marc marc marc
Stamgast
Ik doe mee. ik ben nummer 5. Nog 20 likesBij de 25 wandelaars dan gaan we los!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk doe mee. ik ben nummer 5. Nog 20 likesBij de 25 wandelaars dan gaan we los!
Oh dat zit er in al die kleine vrachtwagentjes met Pools en Roemeens kenteken. Presentjes van wandelaars...vind het raar....je bent toch klant....hoer moet klant toch presentje geven....of geven mensen ook een kerstpakket aan hun baas?
meeste spul gaat allemaal noor het oostblok....waar het verkocht word of uitgedeeld aan familie...hahahaha....mannen soms....
Of ze vindt het opdringerig.Helemaal niet raar, zijn mensen en je kan best als blijk van waardering een kadootje geven. En als je haar goed kent en uitzoekt wat ze leuk vindt kan dat zeker gewaardeerd worden.
Whatsgeburt?zeer slechte ervaringen mee …
Ik vind een cadeautje meenemen voor een DVP eerlijk gezegd een beetje treurig. Alsof je als man niet helemaal door hebt dat de vrouw die je bezoekt een prostituee is en niet je vriendin.
Oh dat zit er in al die kleine vrachtwagentjes met Pools en Roemeens kenteken. Presentjes van wandelaars...
Of ze vindt het opdringerig.
Ja, ze worden er blij van. Teken van waardering is wmb niet te veel gevraagd.Ik geef sommige vaste dames zeker een presentje of cadeau
Kijk, al zou ik mijn DVP met de kapper vergelijken zou ze geen cadeautje krijgen. Maar ik ga veel vaker naar mijn vaste DVP dan naar de kapper.
Mijn favoriete DVP krijgen een mooi geurtjes pakket voor de kerst en ze zijn het waard. Ze zijn niet mijn vriendin.... maar ook niet niet mijn vriendin. Sommige van mijn dames ken ik al jaren en heb ik iets mee opgebouwd.
Ook al is een DVP niet je vriendin, het blijft een mens, het blijft een vrouw. Ik ben gek op mijn favoriete dames en dat mogen ze best weten.
Daarnaast heren,...... het is een uitstekende investering.....
Amen. Niets aan toe te voegen.Kijk, al zou ik mijn DVP met de kapper vergelijken zou ze geen cadeautje krijgen. Maar ik ga veel vaker naar mijn vaste DVP dan naar de kapper.
Mijn favoriete DVP krijgen een mooi geurtjes pakket voor de kerst en ze zijn het waard. Ze zijn niet mijn vriendin.... maar ook niet niet mijn vriendin. Sommige van mijn dames ken ik al jaren en heb ik iets mee opgebouwd.
Ook al is een DVP niet je vriendin, het blijft een mens, het blijft een vrouw. Ik ben gek op mijn favoriete dames en dat mogen ze best weten.
Daarnaast heren,...... het is een uitstekende investering.....
Dat is jammer want de bedoeling is toch leuk ,en dan heb je er een slecht gevoel van over ,jammer voor jezeer slechte ervaringen mee …