zonder rubber is veul lekkerder jonguhGewoon een pakje condooms meenemen, is een lekker praktisch cadeau. ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzonder rubber is veul lekkerder jonguhGewoon een pakje condooms meenemen, is een lekker praktisch cadeau. ;-)
Koop mij een boek@Lisa Lefèvre, ik stel voor dat je deze deelt, op voorwaarde dat je de content die je ermee maakt beschikbaar stelt aan bepaalde forumleden.
Iets met win/win enzo.
Idd! Volgens mij heeft ze op haar wishlist nog een macrame boek staan die ze graag wil hebben. Daar gaat ze zeker creatief mee aan de slag kunnen om dan 'beschikbaar te kunnen stellen voor bepaalde forumleden'!
Een airfryer ... Ik had beter van Belgen verwacht. Vlaamse frieten smaken toch het best uit ossewit (van oudsher in paardenvet is me eens verteld maar dat is niet meer te krijgen tegenwoordig.)
Ja doeeeeeei, ga je mijn diëtiste erbij betalenEen airfryer ... Ik had beter van Belgen verwacht. Vlaamse frieten smaken toch het best uit ossewit (van oudsher in paardenvet is me eens verteld maar dat is niet meer te krijgen tegenwoordig.)
Zeker want ik gun iemand liever smaakvol etenJa doeeeeeei, ga je mijn diëtiste erbij betalen
Voorbakken in Ossewit op 160 graden en afbakken in olie op 180 graden. Wellicht dat Kokkie hier iets aan wil toevoegen, tenslotte ben ik maar een hobbykok.Een airfryer ... Ik had beter van Belgen verwacht. Vlaamse frieten smaken toch het best uit ossewit (van oudsher in paardenvet is me eens verteld maar dat is niet meer te krijgen tegenwoordig.)
ja en dan lekker ook met een souvenir thuiskomen.zonder rubber is veul lekkerder jonguh
Toch wel. Dan weet ze tenminste dat je naar de dames gaat.ja en dan lekker ook met een souvenir thuiskomen.
Dan heeft moeders de vrouw er ook wat aan.
Nee dank je.
Alsof je zo'n ziekte alleen daar op kunt lopenToch wel. Dan weet ze tenminste dat je naar de dames gaat.
Op aanvraag van @Rony80 zoals hier al gezegd is smaakt het beter op die manier. Maar bakken in een airfryer is natuurlijk minder vettig. Hoop u hier mee geholpen te hebben. Dus ik kan de dame hierboven wel in volgen dat ze liever frietjes eet op die manier.Voorbakken in Ossewit op 160 graden en afbakken in olie op 180 graden. Wellicht dat Kokkie hiet nog iets aan kan toevoegen, tenslotte ben ik maar een hobbykok.
kijk de meester himself.Op aanvraag van @Rony80 zoals hier al gezegd is smaakt het beter op die manier. Maar bakken in een airfryer is natuurlijk minder vettig. Hoop u hier mee geholpen te hebben. Dus ik kan de dame hierboven wel in volgen dat ze liever frietjes eet op die manier.
U vraagt wij draaien . En bedankt voor het compliment maar ik blijf gewoon kokkiekijk de meester himself.
Het is wel een goede, maar ik heb het er wel eens met ze over gehad en ondanks het feit dat ze het bijna nooit zullen weigeren hebben ze het toch liever niet, omdat ze het puur zakelijk willen houden. Daarnaast krijgen ze er soms het idee bij dat de klant toch meer wil dan alleen het zakelijke.Hoi allemaal,
Ik vind het altijd wel leuk om niet met lege handen aan te komen bij een Dvp wanneer ik haar en bezoek breng.
Een roos of een doosje bonbons vind ik leuk maar enigzins cliché.
Graag wil ik van jullie weten wat een succes is (en wat niet). Uiteraard hoop ik ook dat Dvp's reageren.
Rob
Als je graag een presentje mee naar huis neemt ipv er een geeft wel ja.zonder rubber is veul lekkerder jonguh
Hier zijn al vragen en opmerkingen over gemaakt, maar als het niet te "erg" wordt mag dit volgens de moderator.Het lijkt me hier allemaal meer en meer een reclame bureau te worden. Niemand die zich hier vragen bij stelt.
Ik erger me vooral aan manipulerende praatjes zoals mogelijk verliefd worden op de klant en bereid zijn te stoppen voor de gelukkige, alsof alle wandelaars zwakbegaafd zijn zegHier zijn al vragen en opmerkingen over gemaakt, maar als het niet te "erg" wordt mag dit volgens de moderator
Ja, versier het ook met diamantjes. Als je die van Swarovski wilt is het +€100Helemaal met je eens. € 400,00 voor een wip? Hebben ze een gouden kut dan?
Hier zijn al vragen en opmerkingen over gemaakt, maar als het niet te "erg" wordt mag dit volgens de moderator.
Lisa, Belle en Sharon heb ik me trouwens nog nooit aan geërgerd, die komen niet met van die manipulerende inpak praatjes alsof alle wandelaars achterlijk zijn
Ze kunnen een hand krijgenGeen haar op mijn hoofd die er aan denk om de dame een presentje te geven. Ze krijgen al een hoop geld van me. Daar kopen de dames zelf maar wat van.
ik weet waar je op doel, ik heb precies het zelfde gevoel.Lisa, Belle en Sharon heb ik me trouwens nog nooit aan geërgerd, die komen niet met van die manipulerende inpak praatjes alsof alle wandelaars achterlijk zijn