Ik geef altijd fooi aan de dames. Ik hoop dat ze dit net zo ervaren als een kadootje. Het kopen van een kado vind ik omslachtig, je moet ermee zeulen, en als de date toch niet doorgaat, dan moet je met dat latex pakje of die SM zweep naar huis.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa. ?Spreek je uit ervaring?
Zo..je houdt er een hele boekhouding op na ?Voor een doordeweekse afspraak zal ik niet gauw een extra meenemen. Soms bij een eerste langere afspraak (>1uur)eens een flesje cava en glazen. Is leuk om de sfeer te zetten. Ik informeer wel eerst of ze dat lusten.Wat ik bij mijn vaste dames wel doe is ongemerkt proberen achterhalen wanneer ze jarig zijn en op die dag een afspraak maken met bijhorende cadeaubon. Meestal voor lingerie. Houden ze allemaal wel van.Na enkele lingeriebonnen ook wel eens parfum en ook daar tijdens het jaar in after gesprekjes ongemerkt proberen nachterhalen of een bepaalde voorkeur hebben ,en als je die niet kan achterhalen dan ook een bon voor in de parfumzaak.En Wat de waarde van die bonnen betreft ben ik echt niet krenterig. Ik schreef het al in een andere topic: voor een goede dame heb ik veel.over en kunnen die centen me echt niet schelen. De afspraakjes die daar bij horen zijn altijd al schitterend geweest.
Het begin van het het jaar is wel een dure zaak want mijn favorietjes zijn allemaal vissen en dus allen jarig in het begin van het jaar. Ik pluk er daarna dan ook een gans jaar de vruchten van. Zaaien en oogsten ???
Het heeft niets met respect te maken of met haar louter als seksobject zien. Ik heb respect voor iedereen waarvan ik een dienst gebruik, daarvoor geef ik ze nog niet allemaal een cadeau.Je bent vrij om te doen en laten wat je wil en de ene persoon zal enkel maar het beeld van de dame hebben, "ik kom hier om je te neuken" en dan zal je andere personen hebben die respect hebben voor de dames en ze dus graag belonen met een cadeau.
Strikt genomen heb je gelijk. Alleen vind ik niet dat die diensten vergelijkbaar zijn. In de horeca heb je ook een dienst (service) en producten (eten) en ook daar is 5 tot 10% fooi gangbaar. Ik denk dat het in deze branche ook niet ongebruikelijk is. Maar de een is daar ruimhartiger in dan de ander en volgens mij verwachten (de betere) dvps zelden iets extra's van hun klanten, dus blijft in mijn beleving geheel onverplicht. Maar blijf van mening dat het de date ten goede komt.Je neemt toch ook geen cadeaus mee naar de bakker, dokter of kinesist?
Tot je er niet meer buiten kan @Bassie dan gaat de lol er al snel vanaf. En is het het begin van een heeeeeeeel groot probleem geworden voor JOU denk daar maar eens heel goed over na. Ik heb mijn neef verloren aan die troep.Ik heb bij een van mijn laatste bezoekjes 50 euro aan poeder kado gedaan, toen dit ging werken was er geen houden meer aan.
Ik heb voorgenomen dit meer te gaan doen
Kunnen ook te strak hebben gezeten..vandaar de tranen ? ?Pas nog mooie schoentjes voor een van mijn vaste dames gekocht. Ze was er zelfs zo blij mee dat ze er tranen van in haar ogen. We hebben daarna heerlijk bare van elkaar genoten.
@CUMCUM ? wat denk je zelf echt geen waspoeder hoorBassie wat voor poeder?? neem aan geen waspoeder...
Ze had ze nog niet aan en ze pasten perfect btw kost wat maar dan heb je ook wat.Kunnen ook te strak hebben gezeten..vandaar de tranen ? ?
Dan heb ik duidelijk meer besteden maar dat maakt niet uit. De inhoud van elke portemonnee is gelukkig niet het zelfde merk ik.Paar slippers van de Action...wil ik er nog wel aan wagen ?
? daar word je inderdaad niet happy van @CUMCUM. Dan maar sparen en nog eens sparen maar dat kan je wel denk ik ?.Mijn portomonnee..is net een ui....als ik hem open doe ....krijg ik tranen in mijn ogen
Wel jammer @carbon anders had ze het aan kunnen doen voor je.Ik kocht een keer lingerie, een slipje en twee jurkjes, eerste opmerking was "Oh zwart... ik vind rood mooi. Hadden ze geen rood?"
Een afknapper maar wel erg grappig, zo eerlijk. En meteen de bon pakken, kijken wat het had gekost ;-) onbetaalbaar grappig.
Het slipje trok ze wel aan, die ging ze houden, de andere twee items pasten niet ondanks dat ik het precies van de door haar haar opgegeven maat had gekocht ;-) al die onhandigheid is geweldig, zou een film kunnen zijn.Wel jammer @carbon anders had ze het aan kunnen doen voor je.
Je hebt gelijk, ik laat de dames ook het meeste gebruiken, doe zelf mee voor het oog, zullen we maar zeggen.Tot je er niet meer buiten kan @Bassie dan gaat de lol er al snel vanaf. En is het het begin van een heeeeeeeel groot probleem geworden voor JOU denk daar maar eens heel goed over na. Ik heb mijn neef verloren aan die troep.
Of ze doen het werk om hun verslaving te bekostigen? Geen waardeoordeel overigens.Say no to drugs people!! Heb medelijden met de dames die eraan verslaafd zijn geraakt. Waarschijnlijk konden ze dit vak mentaal niet meer aan waardoor ze een soort van vlucht zochten.
Dat kan, maar ik acht de kans daartoe wel een stuk kleiner. Nu hebben ze het kapitaal om zulk rotzooi te veroorloven, voorheen konden ze dat niet in hun thuisland. De kans lijkt me klein dat ze als verslaafde junks hier naartoe komen. Vaak keren ze als junks terug naar hun thuisland of ze gaan door totdat ze niet meer kunnen.Of ze doen het werk om hun verslaving te bekostigen? Geen waardeoordeel overigens.