Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar zal je hoogstwaarschijnlijk wel een punt hebben. Voor iedereen is dat een doorn in het oog. Niet enkel voor de klanten.
"wij' houden dit dus wel in stand door illegale DVP's te blijven bezoeken.
DVP's waar we de hoofdprijs voor betalen, maar die niets afdragen aan belasting. Dat is inderdaad een doorn in het ook van legale DVP's.

Ik ben niet heiliger dan de paus, maar ik wil gewoon niet aan deze misstanden meewerken ook al omdat je niet weet welk leed en/of dwang er achter verscholen is.
En helaas droogt het legale aanbod snel op.

Uiteindelijk gaat de hele "discussie" over prijzen en tarieven in de volgende cirkel:

1. Het is duur, stop met betalen dan dalen de prijzen
2. Een dame vraagt wat ze wil, kan of wil je het betalen dan lekker doen. Zo niet zoek een ander.
3. Ja maar doordat men die prijs betaalt wordt het duur > en weer door naar punt 1.

Uiteindelijk gaat de hele "discussie" over prijzen en tarieven in de volgende cirkel:

2. Een dame vraagt wat ze wil, kan of wil je het betalen dan lekker doen. Zo niet zoek een ander.
3. Ja maar doordat men die prijs betaalt wordt het duur > en weer door naar punt 1.
Ja, deze cirkel klopt wel.
Maar dat komt ook omdat dit absoluut geen markt is van zuiver vraag - en aanbod.
Ikzelf vind 170 euro uur het absolute maximum. Daarboven doe ik het gewoon niet. En mensen die bereid zijn om wel deze bedragen betalen, moeten dat vooral doen.

Lage prijzen trekken nu eenmaal bepaald volk aan 😔😔

Oh? Geen last van hoor!
98% is gewoon aardig en niets mis mee. Die 2% vergeten we gewoon 🤷‍♀️ en schrappen we uit mijn telefoon en geheugen.

Lage prijzen trekken juist personen aan die niet achterlijk veel willen betalen voor weinig.

Prima samenvatting.

Het zegt ook wel wat over ons heren dat we hier 159 pagina's over door kunnen zeuren he. 😁

Ik hanteer voor mezelf altijd het volgende standpunt: "if you pay peanuts, you get monkeys"
En ik hou nu eenmaal niet van monkeys.
Ik zeg dat ook tegen mijn klanten als ze mijn tarieven te hoog vinden. Meestal krijg ik dan alsnog wat ik wil en anders blijft de laptop gewoon dicht :ROFLMAO:

Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat er tussen raamdames die 50 euro pakken geen pareltjes kunnen zitten, maar ik ben niet geïnteresseerd.

En zo is er voor ieder zijn meug.

volgens mij is het nou juist niet de bedoeling dat je voor een dvp gaat zorgen.
Voor een vriendin, partner of vrouw ga je zorgen.
ik ga zwz als ik een partner heb goed voor haar zorgen.

Ik ging eerst een voor beeld geven. Maar dat heb ik niet gedaan. Om dat ik dacht dat het duidelijk was. Blijkbaar niet.

Dus: neem nu je hebt voor je vorige gsm 200€ betaald en je hebt hem vaak zonder kijken op de tafel gelegd. Onder het moto het is toch een goedkope gsm van 200€. Als hij dan op de grond valt ga je je er niet zo veel van aan trekken.

Maar nu is je gsm kapot en je moet een nieuwe kopen. En je beslist in plaats van de goedkoopste gsm's te kopen, koop ik een duurdere. Zo midde klasse 600€ ongeveer.

Bij die gsm die je 600€ gekost heeft ga je er wel of meer opletten dat hij niet op de rand van de tafel ligt bv. ( dus zorg je er beter voor).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan