Nou de neukertjes dan!
TF dame 1:
Ken ik al langer en zelfs voor Covid al eens bezocht. Doet geen gekke sex dingen en neukt netjes met condoom. Ontvangt in haar kamer ergens rond soi 1/2/3.
Lekkere Chinese dame van eind 30 met een lichaam.. oef. Heerlijk! En neukt echt als een GFE maar wel met verstand. kortom neuken MET
Kosten? 1K voor 1st maar ze wilde niet meer dan 500THB hebben! Moest serieus onderhandelen om haar MEER te betalen (uiteindelijk 700THB betaald)
Kans op herhaling? 100%
Tantra dame (coyote):
1x barfine maar na stappen beide te dronken dus niet geneukt.
Schade? Heb d'r 500THB gegeven voor de moeite haha
Echter ging Tantra een paar dagen (2) dicht ivm verbouwing en op 1 van deze avonden een LT gedaan. Schade 3K.
Sex matig (maar ze heeft wel bizar lekker lichaam)
Kans op herhaling? 0%
TF dame 2:
Geen onaardig uitziende dame. Beetje fors maar met goeie borsten. Schade 1500 voor ST en 2x bezocht want doet anaal. Ontvangt ook in de buurt van The Base.
Service van deze dame kost je in NL 200e/30min. Nu ben je klaar voor 40 euro.
Kans op herhaling? 75%
Massage Soi 13/1 (Honey massage?):
Schat dame 30+, slank. Uurtje massage en PZC/CIM kostte me 1K
Kans op herhaling? 25%
TF dame 1:
Ken ik al langer en zelfs voor Covid al eens bezocht. Doet geen gekke sex dingen en neukt netjes met condoom. Ontvangt in haar kamer ergens rond soi 1/2/3.
Lekkere Chinese dame van eind 30 met een lichaam.. oef. Heerlijk! En neukt echt als een GFE maar wel met verstand. kortom neuken MET
Kosten? 1K voor 1st maar ze wilde niet meer dan 500THB hebben! Moest serieus onderhandelen om haar MEER te betalen (uiteindelijk 700THB betaald)
Kans op herhaling? 100%
Tantra dame (coyote):
1x barfine maar na stappen beide te dronken dus niet geneukt.
Schade? Heb d'r 500THB gegeven voor de moeite haha
Echter ging Tantra een paar dagen (2) dicht ivm verbouwing en op 1 van deze avonden een LT gedaan. Schade 3K.
Sex matig (maar ze heeft wel bizar lekker lichaam)
Kans op herhaling? 0%
TF dame 2:
Geen onaardig uitziende dame. Beetje fors maar met goeie borsten. Schade 1500 voor ST en 2x bezocht want doet anaal. Ontvangt ook in de buurt van The Base.
Service van deze dame kost je in NL 200e/30min. Nu ben je klaar voor 40 euro.
Kans op herhaling? 75%
Massage Soi 13/1 (Honey massage?):
Schat dame 30+, slank. Uurtje massage en PZC/CIM kostte me 1K
Kitty954 at TF - #1 for Thai Dating 😍
2,000,000+ members at the Biggest Thai Dating Website - ThaiFriendly!
www.thaifriendly.com
Kans op herhaling? 25%