Post operatieve trans "meid"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar een post operatieve trans "meid" hoort niet in een vrouwen gedeelte van kinky.

Wie deelt mijn mening dat dit niet toegelaten dient te worden op deze wijze?
Met alle respect maar wat een bullshit. Je kunt toch lezen wat ze allemaal erbij schrijft en je eigen keuze maken?
Kinky bied nu eenmaal geen andere optie.
Als je de transitie doorgemaakt hebt ben je geen man meer maar vrouw en dat staat vervolgens neem ik aan ook in je paspoort.
Dus moet er dan een categorie "voormalige man/vrouw" komen?
Er zijn zoveel dingen om je druk om te makenā€¦.

Zoek je op vrouw en kom je uit bij Bo Van Spilbeeck. Was vroeger Boudewijn Van Spilbeeck. Die praat nog altijd als een man. Loopt op hoge hakkken, draagt een pruik en doet wat verwijfd. Maar heeft een kut laten inbouwen. Die komt er dus ook gewoon als vrouw uit. Voorbeeldje uit de media, is een journalist(e) van VTM nieuws Belgiƫ. Ik begrijp de topic starter wel. Enige manier is deze gevallen te accepteren maar te negeren als je er niet naar op zoek bent. Velen shemales / ladyboys met pik zijn vele malen vrouwelijker dan bepaalde transgevallen met een kut in. Ze kunnen dan beter de transen bij de shemales zetten. Een shemale met vagina dan.

Ja hoor, daar is het conservatieve gezever over openbare toiletten weer. Dat die preutse Amerikanen zich er zo druk om maken is al uiterst zielig, maar wat kan het je als volwassen Nederlandse man in godesnaam schelen wie je op een toilet tegen komt?
Voor alle duidelijkheid, ik ben degene die over openbare toiletten begon, maar het zal mij een complete rotzorg zijn wie ik op een toilet tegen kan komen. Ikzelf ben groot voorstander van unisex wc's, veel praktischer.

Ik vind het zelf gewoon een interessante casus om te zien hoe conservatief iemand nou daadwerkelijk is. Topicstarter koos ervoor geen concreet antwoord te geven en is nu "voormalig lid", beetje zwak resultaat van iemand die even daarvoor nog aangaf het onderwerp graag bespreekbaar te willen maken, maar ach.

Verder fascineert het me mateloos dat dit in sommige delen van Amerika zo'n discussie is. Soort morbide leedvermaak denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel goed is dat er af en toe een ruimte is waar bange boze (naar ik vermoed overwegend ouwe witte) mannen tekeer kunnen gaan over zo'n onderwerp waar verder niemand zich druk over maakt ;-)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan