat hij niet op de rand van de tafel ligt bv. ( dus zorg je er beter voor).

Laatst bewerkt:
Ik begrijp je punt, maar ik zie het toch anders. In eerste instantie zou ik er niet trots op zijn als mijn dochter dit werk zou kiezen, simpelweg omdat het ook gevaar met zich meebrengt. Er zijn risico's zoals geweld, uitbuiting en mentale belasting die je niet zomaar kunt negeren. Bovendien hangt veel af van wat voor type DVP iemand is. Er zijn zeker dames die hun hard verdiende geld slim investeren en zo een mooie toekomst opbouwen, en daar heb ik respect voor. Maar trots? Nee, dat zou ik niet zijn.

In 2025 zijn er immers genoeg manieren om veel geld te verdienen als je een beetje intelligent, werklustig en ambitieus bent. Van online ondernemerschap tot freelancen en andere creatieve manieren om financieel onafhankelijk te worden – er zijn tal van kansen zonder dat je dit specifieke pad hoeft te kiezen. Mijn voorkeur zou altijd uitgaan naar opties waarbij veiligheid en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

Daar verschillen we dan duidelijk in.
Maar we willen beide het beste voor de dochter.
En dat kan in dat werk ook wel. Sommige werken ook met een vaste klantenkring. Dat is betere manier van werken, dan via Kinky/SJ

Terug naar de prijzen waar dit topic over gaat.
Het is divers. Je hebt dames die schulden hebben. Die willen er snel van af en zijn duur. Vaak wel NL dames.
Je hebt de Zuid-Amerikaanse. Die moeten dure vliegtickets betalen.
De Oost-Europese dames waren het minst duur, maar gaan mee met de steeds hogere prijzen. En dan niet alleen op de foto opgepimpte jongere, maar ook de oudere DVP's.
Neem deze site ook niet te serieus. Je hebt nep-profielen met hoge prijzen, nep-recensies met zg. klanten die 400 Euro betalen om een dame te promoten.
Ik ga zo goedkoop mogelijk om mijn kwakkie te lozen. Het gaat om het neuken en al het andere (uiterlijk, leeftijd, GFE, etc.) is van minder belang.

Terug naar de prijzen waar dit topic over gaat.
Het is divers. Je hebt dames die schulden hebben. Die willen er snel van af en zijn duur. Vaak wel NL dames.
Je hebt de Zuid-Amerikaanse. Die moeten dure vliegtickets betalen.
De Oost-Europese dames waren het minst duur, maar gaan mee met de steeds hogere prijzen. En dan niet alleen op de foto opgepimpte jongere, maar ook de oudere DVP's.
Neem deze site ook niet te serieus. Je hebt nep-profielen met hoge prijzen, nep-recensies met zg. klanten die 400 Euro betalen om een dame te promoten.
Ik ga zo goedkoop mogelijk om mijn kwakkie te lozen. Het gaat om het neuken en al het andere (uiterlijk, leeftijd, GFE, etc.) is van minder belang.
Dat is ook het probleem het zijn niet alleen maar jonge dvp's die veel geld vragen, maar ook oudere dames die op de advertentie zogenaamde nog 30 zijn. De verschillen tussen de dames zijn er bijna niet meer ze willen allemaal veel geld. Veel heren kiezen tegenwoordig ook meer voor een halfuur of een vluggertje omdat ze de uurprijs te duur vinden. Maar bij de kortere dates wordt je nog meer genaaid want je betaald relatief veel geld voor een hele korte tijd, het klopt gewoon niet meer het is allemaal graaien meer niet. Jammer dat legale prostitutie aan het verdwijnen is want daar kreeg je een eerlijke prijs en waar voor je geld.

het zijn niet alleen maar jonge dvp's die veel geld vragen, maar ook oudere dames die op de advertentie zogenaamde nog 30 zijn.
Dit valt mij ook op. Deze dames zijn meer gaan vragen jammer genoeg :(
Veel heren kiezen tegenwoordig ook meer voor een halfuur of een vluggertje omdat ze de uurprijs te duur vinden.
Ik heb geen behoefte aan een uur. Zie ook meer en meer prive ontvangst dames, die voorheen 30 min aangevinkt hadden, maar dit nu niet meer (openlijk) aanbieden.

Allemaal prima, breng ik mijn geld wel naar andere schatjes ;)

Terug
Bovenaan Onderaan