Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar geloof ik niks van viespeuk😂😂😂
Ik ga hier waarschijnlijk een waarschuwing voor krijgen, maar interpreteer hoe je wil.
Zolang de ontvangende partij het positief opvat dan is het prima.
Willen ze het niet dan zeggen ze het maar.
Ik heb medelijden met je dat je blijkbaar dusdanig in het leven staat dat overal iets(seks)achter gezocht moet worden.
Laat dat los en je leven wordf een stuk leuker ☺️☺️
 
Ik ga hier waarschijnlijk een waarschuwing voor krijgen, maar interpreteer hoe je wil.
Zolang de ontvangende partij het positief opvat dan is het prima.
Willen ze het niet dan zeggen ze het maar.
Ik heb medelijden met je dat je blijkbaar dusdanig in het leven staat dat overal iets(seks)achter gezocht moet worden.
Laat dat los en je leven wordf een stuk leuker ☺️☺️
Waarom zou je hier een waarschuwing voor moeten krijgen? En het was maar een grapje, zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet
 
Maar omdat het mensen zijn moet je een cadeau meenemen?

Er staat volgens mij nergens dat je iets mee moet nemen.
Door het zo te framen verzandt iedere discussie hier in een dodelijk vermoeiend en inspiratieloos wij/zij verhaal.

De één weigert zelfs een reep chocola van een gemiddeld huismerk mee te nemen, want dan ben je slaaf van haar toch al riante verdienmodel.

De ander moet eerst langs de mediamarkt om een smart tv met dolby surround te kopen, anders doet ie haar tekort.

Het is van een soort stuitend simplisme, om op deze karikaturale wijze je mening te onderbouwen.

En je weet in ieder geval dat zelfs na 300 pagina's niemand ook maar 1 millimeter dichter bij de ander is gekomen.
Dat is geen doel op zich, maar een beetje meer begrip over en weer zou het allemaal wel wat behapbaarder maken.
Wie weet.
 
Jongens, en geven jullie het presentje ook de eerste keer al? En geven jullie het vóór of na de actie?
1 presentje heb ik bij de 3e date gegeven, aan het begin. Na een lekkere tongzoen zei ze: "Kom, we gaan boven verder, alle kleren uit doen." Toen gaf ik haar een lingeriesetje met de opmerking "Misschien gaat er eerst iets anders aan... "

Een paar dates later gaf ik mijn 2e presentje, tijdens het vrijen. We hadden al eens de satisfyer van mijn vrouw gebruikt en op een gegeven moment haalde ik een nieuwe uit de doos en zei "Deze mag je houden!"

Het volgende kado wordt een belevenis buiten de deur.
 
Een klusjesman of servicemonteur hoeft bij jou ook niet op koffie met een koekje te rekenen gok ik?
Nope. Ze kunnen wel rekenen op een cadeau want het zijn mensen met echte gevoelens.
Er staat volgens mij nergens dat je iets mee moet nemen.
Door het zo te framen verzandt iedere discussie hier in een dodelijk vermoeiend en inspiratieloos wij/zij verhaal.

De één weigert zelfs een reep chocola van een gemiddeld huismerk mee te nemen, want dan ben je slaaf van haar toch al riante verdienmodel.

De ander moet eerst langs de mediamarkt om een smart tv met dolby surround te kopen, anders doet ie haar tekort.

Het is van een soort stuitend simplisme, om op deze karikaturale wijze je mening te onderbouwen.

En je weet in ieder geval dat zelfs na 300 pagina's niemand ook maar 1 millimeter dichter bij de ander is gekomen.
Dat is geen doel op zich, maar een beetje meer begrip over en weer zou het allemaal wel wat behapbaarder maken.
Wie weet.
Als de discussies je niet bevallen dan lees je toch wat anders. Niemand die het verplicht.
Misschien kan je nog ergens ideeen opdoen voor leuke cadeaus voor een dvp.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam 2e kerstdag bij een DVP waarvan ik eerst dacht, wat een ijskonijn. Toen ik haar een iets leuks van chocola gaf ontdooide ze. Kleine moeite, groot plezier, voor beiden.

Hoeft niks duurs te zijn, het gaat om de gedachte. De hele relatiegeschenkenbusiness draait daar om.

Niet dat ik altijd wat mee neem, het hangt van de situatie en de dame af.
 
We hadden al eens de satisfyer van mijn vrouw gebruikt
Ik zie dit al voor me!
Zijn echtgenote heeft aandacht voor haar lichaam, terwijl haar man niet thuis is.
Ze wil de satisfyer pakken, weer deze ligt niet op haar vaste plaats!
Vrouwlief zoekt zich het apezuur!
Een dag later ziet ze haar toy weer op de vaste vertrouwde plek liggen.
Haar hersenen worden actief en de eerste stap tot een be-eindig van het huwelijk is begonnen!
Hoe duur was dit presentje in werkelijkheid? (een halve woning)
 
Ik zie dit al voor me!
Zijn echtgenote heeft aandacht voor haar lichaam, terwijl haar man niet thuis is.
Ze wil de satisfyer pakken, weer deze ligt niet op haar vaste plaats!
Vrouwlief zoekt zich het apezuur!
Een dag later ziet ze haar toy weer op de vaste vertrouwde plek liggen.
Haar hersenen worden actief en de eerste stap tot een be-eindig van het huwelijk is begonnen!
Hoe duur was dit presentje in werkelijkheid? (een halve woning)
Als hier enig risico op zou bestaan, had ik het natuurlijk niet gedaan. Mijn vrouw masturbeert nooit. En zelfs als we samen speeltjes voor haar gebruiken, zal ze die niet uit zichzelf pakken en moet ik ze bedienen...
 
Als hier enig risico op zou bestaan, had ik het natuurlijk niet gedaan. Mijn vrouw masturbeert nooit. En zelfs als we samen speeltjes voor haar gebruiken, zal ze die niet uit zichzelf pakken en moet ik ze bedienen...
Heb je weleens overwogen samen met je vrouw naar een seksuoloog te gaan ?
Wat je beschrijft ook wat je allemaal met je vaste dame doet (dat bericht over de satisfyer van je vrouw gebruiken).
Klinkt niet heel gezond
Just my 2 cents
 
Terug
Bovenaan Onderaan