Post operatieve trans "meid"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Sex met een omgebouwde vent vind ik toch iets anders dan macaroni met prei, bovendien heb ik liever spaghetti 😤

Tja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Dan vind je het ongetwijfeld ook ok om varkensvlees te verwerken in hallalproducten?

Wel vreemd Jimmy dat je iedere keer maar weer, moet uitleggen waarom je geen sex met een trans wilt.
Wat snappen mensen daar niet aan?
Dat is hetzelfde als waarneer je zou zeggen dat roken ongezond is, dan duikt er altijd wel weer iemand op met het tegenovergestelde, die heeft een opa die 110 is geworden en z'n hele leven heeft gerookt

Maar het is inmiddels natuurlijk wel tijd voor payback time, nodig haar een keer uit voor het avondeten :devilish:

Vraag het dan aan Kinky.
Nee ik maak het hier bespreekbaar op een forum voor wandelaars. Dat mag toch? Sowieso weinig nut ook iets aan kinky doorgeven toch?

Ook meerdere posts/reply weer verwijderd hier in deze thread. Mag er hier gewoon op een normale manier gesproken worden zonder dat er dingen verwijderd worden of wat?

Daar gaat het hier nu juist niet om. Hier gaat het om iemand die te lui is om de advertentie te lezen.
Absoluut niet, waar haal je dat in godsnaam vandaan?

Ik snap prima dat mensen iets met trans hebben of wat dan ook. Wat ik niet snap is dat als andere mensen er niets mee hebben of het zelf smerig vinden ze met de nek aangekeken worden. Dat doet mij aan kleutergedrag denken.

Laatst bewerkt:
Absoluut niet, waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Hier:
Klopt, het staat in haar tekst maar ben het er niet mee eens dat ik de tekst moet lezen om erachter te komen dat het een vent was.
Toegegeven, te lui staat er niet er letterlijk in. Die term werd in een andere reactie in meer algemene zin gebruikt. Wanneer je een advertentietekst niet leest kun je nu eenmaal met zaken geconfronteerd worden die je simpel had kunnen weten. Dat geldt uiteraard niet enkel voor transgenderzaken. Gewoon een advertentietekstje lezen en er is niets aan de hand.

Verder gooi ik dit topic nu op de negeer, want dit topic is geen verdere discussie en reacties waard.

Nee ik maak het hier bespreekbaar op een forum voor wandelaars. Dat mag toch? Sowieso weinig nut ook iets aan kinky doorgeven toch?

Ik snap prima dat mensen iets met trans hebben of wat dan ook. Wat ik niet snap is dat als andere mensen er niets mee hebben of het zelf smerig vinden ze met de nek aangekeken worden. Dat doet mij aan kleutergedrag denken.
Jullie willen toch dat Kinky onderscheid maakt, of begrijp ik het verkeerd?
En ik kijk mensen niet met de nek aan die niets met een trans willen, dat wil ik zelf ook niet, maar ik vind het idioot dat deze advertentie eruit wordt gelicht, terwijl de advertentie volkomen duidelijk is.
Zoek dan een advertentie van een trans, die daar niet duidelijk over is.

Jullie willen toch dat Kinky onderscheid maakt, of begrijp ik het verkeerd?
En ik kijk mensen niet met de nek aan die niets met een trans willen, dat wil ik zelf ook niet, maar ik vind het idioot dat deze advertentie eruit wordt gelicht, terwijl de advertentie volkomen duidelijk is.
Zoek dan een advertentie van een trans, die daar niet duidelijk over is.
Voor de laatste keer, iedereen moet lekker doen wat hij of zij wilt. Maar het gros van de mensen (NIET hier blijkbaar) is niet van mening dat het vrouwen zijn.

Ik wil dat kinky er voor iedereen is, ook voor de mensen die puur hetero zijn en niets van trans of gay willen weten. Thats it, als je de reacties en de vindt ik leuk's ziet en de intonatie die men gebruikt is het voor mij duidelijk.

Ik hou er over op, maar vergeet niet dat dit platform voor iedereen is! Dus ook voor de mensen die er anders over denken als de pro trans movement.

Dit is echt onzin, deze dame is gewoon open en eerlijk, totaal geen sprake van misleiding.

Dat komt (denk ik) nog wel een keer... gewoon omdat het zo rustig is wordt gekozen om trans er niet in te vermelden.

Ik vindt het kwalijk - ik bezoek geen DVP's maar het hele idee seks te hebben met een "dame" welk omgebouwd is en niet hetzelfde plezier als een echte vrouw ervaren kan ... Gaat er bij mij niet in.

Er zitten ook risico's aan verbonden zo meen ik - te hard kan ontsluiting geven ofzo. Dus de kans is daar dat na een te wilde neukpartij dat men terug moet naar het ziekenhuis voor een operatieve correctie.

Noem mij een ouderwetse lul, maar als je later dochters hebt en die zich omkleden in het zwembad met een peter of een frits die een vagina aangenaaid hebben dan stel ik de vraag aan jou.
Ja sorry @Hans69 hoor maar als je per se het onderwerp "bespreekbaar" wil maken, jouw woorden, kan je ook gewoon antwoord geven. Vind je dat een volledig omgebouwde transvrouw thuishoort op het herentoilet of het damestoilet?

Nee hoor, een meisje heeft XX chromosomen en jongen XY chromosomen. Prima dat we nu alles kunnen ombouwen maar een vent blijft een vent en vica versa.

We denken hier overduidelijk verschillend over, voor jou is het een dame voor mij een gast met een kut.
Ga alsjeblieft ergens anders huilen dat je de wereld niet meer begrijpt.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
45.650
Leden
37.003
Nieuwste lid
Juupkepuupke
Terug
Bovenaan Onderaan