Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor dezelfde reden willen ze ook niet met Nederlandse mannen afspreken.
Heb je dat ergens ondervonden? Het lijkt me sterk. In Nederland sekswerk gaan doen en geen Nederlandse mannen nemen. Klinkt een beetje als naar Italië gaan en geen pasta lusten.
Jullie onderschatten hoeveel wandelaars in Nederland, Arabische/Marokkaanse/Turkse etc achtergrond hebben.
En hoeveel wandelaars hebben een zodanig gemengde achtergrond dat er geen etnisch etiketje meer kan opgeplakt worden. Maakt toch niet uit.
Deze dvps houden zelfs bij wanneer de ramadan begint enzo.
De ramadan moeten de dvp's niet 'bijhouden' hoor. Zij merken dat vanzelf wel aan een lager aantal klanten. Een gekend verschijnsel.

Valt wel mee, ja ze vragen wel naar afkomst en leeftijd, omdat ze niet mannen van bepaalde afkomsten en leeftijden willen daten. En natuurlijk zodat ze een beetje weten met wie ze afspreken, sommige willen dan ook videobellen. Voor dezelfde reden willen ze ook niet met Nederlandse mannen afspreken.

Jullie onderschatten hoeveel wandelaars in Nederland, Arabische/Marokkaanse/Turkse etc achtergrond hebben.

Wanneer ik Zuid-Amerikaanse of Oost-Europese dames bezoek, krijg ik vaak te horen dat veel van hun klanten van die afkomsten zijn. Deze dvps houden zelfs bij wanneer de ramadan begint enzo.

Dan had je nog dame Lilyx/fleur die hier ook een account had, toen ze eerst begon en thuisontvangst deed, schreef ze specifiek dat ze niet met buitenlanders date. Toen ze begon te werken bij de doubletstraat en geleenstraat, nam ze hun wel aan als klanten, en daarna later in privehuizen ook.
We onderschatten niet dat er een heleboel klanten van buitenlandse afkomst zijn. Alleen hebben de Marokkaanse dvp's geen behoefte aan Marokkaanse mannen als klant, omdat ze dit beroep stiekem doen en niet willen dat een Marokkaanse klant het aan hun soortgenoten verteld. Het is namelijk in hun cultuur een schande als je als hoer word gezien.

Verder vergelijk je nu europese dames met marokkaanse dames dat is toch iets heel anders. Een oost europese die in Nederland werkt zal veel sneller met een man uit eigen land afspreken dan een marokkaanse dame dat zal doen. Vergeet niet dat Marokkaanse dames hier in nederland wonen en geboren zijn hun klanten zijn dat vaak ook, daarom is een marokkaanse klant heel risky voor een marokkaanse dvp. De kans dat het een bekende is en hij haar familie kent is vele malen groter dan bij een oost europese dvp want die zitten hier in een vreemd land niemand kent ze. Daarom zie je ook in nederland veel oost europese dames achter het raam werken niemand kent ze toch dus kunnen ze hier even plat gezegd onbekommerd de slet uithangen.

Laatst bewerkt:
We onderschatten niet dat er een heleboel klanten van buitenlandse afkomst zijn. Alleen hebben de Marokkaanse dvp's geen behoefte aan Marokkaanse mannen als klant, omdat ze dit beroep stiekem doen en niet willen dat een Marokkaanse klant het aan hun soortgenoten verteld. Het is in hun cultuur een schande als je als hoer word gezien.
Mooi verhaal, maar ik vul even aan. Alsof enkel Marokkaanse klanten het aan hun soortgenoten kunnen vertellen... En in onze eigen cultuur rust er geen taboe meer op sekswerk?
Verder vergelijk je nu europese dames met marokkaanse dames dat is toch iets heel anders.
Dat is inderdaad anders. Op verschillende vlakken.
De kans dat het een bekende is of dat hij haar familie kent is vele malen groter dan bij een oost europese dvp want die zitten hier in een vreemd land niemand kent ze.
Denk je? Je vergeet dan hoeveel mannen van Oost Europese origine hier werken, en vaak kennen mensen die naar een bepaalde streek in B of in NL emigreren, elkaar al min of meer van in hun thuisland, of ze vormen hier een hechte groep vrienden. Normale Oost Europese dvp's zijn er ook niet tuk op dat er iets van hun werk in het thuisland zou uitlekken hoor.

Wat ik in je betoog trouwens mis, is het verschil tussen bepaalde etnische sub-groepen. Een gypsy dame die zich Roemeense noemt, zal er weinig moeite mee hebben, want in hun samenleving is het normaal dat dochters in hun jonge jaren geld verdienen met wat de natuur hen gegeven heeft. Een 'normale' Roemeense zal dat héél anders zien. Die komen hier werken in de horeca, in de cleaning of in winkels. Officieel ten opzichte van het thuisfront dan toch.

Mooi verhaal, maar ik vul even aan. Alsof enkel Marokkaanse klanten het aan hun soortgenoten kunnen vertellen... En in onze eigen cultuur rust er geen taboe meer op sekswerk?
Ook hier is er sprake van taboe, maar het is totaal onvergelijkbaar. Een aanzienlijk deel van de Turkse en Arabische dames loopt het risico om door de familie vermoord en ritueel verbrandt te worden als ze weten dat hun zus of dochter dit werk doet. Was laatst nog in het nieuws dat eerwraak het hoofddeel van femicide in Nederland is.

We onderschatten niet dat er een heleboel klanten van buitenlandse afkomst zijn. Alleen hebben de Marokkaanse dvp's geen behoefte aan Marokkaanse mannen als klant, omdat ze dit beroep stiekem doen en niet willen dat een Marokkaanse klant het aan hun soortgenoten verteld. Het is namelijk in hun cultuur een schande als je als hoer word gezien.
Met hetzelfde gemak worden Nederlandse vrouwen die iets met een moslimman beginnen en voor het huwelijk seks hebben als zodanig betiteld.

Ook hier is er sprake van taboe, maar het is totaal onvergelijkbaar. Een aanzienlijk deel van de Turkse en Arabische dames loopt het risico om door de familie vermoord en ritueel verbrandt te worden als ze weten dat hun zus of dochter dit werk doet. Was laatst nog in het nieuws dat eerwraak het hoofddeel van femicide in Nederland is.
Een groot deel? Veel van die zogenaamde Arabische dames zijn in mijn visie gewoon meiden die meer Vlaams of Nederlands zijn dan Arabisch. Vaak hier geboren, opgegroeid, naar school gegaan en veel onafhankelijker dan de echte Arabische soortgenoten. Ik denk dat dit soort van familiereacties toch relatief in het niets verzinkt in vergelijking tot de verdoken pooiertoestanden die helaas nog vaak leven binnen deze middens.

Dat is inderdaad anders. Op verschillende vlakken.

Denk je? Je vergeet dan hoeveel mannen van Oost Europese origine hier werken, en vaak kennen mensen die naar een bepaalde streek in B of in NL emigreren, elkaar al min of meer van in hun thuisland, of ze vormen hier een hechte groep vrienden. Normale Oost Europese dvp's zijn er ook niet tuk op dat er iets van hun werk in het thuisland zou uitlekken hoor.

Wat ik in je betoog trouwens mis, is het verschil tussen bepaalde etnische sub-groepen. Een gypsy dame die zich Roemeense noemt, zal er weinig moeite mee hebben, want in hun samenleving is het normaal dat dochters in hun jonge jaren geld verdienen met wat de natuur hen gegeven heeft. Een 'normale' Roemeense zal dat héél anders zien. Die komen hier werken in de horeca, in de cleaning of in winkels. Officieel ten opzichte van het thuisfront dan toch.
een marokkaanse dvp die in nederland is geboren heeft een veel grotere kans om betrapt te worden door haar soortgenoten dan een bijv een roemeense die hier niet is geboren maar hier even een tijdje komt werken. Net zoals een marokkaanse dvp die in nederland is geboren in Roemenië gaat werken hoe groot is de kans dat ze daar betrapt zal worden klein toch?

Verder heb jij weinig kennis van zigeuners als je denkt dat zigeuners ouders het normaal vinden dat hun jonge dochter als prostituee gaat werken. Dat het stiekem gebeurt is één ding maar in hun cultuur is het een schande en dat weten de zigeunerdames maar al te goed.

Verder heb jij weinig kennis van zigeuners als je denkt dat zigeuners ouders het normaal vinden dat hun jonge dochter als prostituee gaat werken.
Er is een verschil tussen iets denken, en de dingen die je ervaart.
Dat het stiekem gebeurt is één ding maar in hun cultuur is het een schande en dat weten de zigeunerdames maar al te goed.
Ik denk dat jij je hierin schromelijk vergist. Heb je Roemenen in je vriendenkring, spreek met hen dan maar eens over de gypsy's. Die mensen zijn daarom geen 'slechte' mensen hoor, en het is ook niet dat zij geen goed hart kunnen hebben, maar ze leven met een andere mentaliteit.

Er is een verschil tussen iets denken, en de dingen die je ervaart.

Ik denk dat jij je hierin schromelijk vergist. Heb je Roemenen in je vriendenkring, spreek met hen dan maar eens over de gypsy's. Die mensen zijn daarom geen 'slechte' mensen hoor, en het is ook niet dat zij geen goed hart kunnen hebben, maar ze leven met een andere mentaliteit.
Ze leven met een andere mentaliteit daar ben ik het met je eens, maar hier gaan roepen dat hun ouders van hun dochters verwachten dat ze voor geld hun benen gaan spreiden is absoluut niet waar. Hun cultuur en trots laat dat niet toe het is voor hun een grote schande als zoiets gebeurt.

Laatst bewerkt:
een marokkaanse dvp die in nederland is geboren heeft een veel grotere kans om betrapt te worden door haar soortgenoten dan een bijv een roemeense die hier niet is geboren maar hier even een tijdje komt werken.
Je hebt misschien toch niet helemaal goed genoeg gelezen denk ik. De Roemeense gemeenschap is in sommige streken (bv Vlaamse rand rond Brussel, om maar een voorbeeld te noemen) veel groter dan de meeste mensen denken. En die Roemenen komen heel vaak naar hier op aanraden van, of samen met andere Roemenen die hier al werken. Vergis je ook niet in je oordeel: zij WERKEN vooral.

Uiteraard ontstaan er zo ook hele clusters van Roemeense mensen, inclusief ondernemers, die elkaar van ver of dichtbij kennen, en die mannen gaan net als alle gezonde mannen ook wel eens wandelen. Hun dames werken doorgaans ook, en ja, er zijn er bij die als dvp werken.

Het is allemaal niet wiskundig berekenbaar, maar de kans dat een Roemeense dvp herkend wordt achter een raam, door iemand die voor haar niet helemaal vreemd is, is groter dan wat je zou denken. Roemeense dvp's die hier echt wonen in gezinsverband zullen dan ook niet zo snel hun werk uitoefenen in dezelfde stad waar ze wonen.

Er zijn genoeg dergelijke Roemeense dames die niet continu die job doen maar die wel lange tijd hier wonen. Ik zie dus niet in waarom een Roemeense minder gevaar zou lopen dan een Marokkaanse om ergens herkend te worden.

Uiteraard zijn er daarnaast ook Roemeense dvp's die effectief telkens maar een kortere tijd hier verblijven, en dan wél volledig naast de reguliere Roemeense gemeenschap vallen, maar de ervaring leert dat je precies daar veelal meiden met gypsy achtergrond aan treft. Veel mannen gaan trouwens niet eens het verschil merken tussen een gypsy en een 'gewone' Roemeense.

Nu terug naar de topic titel en de aanleiding om over Marokkaanse meiden (en nadien ook over Roemeense meisjes) te beginnen schrijven. Het ging over de prijzen en over de reden of de opportuniteiten om al dan niet een hogere prijs te kunnen gaan vragen.

Ik denk niet dat dat met de kans op herkenning te maken heeft. Een hier opgegroeide Marokkaanse meid heeft gewoon een andere perceptie van de waarde van het geld, dan een Roemeense meid die in Roemenië opgroeide, en daar veel minder kan verdienen dan hier, zelfs met een behoorlijk diploma.

Laatst bewerkt:
Het heeft geen zin, denk ik om hierover verder in discussie te gaan. Ik voeg er alleen nog aan toe, dat Fausto wellicht beter op de hoogte is van de aard van mensen met een gypsy achtergrond, dan Rimon.
Ik ken die cultuur maar al te goed maar jij blijkbaar niet. Hier onjuistheden gaan vertellen dat hun ouders hun aansporen om als prostituee te gaan werken is absoluut niet waar. Sterker nog zigeunerdames moeten zelfs maagd blijven voordat ze met hun soortgenoten trouwen.
Je hebt misschien toch niet helemaal goed genoeg gelezen denk ik. De Roemeense gemeenschap is in sommige streken (bv Vlaamse rand rond Brussel, om maar een voorbeeld te noemen) veel groter dan de meeste mensen denken. En die Roemenen komen heel vaak naar hier op aanraden van, of samen met andere Roemenen die hier al werken. Vergis je ook niet in je oordeel: zij WERKEN vooral.

Uiteraard ontstaan er zo ook hele clusters van Roemeense mensen, inclusief ondernemers, die elkaar van ver of dichtbij kennen, en die mannen gaan net als alle gezonde mannen ook wel eens wandelen. Hun dames werken doorgaans ook, en ja, er zijn er bij die als dvp werken.

Het is allemaal niet wiskundig berekenbaar, maar de kans dat een Roemeense dvp herkend wordt achter een raam, door iemand die voor haar niet helemaal vreemd is, is groter dan wat je zou denken. Roemeense dvp's die hier echt wonen in gezinsverband zullen dan ook niet zo snel hun werk uitoefenen in dezelfde stad waar ze wonen.
Nogmaals als je goed gelezen had ik heb het over Roemeense dames die niet in België of Nederland wonen maar hier tijdelijk verblijven en werken. Een marokkaanse dame die bijv in Den Haag geboren en opgegroeid is en in die omgeving als dvp werkt heeft veel meer kans om herkent te worden dan een roemeense die uit een verre land komt.

Laatst bewerkt:
Ik ken die cultuur maar al te goed maar jij blijkbaar niet. Hier onjuistheden gaan vertellen dat hun ouders hun aansporen om als prostituee te gaan werken is absoluut niet waar. Sterker nog zigeunerdames moeten zelfs maagd blijven voordat ze met hun soortgenoten trouwen.

Nogmaals als je goed gelezen had heb ik het over Roemeense dames die niet in België of Nederland wonen maar hier tijdelijk verblijven en werken. Een marokkaanse dame die bijv in Den Haag geboren en opgegroeid is en in die omgeving als dvp werkt heeft veel meer kans om herkent te worden dan een roemeense die uit een verre land komt.
Je kan natuurlijk blijven doorbomen op eenzelfde thema en onbekenden per definitie het predikaat meegeven dat zij er niets van kennen. Zwart en wit zijn twee kleuren, waartussen veel grijstinten zitten. Jouw Marokkaanse die in Den Haag opgegroeid is, zal liever niet in Den Haag sekswerk gaan doen, evenmin als de Roemeense die rond Brussel woont dan maar in Brussel zal gaan werken. Of die Marokkaanse nu levenslang in NL woont, of dat die Roemeense enkele jaren in Brussel in een uitgebreide Roemeense gemeenschap woont, zal voor de mogelijke herkenbaarheid erg weinig verschil uitmaken. In alle gemeenschappen zijn er mannen die gaan wandelen. Gelukkig maar...

Mag ik je er ook op wijzen, dat we in feite over prijzen praten, en de opportuniteit om hogere prijzen te 'kunnen' vragen. Die werd hier zomaar ineens gekoppeld aan het risico om herkenbaar te zijn of niet. Als een dvp van gelijk welke herkomst herkend wordt door iemand van een gelijkaardige afkomst, dan wordt die wandelaar ook herkend door de dvp. En dan ontstaat er een automatisch evenwicht. Oom Liviu herkent nichtje Maria in een raam, en Maria herkent oom Liviu als wandelaar. Als onze oom loslippig wordt over het nichtje, praat hij meteen zichzelf aan de galg. Denk je dat zulke dingen echt de haalbare vraagprijzen gaan bepalen?

Laatst bewerkt:
Heb je dat ergens ondervonden? Het lijkt me sterk. In Nederland sekswerk gaan doen en geen Nederlandse mannen nemen. Klinkt een beetje als naar Italië gaan en geen pasta lusten.

En hoeveel wandelaars hebben een zodanig gemengde achtergrond dat er geen etnisch etiketje meer kan opgeplakt worden. Maakt toch niet uit.

De ramadan moeten de dvp's niet 'bijhouden' hoor. Zij merken dat vanzelf wel aan een lager aantal klanten. Een gekend verschijnsel.
Ja, want paar die ik heb bezocht hebben dit letterlijk tegen mij gezegd. Ik heb dit al eens eerder op dit forum gezegd. Een dame vertelde me dat ze maar met 3 Nederlandse mannen had afgesproken en dat alle 3 een slechte hygiëne hadden. Ze heeft daarom nooit meer met een Nederlandse man afgesproken.

Deze dames wonen meestal in buurten waar vooral mensen van dezelfde afkomst of cultuur wonen en ze gaan ook naar scholen waar vooral mensen van dezelfde afkomst of cultuur gaan. Ze beginnen ook al met seks voordat ze überhaupt sekswerk doen, met alleen mannen van dezelfde afkomst of cultuur. Dan zijn er paar die gewoon niet met Nederlandse mannen willen afspreken, en dan hebben ze nog steeds meer dan genoeg aan klanten.

Maar de meeste van zulke dames die dit werk doen, spreken wel af met Nederlandse mannen en de meesten van hen spreken ook af met mannen van dezelfde afkomst of cultuur.

Daarom zeg ik ook dat jullie onderschatten hoeveel wandelaars van Arabische/Marokkaanse/Turkse afkomsten zijn. En ja er zijn ook dames die niet met hun eigen afkomst willen daten, zodat ze niet een bekende ofzo tegenkomen. Zo zijn er ook dames die niet willen afspreken met Marokkaanse of Turkse mannen, na een slechte ervaring met 1 van hun of paar van hun, maar nog steeds hebben ze genoeg klanten.

Veel mensen denken dat ik Nederlands ben vanwege mijn naam, ik ben niet Nederlands, ook niet Turks of Marokkaans, maar ik lijk er wel op. Veel mensen denken dat ik Marokkaans ben en sommigen denken Turks.

Ik heb veel met hen op scholen gezeten. Ik ken handenvol schoolgenoten en vrienden die buitenlanders zijn en op een illegale manier geld verdienen, ik ken geen enkele Nederlandse schoolgenoot of vriend die op een illegale manier geld verdient. Ik zeg niet dat alleen buitenlanders op een illegale manier hun geld verdienen of dat alle Nederlanders hun geld legaal verdienen.

Ik ben veel afgedwaald van het onderwerp. Mijn punt was dat dames met deze afkomsten hoge prijzen kunnen vragen omdat er niet veel zijn die dit werk doen, terwijl ze nog zo kieskeurig zijn over met wie ze afspreken.

Terug
Bovenaan Onderaan