Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegrijp ik het nu goed dat jij denkt dat deze 700 allemaal post-op transen zijn die het verzwijgen?
het is wel een beetje vreemd om op die manier een grote groep mensen weg te zetten, mijn idee, gaat het niet uitsluitend om de krasse knarren.Ik denk dat het wel goed is dat er af en toe een ruimte is waar bange boze (naar ik vermoed overwegend ouwe witte) mannen tekeer kunnen gaan over zo'n onderwerp waar verder niemand zich druk over maakt ;-)
Nee dat begrijp je niet goed, waarschijnlijk een groot gedeelte want ik kom ze nergens tegenBegrijp ik het nu goed dat jij denkt dat deze 700 allemaal post-op transen zijn die het verzwijgen?
Wn dan ook nog op een plek waar je nooit kijkt of alleen uit nieuwsgierigheidDaar heb ik ook geen problemen mee, het gaat mij om de transen die het verzwijgen
Daar geloof ik niks vanOf kom je het misschien bijna niet tegen omdat het gewoonweg bijna niet voorkomt?
(Het cijfer 700 uit het artikel dat je vaak plaatst is gewoon oom agent die het aantal shemale advertenties heeft geteld.)
Toch is het zo. Maar als deze misplaatste gedachte nu eenmaal in je koppie zit is er weinig aan te doen om je te overtuigen. Enige manier voor je om erachter te komen is veldwerk verrichten. Veel plezier!Daar geloof ik niks van
Met sommige vermommingspruiken wel@Jimmy80
Is Prigrozjin een transvrouw?
Je bedoelt zoals overal op het internet?Ik denk dat het wel goed is dat er af en toe een ruimte is waar bange boze (naar ik vermoed overwegend ouwe witte) mannen tekeer kunnen gaan over zo'n onderwerp waar verder niemand zich druk over maakt ;-)
Ah, de bange boze oude witte man. Jullie favoriete pispaal. Helaas, of juist gelukkig, maken er zich wel meer mensen druk over.Ik denk dat het wel goed is dat er af en toe een ruimte is waar bange boze (naar ik vermoed overwegend ouwe witte) mannen tekeer kunnen gaan over zo'n onderwerp waar verder niemand zich druk over maakt ;-)
Sympathiek bericht, maar je doet een beroep op hun empathie, terwijl ze niet voorbij hun eigen angst kunnen kijken. Ik bedoel, Jimmy80 post tot twee maal toe een bericht waarin hij highlight hoeveel transgenders er naar Nederland zijn gekomen, zonder een moment stil te staan bij de paar regels verderop die vermelden dat ze kans lopen anders vermoord te worden in hun thuisland. Hun gebrek aan empathie is de voornaamste reden waarom ze zo transfoob zijn.Iedereen die vroeger in de jaren '90 de Belgische Televisie eens opzette, met name VTM, die kent Paul Jambers. Hij had straffe reportages. Een daarvan ging over transseksualiteit. 1 daarvan een meisje die in een man is veranderd. Toen die tijd, 1993 waren er maar 2 chirurgen die zo'n operatie deden in gans de wereld. Het moet een kei zware operatie zijn geweest van 18 uren, die man (zo mogen we hem noemen) had zelfs een hartstilstand tijdens de operatie maar is er toch doorgekomen. Van het vel van zijn onderarm hebben ze een penis gemaakt. Die kan normale seks hebben met een vrouw. 30 jaar later is Paul Jambers er opnieuw naartoe gegaan, die persoon is echt een normale man met een knappe vrouw, prachtige relatie. Ik denk dat transseksualiteit veel dieper gaat dan het beeld dat velen hebben, waaronder mezelf, toch wel aangedaan door het verhaal van die man en doet ook wel echt begrijpen wat zulke mensen doormaken. Mensen die echt het andere geslacht willen worden, en daar alles voor willen doen, respect daarvoor, zelfs bereid om te sterven in de operatie. Alles of niets spelen ze.
en daarom moeten ze maar hier heen komen?zonder een moment stil te staan bij de paar regels verderop die vermelden dat ze kans lopen anders vermoord te worden in hun thuisland
Of kom je het misschien bijna niet tegen omdat het gewoonweg bijna niet voorkomt?
(Het cijfer 700 uit het artikel dat je vaak plaatst is gewoon oom agent die het aantal shemale advertenties heeft geteld.)
dat zijn er 700 te veelAls ik op Kinky zoek naar shemales uit Zuid-Amerika krijg ik al zo'n 400 resultaten, met Sexjobs er bij zul je aardig richting die 700 gaan idd.
Maar dat zijn dus geen post-op transen die dit verzwijgen. Dit getal van 700 transen wordt nu regelmatig de discussie ingesleept als bewijs dat er een overvloed aan post-op transen zijn die er niet open over zijn. Die link lijkt me er gewoonweg niet te zijn.Als ik op Kinky zoek naar shemales uit Zuid-Amerika krijg ik al zo'n 400 resultaten, met Sexjobs er bij zul je aardig richting die 700 gaan idd.
Dat ze in hun thuisland kans lopen om vermoord te worden is geen vrijbrief om hier klanten te misleiden als 'echte' vrouwSympathiek bericht, maar je doet een beroep op hun empathie, terwijl ze niet voorbij hun eigen angst kunnen kijken. Ik bedoel, Jimmy80 post tot twee maal toe een bericht waarin hij highlight hoeveel transgenders er naar Nederland zijn gekomen, zonder een moment stil te staan bij de paar regels verderop die vermelden dat ze kans lopen anders vermoord te worden in hun thuisland. Hun gebrek aan empathie is de voornaamste reden waarom ze zo transfoob zijn.
Dat doen ze ook helemaal niet, dat is wat jij er steeds van maakt uit een irrationele gedachte.Dat ze in hun thuisland kans lopen om vermoord te worden is geen vrijbrief om hier klanten te misleiden als 'echte' vrouw
en om uberhaupt hier te zijn, waarschijnlijk komen ze hier op een toeristenvisa binnen waarmee werk niet is toegestaan. Wellicht een nieuwe taak voor onze Boa's om eens langs te gaan bij deze "dames" . Doen ze ook eens nuttig werk.Dat ze in hun thuisland kans lopen om vermoord te worden is geen vrijbrief om hier klanten te misleiden als 'echte' vrouw