Ik denk het leukste voor alle meisjes in een privéhuis is dat je bijvoorbeeld niet altijd voor dezelfde kiest maar afwisselt. Geef je een fooi, je kan iets als een doos pralines geven, daar kunnen alle meisjes dan van smullen. Ga je altijd naar één en dezelfde dvp.... heeft ze gaatjes in haar oren, leuke oorbellen vind ze dan zeker leuk. Ik heb voor 1 dvp wel is iets gegeven in de genre van oorbellen, en wat andere sierraden en ja die was er heel blij mee. Tegen een andere dvp is gezegd van een volgende keer is iets mee te brengen en die haar ogen glinsterde ook. Maar die laatste dame heb ik daarna nooit meer bezocht. Ik denk als je echt zover gaat om iets te kopen voor een dvp je wat vlinders in de buik begint te voelen, terugkijkend op mezelf had ik toen misschien beter wat meer afgewisseld. Teveel voor 1 bepaalde dvp gaan voelen moet je mee opletten. Je moet het zelf ervaren en ondergaan en veel later zal je dan erop kunnen terugkijken. En wil je iets geven van een fooi, geld zou ik zeker niet geven. Wil je toch geld geven, maak dan een langere afspraak met je dame.... dan verdiend ze ook meer en kan jij meer genieten of neem 2 meisjes achter elkaar. Zo maak je jou dvp en een andere meisje daar gelukkig.