- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
NZC doe ik ook nooit. PZC wel. Maar altijd in 1 op 1 setting.
Deze zin klinkt raar
Je doet niet aan nzc, maar pzc wel. Dus dan pijp jij zonder condoom?
Anders formuleren: maar ontvangen van pzc wel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNZC doe ik ook nooit. PZC wel. Maar altijd in 1 op 1 setting.
condooms zijn er op vooruit gegaan. zijn dunner en steviger zodat de belevenis niet wordt geschaad. en de dame weet bij pmc net dat beetje meer druk te zettenHoe is dat mogelijk Spieker?
daarvoor is pmc ook bedoeld ook oraal kunnen soas overgebracht worden. dus ik begrijp dvps die alles met condoom doen. zij zijn degenen die het gevaar lopen en dan voor langere période uit de running zijn afgezien van de eventuele klanten die ze onbewust besmettenMoet eerlijk zeggen dat sommige dames ook lekker pijpen met condoom en dan is het extraatje veiligheid op soa's ook mooi meegenomen
op geluk moet je niet vertrouwen. is net de lotto he vandaag of morgen hedde prijsPmc of pzc is veel verschil hoor moet geen dames hebben die pmc.Wandel al 15 jaar nog nooit een soa opgelopen je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.
en leg dat dan ook thuis eens uitaltijd gekozen voor pmc.
Wil niet thuiskomen met 1 of andere soa.
doen dat rubbertje zit dan gewoon tussen je oren.Lastige ervan is dat pzc echt overheerlijk is. Ik heb liever geen pijpbeurt als het pmc moet zijn. In die paar keer dat ik pmc heb meegemaakt voelde ik niets. Dvp doen het wel wat wilder maar het maakt mij toch altijd slap. Doe er verder ook niet moeilijk over als de dvp het niet wil. Ik test regelmatig en heb gelukkig nog nooit wat opgelopen nav een dvp bezoek.
Wat dat betreft loop je m.i. meer risico bij de doorsnee meid(geen dvp) die zich nooit laat testen uit angst voor het resultaat maar wel constant onveilig sex heeft.
Dat gezegd hebbende, ga ik voortaan toch maar kiezen voor pmc en proberen ervan te genieten.
ken bitter weinig dvps die zich met regelmaat laten testen hoor , pijpen allemaal zc en vaak mag de snikkel er ook bare in. En dan heb ik t niet over goedkope straatmadeliefjes of raamwerkers, maar prive of kamerontvangst of saunaclubs.Lastige ervan is dat pzc echt overheerlijk is. Ik heb liever geen pijpbeurt als het pmc moet zijn. In die paar keer dat ik pmc heb meegemaakt voelde ik niets. Dvp doen het wel wat wilder maar het maakt mij toch altijd slap. Doe er verder ook niet moeilijk over als de dvp het niet wil. Ik test regelmatig en heb gelukkig nog nooit wat opgelopen nav een dvp bezoek.
Wat dat betreft loop je m.i. meer risico bij de doorsnee meid(geen dvp) die zich nooit laat testen uit angst voor het resultaat maar wel constant onveilig sex heeft.
Dat gezegd hebbende, ga ik voortaan toch maar kiezen voor pmc en proberen ervan te genieten.
Ja, dat kun je vinden. Maarja, als je zo naar alles kijkt kan je net zo goed aseksueel zijn.ken bitter weinig dvps die zich met regelmaat laten testen hoor , pijpen allemaal zc en vaak mag de snikkel er ook bare in. En dan heb ik t niet over goedkope straatmadeliefjes of raamwerkers, maar prive of kamerontvangst of saunaclubs.
Veilig is het allesbehalve met een DVP, heb al een soa of 5 opgelopen doorheen de jaren, in privéleven nog maar 1x
Ik heb aan niemand meer iets uit te leggen.en leg dat dan ook thuis eens uit
Ik voel amper wat zonder condoom , laat staan met. Ik beeld me gewoon in hoe de dame hem ervaart( smaak , geur etc) En net daar word ik geiler van.Voordeel pijpen met condoom dame doet het vaak net wat dieper, en je bent gelijk klaar om te neuken , zeker bij kortere raamdates is dat handiger, of als je stijfte verliest bij openmaken en omdoen van het rubbertje. Moet de dame opnieuw gaan zuigen.....
.