En maar
En maar likken en zuigen! Love it!Moet jij eens kijken hoe bij ze met een lolly zijn!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn maar likken en zuigen! Love it!Moet jij eens kijken hoe bij ze met een lolly zijn!
Welke smaak geef je dan?Moet jij eens kijken hoe bij ze met een lolly zijn!
Krekelsap.Welke smaak geef je dan?
JakkesKrekelsap.
Is ook niet voor jou bedoeld.Jakkes
Hangt er vanaf hoe lang ze zuigt! haha!Welke smaak geef je dan?
Een snoep lolly als presentje van eigen maakWelke smaak geef je dan?
Zeker weten het is een geweldig ietsEn maar
En maar likken en zuigen! Love it!
Doe je dan kadopapier om je lul?Een snoep lolly als presentje van eigen maak
Mss wel ja en wat doe jij buiten topics verneukenDoe je dan kadopapier om je lul?
Niet veelMss wel ja en wat doe jij buiten topics verneuken
Niet veel
Dat is te merken aan je opmerkingen die 0,0 waarde zijnNiet veel
Is niet moeilijk met al die droge dagen achter jullie schermpje
Dat is een lekkere droge
Net zoals die van jouDat is te merken aan je opmerkingen die 0,0 waarde zijn
Hier se deNet zoals die van jou
Geen probleem mee wat dacht je mssAls je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
GrapjasIs niet moeilijk met al die droge dagen achter jullie schermpje
Grapjas wie ik ? Ik ben bloed serieusGrapjas
Ik heb een maagverkleining gehad, vandaar dat ze kiezen voor een roos. Was dat even vergeten erbij te vermeldenSnap ik helemaal. Maar juist die roos zou ik nooit doen. Omdat het iets suggereert (ophemelen/adoreren/houden van ofzo) waar geen sprake van kan zijn.
Ik doe alleen maar iets lekkers voor bij de koffie. En dan alleen bij een dame die ik lang genoeg ken om te weten wat ze waardeert.
Verder dan dat gaat het niet.
Ik ben wars van alles wat riekt naar ophemelen.
Terwijl ze in bed best opgehemeld mag worden. Maar daar betaal je dan ook weer voor. Dus die 'rozen' zijn al uitgedeeld.
Vragen kan altijd, al denk ik dat de meeste daar ook geld voor vragen. Maar nee heb je en ja kan je krijgen.Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?
Ga er maar van uit dat je haar tijd zal moeten vergoeden. Lijkt mij ook niet meer dan logisch.Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?
Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?
Je kan ook na de daadwerkelijke afspraak vragen of ze iets wilt mee gaan eten.Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?
Hoe goed kennen jullie elkaar? En hebben jullie iets van een vriendschappelijke band?Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?
Als jullie elkaar nog nooit hebben gedate ga er dan maar gewoon vanuit dat je ook voor haar consumptietijd moet betalen. Het is immers haar tijd die ze anders ook met andere betalende klanten kan spenderen.Wat ik me afvraag is van hoe zou een dame reageren als ik voorstel om samen eerst uit te eten, gewoon ff een uurtje of zo eten en drinken in een normaal restaurant waar ik alles betaal behalve haar tijd. Ze moet immers toch zelf ook gewoon eten, daarom wil ik haar tijd niet betalen. En na het eten vindt dan de daadwerkelijke afspraak plaats die volgens normaal uurtarief betaald wordt.
Of klinkt dat stom?