Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Toch een kwestie van gewaardeerd worden en dat is fijn. Ga zo door Joke.Nu ik heb deze week een mega kerststuk gehad, een mega bos rozen en een fooi!
En daar word ik HEEL blij van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Toch een kwestie van gewaardeerd worden en dat is fijn. Ga zo door Joke.Nu ik heb deze week een mega kerststuk gehad, een mega bos rozen en een fooi!
En daar word ik HEEL blij van
Heb je goed je best gedaan haar vast goed verwentEen andere vraag is ....hoe vaak geven dames jullie een presentje.
Is mij ook een aantal keer overkomen.
Kleine dingetjes maar wel leuk
Een andere vraag is ....hoe vaak geven dames jullie een presentje.
Is vooral de dame laten voelen dat je haar respecteert en leuk vindt.Heb je goed je best gedaan haar vast goed verwent
Heb je goed je best gedaan haar vast goed verwent
Ik denk dat je je daarin vergist. Die vrachtwagentjes zitten allemaal nokvol met ik weet niet wat voor rommel allemaal. Misschien brengen ze wel cadeautjes naar de dames om aan ons wandelaars te schenken.Oh dat zit er in al die kleine vrachtwagentjes met Pools en Roemeens kenteken. Presentjes van wandelaars...
Of ze vindt het opdringerig.
Nou... dan liever toch taart, champagne... én anders 'leuks'! Haha!Als ik jarig ben en ik boek een trio met Chantal dan regelt zij altijd iets. Taart, champagne of iets anders leuks!
Hapje en/of drankje al meer dan eens gekregen..Een andere vraag is ....hoe vaak geven dames jullie een presentje.
Gister kreeg ik potjes pate en hoofdvlees met een fles Tripel erbij.Hapje en/of drankje al meer dan eens gekregen..
Sexy ondergoed ook trouwens.
Verwacht ik nooit, kan het wel waarderen als het gebeurt
Topcadeau! West Vlaanderen?Gister kreeg ik potjes pate en hoofdvlees met een fles Tripel erbij.
Dame werkt op een grote varkenshouderij .
Dit is ontzettend belangrijk. Ik krijg regelmatig chocolade of alcohol, wat met mijn maagverkleining niet handig isTip: denk bij het geven van een presentje goed na of ze het überhaupt kan houden
Ja. Helemaal goedTopcadeau! West Vlaanderen?
Ja daar zit je goedJa. Helemaal goed
Ja, dat is zeker zonde. Ik geef mijn dame geen presentje om het bij een andere dame die ik niet eens ken te laten belanden.Gelukkig kan ik er andere dames mee verblijden maar is toch zonde
Het is een West Vlaamse triple.Ja daar zit je goed
Woensdag een eerste afspraakje met een West Vlaamse dame van bij me in de buurt.
Totaal geen idee hoe ze eruit ziet, tis dus een echte blind date
Hopelijk krijg ik ook een tripel
Lekker bier Lefort, hun bruin bier is ook een aanrader.Het is een West Vlaamse triple.
Een LeFort uit Bellegem.