Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ben je dan als je aandacht alleen maar te krijgen valt als je ervoor betaalt?
Het gaat er hier om of je een klant bent of niet.
Uiteraard heeft @Merel mensen in haar leven met wie ze tijd doorbrengt zonder dat ze er voor betaald wordt, maar dat zijn geen klanten (neem ik aan).
Ik vermoed dat een gemiddelde dvp een duidelijk onderscheid maakt tussen klanten en "normale" vrienden/kennissen en liever niet heeft dat dat door elkaar gaat lopen.
Als ik het mis heb, hoor ik dat graag.

Met het risico dat we een tikje van het pad raken denk ik dat dat wel klopt ja.

Alleen zal de een dat stricter nemen dan de ander.

Op zich kun je met een dinner (date) ook twee kanten op. Een betaalde en een relaxte.

Ik denk dat de persoon die betaald voor een dinner date (uur tarief bovenop eten/drinken) het meer een kinky gedachte vindt om met een (hopelijk voor hem) zeer aantrekkelijke dame in een openbare ruimte te zitten. Dan is het een soort presentje in de vorm van betalen voor een uitje samen. De blikken van andere mannen als je met je 'trofee' binnen komt etc. Zelf kan ik me daar weinig bij voorstellen, maar het zal voor sommige mannen een kick zijn dat.

Enige keer dat ik dat geil vond was toen ik met Alice (van Ana) een hotel-lift in schoot en er net voordat de deuren dicht gingen een echtpaar op middelbare leeftijd bij ons in de lift kwam.

De blikken van die man waren onbetaalbaar. Hij keek naar de 22 jarige Alice, toen naar mij (midden veertig), toen naar zijn vrouw (jaartje of 52 en niet jong ogend voor haar leeftijd, ook niet aardig trouwens) en je zag hem denken: Ben ik zo'n foute geile denker die het gevoel heeft dat hij alles volstrekt verkeerd heeft gedaan in zijn leven, is deze man met haar en ik met mijn vrouw (?!?), is dit een man met een hoertje of is dit gewoon een man die ook in het hotel zit met zijn aantrekkelijke dochter?

Ik wist hoe het zat en louter toen werd ik enorm geil van die gedachte en kon ik niet wachten tot ik op de kamer was.

Maar als je een dvp af en toe bezoekt en bij jezelf denkt: Leuk type, zou best een keer een vorkje met haar willen prikken, maar dan niet voor kosten van het eten + x€ per uur, kan ik dat ook goed snappen.
Is aan haar of haar dat ook een leuk idee lijkt.
En ja, dan mag ze ook een jogging pak aan op dat moment. ;)

Andersom kende ik een dame die soms achter het raam stond (niet heel vaak, een incidentele) en die vertelde me ooit dat ze de man die de supermarkt op de hoek van de straat waar ze woonde runde geweigerd had toen hij in de straat waar ze werkte liep en bij het raam op haar afstapte.
Ze vond het zelfs belachelijk dat hij naar haar toe gestapt was 'omdat ze elkaar toch kenden'. Anderzijds dacht ik toen: Hij heeft waarschijnlijk een leven lang op haar gegeild, komt er nu achter dat ze achter het raam staat en denkt: Het kan dus gewoon.

Maar zij zei (ook begrijpelijk): Als ik sex heb gehad met hem kan ik noooooit meer naar die supermarkt.

Maar toen ik doorvroeg gaf ze aan dat nu ook niet meer te doen omdat hij haar, de ene keer dat ze nog wel ging, heel kwaad had aangekeken.

Grappig genoeg vroeg die dame me ooit mee te lopen naar haar auto toen ze klaar was met haar werk (ze vond dat er die dag een hoop ongure types rondliepen) en toen dacht ik: Zal ik haar eens mee uit vragen (is al wel wat jaartjes geleden), maar toen herinnerde ik me het supermarkt verhaal en heb ik het op basis daarvan niet gedaan.
Want ik kon me voorstellen dat deze dame de zaken en het privé juist erg gescheiden wilde houden en als we bevriend raakten dat ik haar dan niet meer mocht bezoeken voor de sex.

Nou goed, dit verhaal heeft niet direct met presentjes te maken, hoewel een betaalde dinner date dat wel en een onbetaalde dinner date dat eigenlijk ook is.

Maar het geeft ook aan dat er een soort belangenverstrengeling kan optreden.

Doorgaans kan ik die werelden, indien gewenst, overigens prima scheiden, maar de dames hebben vaak de nodige do's en don't's en zijn vaak niet eens zo ruimdenkend, of ze hebben gewoon geen zin natuurlijk, dus die do's and don't's wijzigen ze niet snel.

Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.

Of klinkt dat stom?
Niet stom, leuk juist. Doe ik ook, geeft ook jus voordat de date plaatsvindt.

Maar dat komt ook doordat ik het ook zo zie zoals jij beschrijft: Ik moet toch eten dus waarom niet. En meestal heb ik ook maar twee dates per dag. Met de 1 ontbijt of lunch ik eerst en met de ander dineer ik.

Maar dat komt ook doordat ik het ook zo zie zoals jij beschrijft: Ik moet toch eten dus waarom niet. En meestal heb ik ook maar twee dates per dag. Met de 1 ontbijt of lunch ik eerst en met de ander dineer ik.
Of je krijgt eten dat door je date dat zelf klaargemaakt is 😊. Love it

Laatst bewerkt:
Het gaat er hier om of je een klant bent of niet.
Uiteraard heeft @Merel mensen in haar leven met wie ze tijd doorbrengt zonder dat ze er voor betaald wordt, maar dat zijn geen klanten (neem ik aan).
Ik vermoed dat een gemiddelde dvp een duidelijk onderscheid maakt tussen klanten en "normale" vrienden/kennissen en liever niet heeft dat dat door elkaar gaat lopen.
Als ik het mis heb, hoor ik dat graag.
Voor de volledigheid geheel gequote maar een reactie op het het dikgeciteerde deel.

Ik denk dat het afhangt van de omgeving waarin de dames verkeren.

Veel van mijn contacten zijn Latina's die naar Europa komen voor 💰. Die zitten in een uitgebreid netwerk van 'working girls' waarin zowel hulp als afgunst spelen. Het is een party-life en netwerk.

Een behoorlijk aantal dames daarin gaan ook privé met mij om als kennis en ja soms ook als klant. Feestjes, verjaardagen, etentjes, uitgaan maar ook praktische zaken regelen komen hierin voorbij.

Dat is echt niet allemaal op betaalde basis.

Laatst bewerkt:

Nou, deal! 😜. Ik zal eens kijken of we kunnen daten en als we willen en honger hebben nog een hapje doen 😉. Nee maar serieus, wel fijn om te zien dan mijn idee en voorstel voor sommige toch nog niet zo gek is.

Nou, deal! 😜. Ik zal eens kijken of we kunnen daten en als we willen en honger hebben nog een hapje doen 😉. Nee maar serieus, wel fijn om te zien dan mijn idee en voorstel voor sommige toch nog niet zo gek is.
Kennen jullie geen andere vrouwen om mee uit eten te gaan , desnoods mannen .Waarom moet dit perse met een DVP zijn?
Wil je haar uithoren?
Wil je haar imponeren?
Speculeer je op gratis sex?
Ik heb zoveel respect voor de dames dat ik me niet ga opdringen.

Kennen jullie geen andere vrouwen om mee uit eten te gaan , desnoods mannen .Waarom moet dit perse met een DVP zijn?
Wil je haar uithoren?
Wil je haar imponeren?
Speculeer je op gratis sex?
Ik heb zoveel respect voor de dames dat ik me niet ga opdringen.
Onze moraalridder hier 😆. Als je even alles leest dan weet je waar het over gaat.

Met het risico dat we een tikje van het pad raken denk ik dat dat wel klopt ja.

Alleen zal de een dat stricter nemen dan de ander.

Ik denk dat de persoon die betaald voor een dinner date (uur tarief bovenop eten/drinken) het meer een kinky gedachte vindt om met een (hopelijk voor hem) zeer aantrekkelijke dame in een openbare ruimte te zitten. Dan is het een soort presentje in de vorm van betalen voor een uitje samen. De blikken van andere mannen als je met je 'trofee' binnen komt etc. Zelf kan ik me daar weinig bij voorstellen, maar het zal voor sommige mannen een kick zijn dat.
We zijn toch bezig met een uitstapje, dan wil ik graag mijn visie op de dinner geven en waarom ik juist voor een betaalde date kies.
De hoofdreden voor mij om te betalen voor de tijd van de dame is, omdat het dan een zakelijke transactie blijft. De grenzen blijven bestaan, tijdens de date is de dame de perfecte vriendin, na de date gaat ieder weer zijn eigen weg. Dat neemt niet weg dat ik daarbij respect voor de dame nog steeds voorop heb staan. Daarnaast probeer je de GFE illusie zo echt mogelijk te laten zijn.

Ik heb in het verleden wel eens een DVP op vriendschappelijk niveau leren kennen, en uiteindelijk gaan de grenzen vervagen, en gaan dingen door elkaar heen lopen, dat is iets waar ik voor pas.

Daarnaast is het voor mij niet de kick van de trofee o.i.d, maar het cadeau is juist de tijd samen doorbrengen met goed gezelschap en een lekkere maaltijd, daarnaast staat vaak ook vast hoe de date gaat eindigen. Dat moet je bij een echte date maar afwachten.

Het is wel schrijnend hoe sommige hier de Dames beschouwen als een dumpplek, effe erop en erover done.

OK, we betalen goed geld klopt maar ik kijk liever verder dan kwakje dumpen en OK, done we zijn weg.
Ik hou van de mens die die Dame ook is, en die geschenkjes zijn ook op onverwachte momenten wederzijds.
Bij mij is er één belangrijk woord in mijn leven "RESPECT" wederzijds.
Het slaat alleen hout wat je zegt wanneer de dame in kwestie omgekeerd evenredig het zelfde heeft als jij en is dat niet het geval dan is het heel erg jammer voor je, maar dan geldt het volgende: "BETALEN, NEUKEN, WEGWEZEN!"

Succes!

Interessant, terwijl ik dezelfde intentie heb, bereik ik misschien het tegenovergestelde met mijn idee. Uiteraard ben jij een normaal mens met een normaal beroep, dat is dus mijn punt.

Ik wil dus alleen 'zien' dat een betaalde date iets anders is dan even samen lunchen of dineren.
Is dit de kern? Jij wilt dus bevestiging of er ook een vriendschappelijk of dergelijke relatie tussen jullie is? En je denkt het antwoord te krijgen als zij je verteld of je wel of niet moet betalen.
En precies daarom er niet voor te hoeven betalen, omdat het juist normale mensen zijn met een normaal beroep in plaats van maar continu te moeten betalen alsof er anders niks bestaat.
Voor mij bestaat er heel veel in het leven waar ik niet voor betaald krijg. Idd met vrienden, familie of lekker in me eentje. Net zo als bij al die andere normale mensen. 😉
Wat ben je dan als je aandacht alleen maar te krijgen valt als je ervoor betaalt? Vanuit klant gezien dan, blijf je dus altijd klant.
Dan ben je idd dus een klant. Is dat erg, moet er meer of iets anders komen? Want als dat je doel is, dan is wandelen misschien niet een gezonde, juiste hobby voor je. Sorry Mike.

Laatst bewerkt:
Dan ben je idd dus een klant. Is dat erg, moet er meer of iets anders komen? Want als dat je doel is, dan is wandelen misschien niet een gezonde, juiste hobby voor je. Sorry Mike.
Er hoeft zeer zeker niks meer te zijn dan de betaalde date; in mijn vraag was ik alleen op zoek naar of hier dames eventueel voor open zouden staan of dat dit een raar voorstel zou zijn. Mijn hobby is inderdaad ongezond; overheerlijke kontjes uitlikken. Maar is wel de juiste voor mij 😛

Gewoon klant zijn is al fijn genoeg bij de juiste DVP.
Waarom willen zovelen klant-plus zijn ? ,
( het favorietje- lieverdje van de dame)
Zoek toch een vriendin denk ik dan.
Wie geeft daar nou eindelijk een goed antwoord op
Ik wil geen vriendin, en geen relatie. Zo af en toe goed gezelschap en seks en daar betaal ik dan voor, Dat daar een presentje bij komt is nu eenmaal zo. Dat maakt de GFE ervaring completer en het breekt vaak voor mij ook het ijs. De fooi volgt vaak ook nog.

Voor mij heeft dat niks met + of extra willen zijn te maken.
Dit is de invulling die voor mij werkt.

Hier ook diverse keren na een date in de ochtend samen met de dvp even gelunched buiten de deur, heb haar niet voor de tijd betaald van de lunch maar wel wat er gegeten en gedronken is. Vind ik een prima deal en wel zo gezellig.

Maar het is heel simpel toch, als je dat niet wil doe je het niet en als je het wel zou willen staat vragen vrij. En nee is ook een antwoord ik heb er geen moeite mee maar verwacht er verder ook niets van dan een leuk gesprek en lekker eten.

Ik heb al een vriendin, of vrouw, dus dat hoeft niet.
Klant plus zijn/favoriete lieverdje van de dame, nee hoor. Je zoekt er iets achter dat niet speelt.
Ik wil niet lief gevonden worden, ik wil gewoon aardig zijn.

Nog maar een keer: van een geste of iets lekkers van 2,50 (de orde van grootte van wat ik geef) ga je nooit het favoriete lieverdje worden.
Dan heeft ze wel een heel beroerd leven.
Ik kan 1,5 procent van de uurprijs ook niet echt enorm noemen.
Een geste, een aardigheidje, c'est tout.

Voor mij heeft dat niets te maken met een plus klant te willen zijn op restaurant geef je toch ook een tip dat is een beetje het zelfde ik persoonlijk zou dat doen tijdens de feestdagen of rond haar verjaardag voor zo lang de klant en de dvp daar oké mee zijn is alles goed

Laatst bewerkt:
Hier ook diverse keren na een date in de ochtend samen met de dvp even gelunched buiten de deur, heb haar niet voor de tijd betaald van de lunch maar wel wat er gegeten en gedronken is. Vind ik een prima deal en wel zo gezellig.

Maar het is heel simpel toch, als je dat niet wil doe je het niet en als je het wel zou willen staat vragen vrij. En nee is ook een antwoord ik heb er geen moeite mee maar verwacht er verder ook niets van dan een leuk gesprek en lekker eten.
Dat klopt helemaal wat je zegt en ben het er ook helemaal mee eens!

Heb ik ook wel eens gehad. Ook wel eens dames gehad die pas begonnen waren en verliefd werden en ik "out of the blue" een sms'je en na 2009 een appje kreeg of ik gewoon thuis bij ze langs wilde komen of dat ze bij mij thuis mochten komen. Heb ook wel eens een dame midden in de nacht met haar koffer in de hand bij me voor de deur gehad.

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar dat was ook in de jaren dat ik zeer actief was als wandelaar. Al met al leuke tijden die ik zeker niet had willen missen! Misschien vertel ik daar nog wel eens een keertje over...... maar dat lijkt me meer "voeding" voor een andere rubriek 😉

Ik heb al een vriendin, of vrouw, dus dat hoeft niet.
Klant plus zijn/favoriete lieverdje van de dame, nee hoor. Je zoekt er iets achter dat niet speelt.
Ik wil niet lief gevonden worden, ik wil gewoon aardig zijn.

Nog maar een keer: van een geste of iets lekkers van 2,50 (de orde van grootte van wat ik geef) ga je nooit het favoriete lieverdje worden.
Dan heeft ze wel een heel beroerd leven.
Ik kan 1,5 procent van de uurprijs ook niet echt enorm noemen.
Een geste, een aardigheidje, c'est tout.
Nee dat betreft niet die 2 oliebollen die je meeneemt. Dat stelt niks voor natuurlijk.
Meer als je al weer uit eten wil met de vrouw.
Dat kost tijd en aandacht
Dat bedoel ik eigenlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan