Precies wat @Deckx schrijft.Maar wat vind je van 'dames' die er niet open en eerlijk over zijn en dus bewust klanten misleiden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies wat @Deckx schrijft.Maar wat vind je van 'dames' die er niet open en eerlijk over zijn en dus bewust klanten misleiden?
Ik heb het ook al verplaatst naar branchetalk.Die discussie hebben we uiteraard al gehad. Ik vind het vooral unfair dat deze discussie nu wordt gevoerd onder "misstanden" over de rug van een transvrouw die het wel gewoon netjes doet.
Dat begreep ik. Mijn vraag was alleen waarom het je blijkbaar zoveel angst aanjaagt om het met een trans vrouw te doen zonder dat je dat doorhebt.Ik vind het niet correct en ronduit smerig, ik wil geen sex met iemand die als man geboren is, ook als je er nooit achter zou komen
Dan geef ik weer hetzelfde antwoord: omdat ik het ronduit smerig vindDat begreep ik. Mijn vraag was alleen waarom het je blijkbaar zoveel angst aanjaagt om het met een trans vrouw te doen zonder dat je dat doorhebt.
Tja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.Dan geef ik weer hetzelfde antwoord: omdat ik het ronduit smerig vind
GADVERDAMMETja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Sex met een omgebouwde vent vind ik toch iets anders dan macaroni met prei, bovendien heb ik liever spaghettiTja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Dan vind je het ongetwijfeld ook ok om varkensvlees te verwerken in hallalproducten?Tja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
dat komt inderdaad wel op het zelfde neer.Dan vind je het ongetwijfeld ook ok om varkensvlees te verwerken in hallalproducten?
Wel vreemd Jimmy dat je iedere keer maar weer, moet uitleggen waarom je geen sex met een trans wilt.Of paardenbiefstuk serveren als runderbiefstuk, wat maakt het uit als de klant niks doorheeft
Zie je wel dat je toch van lange slierten houdt!Sex met een omgebouwde vent vind ik toch iets anders dan macaroni met prei, bovendien heb ik liever spaghetti
Dat is hetzelfde als waarneer je zou zeggen dat roken ongezond is, dan duikt er altijd wel weer iemand op met het tegenovergestelde, die heeft een opa die 110 is geworden en z'n hele leven heeft gerooktWel vreemd Jimmy dat je iedere keer maar weer, moet uitleggen waarom je geen sex met een trans wilt.
Wat snappen mensen daar niet aan?
misschien moet je het even verduidelijken, want ik snap ik hem nietZie je wel dat je toch van lange slierten houdt!
Maar het is inmiddels natuurlijk wel tijd voor payback time, nodig haar een keer uit voor het avondetenTja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Laat me raden: extra dikke cannelloni met roomsaus?Maar het is inmiddels natuurlijk wel tijd voor payback time, nodig haar een keer uit voor het avondeten
Nee ik maak het hier bespreekbaar op een forum voor wandelaars. Dat mag toch? Sowieso weinig nut ook iets aan kinky doorgeven toch?Vraag het dan aan Kinky.
Absoluut niet, waar haal je dat in godsnaam vandaan?Daar gaat het hier nu juist niet om. Hier gaat het om iemand die te lui is om de advertentie te lezen.
Ik snap prima dat mensen iets met trans hebben of wat dan ook. Wat ik niet snap is dat als andere mensen er niets mee hebben of het zelf smerig vinden ze met de nek aangekeken worden. Dat doet mij aan kleutergedrag denken.Tja, het doet me toch een beetje aan mijn vierjarige zelf denken. Ik riep als kleuter altijd dat ik prei niet lekker vond, maar ik at wel elke week met smaak mijn moeders macaroni op, zonder te weten dat ze daar altijd prei doorheen deed.
Hier:Absoluut niet, waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Toegegeven, te lui staat er niet er letterlijk in. Die term werd in een andere reactie in meer algemene zin gebruikt. Wanneer je een advertentietekst niet leest kun je nu eenmaal met zaken geconfronteerd worden die je simpel had kunnen weten. Dat geldt uiteraard niet enkel voor transgenderzaken. Gewoon een advertentietekstje lezen en er is niets aan de hand.Klopt, het staat in haar tekst maar ben het er niet mee eens dat ik de tekst moet lezen om erachter te komen dat het een vent was.
Nee, dat mag inmiddels wel bekend zijn, maar daar gaat dit topic niet over.Wel vreemd Jimmy dat je iedere keer maar weer, moet uitleggen waarom je geen sex met een trans wilt.
Wat snappen mensen daar niet aan?
Jullie willen toch dat Kinky onderscheid maakt, of begrijp ik het verkeerd?Nee ik maak het hier bespreekbaar op een forum voor wandelaars. Dat mag toch? Sowieso weinig nut ook iets aan kinky doorgeven toch?
Ik snap prima dat mensen iets met trans hebben of wat dan ook. Wat ik niet snap is dat als andere mensen er niets mee hebben of het zelf smerig vinden ze met de nek aangekeken worden. Dat doet mij aan kleutergedrag denken.
Noem mij een ouderwetse lul, maar als je later dochters hebt en die zich omkleden in het zwembad met een peter of een frits die een vagina aangenaaid hebben dan stel ik de vraag aan jou.naar welk toilet moet deze DvP volgens jou gaan Hans69?
Voor de laatste keer, iedereen moet lekker doen wat hij of zij wilt. Maar het gros van de mensen (NIET hier blijkbaar) is niet van mening dat het vrouwen zijn.Jullie willen toch dat Kinky onderscheid maakt, of begrijp ik het verkeerd?
En ik kijk mensen niet met de nek aan die niets met een trans willen, dat wil ik zelf ook niet, maar ik vind het idioot dat deze advertentie eruit wordt gelicht, terwijl de advertentie volkomen duidelijk is.
Zoek dan een advertentie van een trans, die daar niet duidelijk over is.
Wat probeer je hier nou mee te zeggen?Noem mij een ouderwetse lul, maar als je later dochters hebt en die zich omkleden in het zwembad met een peter of een frits die een vagina aangenaaid hebben dan stel ik de vraag aan jou.
Dit is echt onzin, deze dame is gewoon open en eerlijk, totaal geen sprake van misleiding.
Ja sorry @Hans69 hoor maar als je per se het onderwerp "bespreekbaar" wil maken, jouw woorden, kan je ook gewoon antwoord geven. Vind je dat een volledig omgebouwde transvrouw thuishoort op het herentoilet of het damestoilet?Noem mij een ouderwetse lul, maar als je later dochters hebt en die zich omkleden in het zwembad met een peter of een frits die een vagina aangenaaid hebben dan stel ik de vraag aan jou.
Ga alsjeblieft ergens anders huilen dat je de wereld niet meer begrijpt.Nee hoor, een meisje heeft XX chromosomen en jongen XY chromosomen. Prima dat we nu alles kunnen ombouwen maar een vent blijft een vent en vica versa.
We denken hier overduidelijk verschillend over, voor jou is het een dame voor mij een gast met een kut.
En waar moeten ze de luier verversen ?Ik heb liever dat ze een luier andoen, dan kom je ze in beide toiletten niet tegen
Iedereen die wel eens in het openbaar een luier heeft moeten verschonen, weet dat dergelijke plekken vrijwel alleen in vrouwenplees zijn.En waar moeten ze de luier verversen ?
Je kan toch niet verwachten dat zij, of hij voor anderen, met een natte pamper blijft rond hossen ...