Ik heb af en toe cadeautjes gegeven, zomaar tussendoor of met haar verjaardag, variërend van lingerie tot wat lekker hapjes/tappas. Dat was wel met een vaste dame en werd zeker gewaardeerd. In mijn geval weet ik zeker dat het niet werd weggegooid want van de hapjes werd tijdens de date genoten en de lingerie zag ik later nog wel terug en ze vertelde dat ze er ook positieve reacties van andere klanten over had gekregen die bijvoorbeeld het setje met jarretelles en kousen ook leuk vonden.
Mijn laatste ervaring met het geven van een presentje, ik was bij de GB van
@Melody Pleasure wat tevens haar verjaardagsfeestje was. Ik had haar hier een DM gestuurd met de vraag of ze nog wensen had. Ik kreeg haar maten door maar dat ze ook van bijvoorbeeld chocolade of parfum hield. Ik ken haar niet genoeg voor de aanschaf van lingerie dus moest het maar chocolade worden maar wel iets speciaals. Dus gekeken of ik voor haar de onder influencers populaire "Dubai reep" kon scoren maar die was uitverkocht dus een doosje van hun heerlijke bonbons gekocht. Omdat er bij de GB nog 2 dames zouden zijn wilde ik die niet met lege handen laten staan en werden het dus 3 doosjes. 2 dagen later nog een poging gedaan voor de reep en heb er toen wel 3 kunnen scoren. Voor Melody zelf nog als extraatje nog een cadeaubon van een bekend warenhuis gekocht.
Wat het bijzonder maakte was dat Melody al een aantal keer geprobeerd had om de betreffende reep te kopen maar dat was niet gelukt en de 2 andere dames al tegen elkaar hadden gezegd "a huge craving for chocolate" te hebben.
Ik hoor dus bij degenen die het leuk vind om zijn (vaste) dame af en toe te verrassen en mijn ervaring is dat het echt wel wordt gewaardeerd. Ik moet helaas nog wel op zoek naar een nieuwe vaste dame als ik daar weer aan toe ben.
De mensen die wel eens in een commercieel beroep hebben gewerkt weten misschien ook uit ervaring wat een positief effect het heeft als een klant iets cadeau krijgt al is het maar een reclame pen die voor een paar centen wordt ingekocht. Het maakt niet eens uit of die persoon bulkt van het geld of elk dubbeltje moet omdraaien, (bijna) iedereen is blij met iets cadeau te krijgen.