@Boxer, dank voor je openhartige en nuttige verslag. Zelf houd ik niet van gangbangs, maar als ik jou was zou ik er wat voorzichtiger mee zijn. Geen idee of je twee bedpartners het bed nog met je willen delen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat ze ook terughoudender zullen zijn. Nu was het chlamydia, maar wat is het de volgende keer? Het lijkt me dat het je gezondheid niet waard is om die evenementen te bezoeken. Maar als je het niet kunt laten dan zou ik in het vervolg alles met condoom doen.
Maar nogmaals, fijn dat je dit hier gedeeld hebt. Hopelijk kunnen velen hiermee hun voordeel doen.
Dank voor je woorden Hazelnoot. Dank dat je bezorgd bent om me.
Maar gezien je betoog snap je blijkbaar toch nog niet wat ik daadwerkelijk schrijf.
Inmiddels heb ik met beide dames weer op de oude voet sex.
Waarom zouden mijn bedpartners het bed niet meer met me willen delen? Omdat we iets gehad hebben en er nu vanaf zijn? (Gelukkig)
Omdat er nu een zogenaamd en fictief verhoogd risico op herhaling is? (statistisch nee)
Omdat ik me schuldig moet voelen? (Doe ik niet, want ben transparant)
Als je alle (en ook dat is relatief) risico's wilt uitsluiten moet je als een kluizenaar gaan leven.
Hoe voorzichtig je ook bent, er kan altijd iets gebeuren. En dat betekent ook niet dat een gangbang of
pzc per definitie niet goed is.
Ik noem dat pech.
Ik wandel op regelmatige basis al ruim 20 jaar (nmc en pmc).
En al ruim 2 jaar bezoek ik maandelijks gangbangs (nmc en
pzc/pmc).
En al 11 jaar heb ik vaste minnaressen (
nzc en
pzc).
We realiseren ons de risico's. We denken ook dat we pech hebben gehad. En van de andere kant ook geluk hebben gehad.
Mijn bezoeken aan DVP's zijn nog altijd de meest veilige bezoeken geweest.
Mijn omgang met de (getrouwde) minnaressen is de meest onveilige, maar ook meest bevredigende (op een bepaalde manier) manier.
En ik ga me nu opnieuw beraden op
pzc tijdens de gangbangs. Want minnaressen gaan vóór het pijpgemak en -genot tijdens een gangbang.
Dit was de eerste en hopelijk ook de laatste soa. Maar dat weet je nooit zeker, tenzij je kluizenaar wordt zonder contact met anderen of op minimaal 1,5 à 2 meter afstand.