Recensie Ella (Spaans/ Moldavisch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
485
05/01/23
710
38
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Sinds vorige maand is de Spaans/ Moldavische Ella te vinden bij Sixsens, en inmiddels lijkt ze haar draai prima gevonden te hebben. Ze is erg open, vriendelijk en sociaal. Zit ook heel relaxed met andere beren in de serre of het restaurant, en voor bekenden is er een knuffel en een grapje. Vrolijke aanwinst dus.
En aantrekkelijk is ze ook nog 😍, vind ik dan. Hele aparte exotische verschijning.

Ella verblijft graag in of in de buurt van de darkroom, en daar had ze mij ook al een paar keer aangesproken deze maand. Vandaag was ze dan eindelijk aan de beurt 😁. Qua centjes heeft ze zich inmiddels best wel aangepast aan wat we gewend zijn bij Sixsens, maar het blijft wel even extra opletten met haar. Dus van tevoren goed afspreken wat er gewenst is en wat dat dan mag kosten.

Ella in het kort: 160cm, 45kg (schat ik), 29 jaar, natuurlijke D cup, maar verder erg slank. "Sexy Petite". Lange donkerbruine haren, (erg) volle lippen, tattoos en een exotische uitstraling dus.

Alle kamers waren bezet, en er stonden nog 5 koppeltjes voor ons op een kamer te wachten 😆, dus Ella stelde voor om naar de darkroom te gaan.
Daar begon ze mij erg prettig te pijpen, met haar sexy billen naast mijn gezicht. Dit duurde niet lang, maar ze had mijn junior al goed geactiveerd, wat in een tweede ronde en vlak na het avondeten 🤪 niet vanzelfsprekend is bij mij 😆.
Toen Ella bovenop. Dat zag er mooi uit, en deed ze goed. Vervolgens natuurlijk doggy style, wat erg mooi en goed was.
Tot slot om een handjob met een beetje olie gevraagd. Dit deed ze opvallend prettig en effectief 👌.

Of Ella goed of zeer goed is voor jou zal veel aan de klik liggen en aan de relatie die je met haar opbouwt. Aan haar looks (als je daar op valt) en skills zal het niet liggen. Herhalingsgevaar aanwezig.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan