Wel leuke dames daarWas XS.. zuster club van Pinup. En tja die twee zijn duur
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel leuke dames daarWas XS.. zuster club van Pinup. En tja die twee zijn duur
Wel leuke dames daar
niks mis met de Isan! Heb er twee lange rondritten gemaakt... En veel genotenmaar ik vind haar voor een thai wel vrij donker, dan moet het haast wel een isaan girl zijn.
ben er ook een paar geweest, zelfs een bruiloft mee gemaakt. Niks mis mee, maar ik ben niet echt een liefhebber van de typische isan meisjes, zien er toch anders uit dan de Thai.niks mis met de Isan! Heb er twee lange rondritten gemaakt... En veel genoten
Eens! En ik mocht ook bij een bruiloft zijn, geweldig om mee te maken!Het is ook maar waar je van houd.
nou inderdaad, iets dat ik nooit meer zal vergeten.Eens! En ik mocht ook bij een bruiloft zijn, geweldig om mee te maken!
Nee er zijn geen kamers in de meeste Gogobars. Maar er zijn ZAT ST (hotels) in de buurtWeet iemand of er in de sapphire club ook kamers zijn om een uurtje heen te gaan...
Als ze zo door gaan dan gaat de toerist naar Cambodja.Advies van een oude rot ( 20 jaar naar Pattaya ), vergeet de Gogo bars en zeker die op Walking Street, ga gewoon naar een gentlemens club. Veel en veel goedkoper en veel meer fun of anders, zoals al eerder vermeld is, ga naar een soapy. Gogo bars zijn een complete rip off. Lady drinks 200-250 Baht, barfine 1200-1500 Baht ( voor models zelfs 2-2500 Baht )ST 2500-3000 Baht en LT 4000 Baht en meer. Een eventuele andere optie is een freelance bar ( Bamboo bar of de disco's op WS ) Geen lady drinks en geen barfine, gewoon onderhandelen
Sihanouk Ville is aardig voor de afwisseling, maar ook niet meer dan dat. Cultureel zijn de Killing Fields en Siem Raep, met het beroemde Angkor Wat complex, van een heel ander level.Als ze zo door gaan dan gaat de toerist naar Cambodja.
Ik Pattaya ken ik niet echt een goede nuru salon. Wel in BKK. Ik zal het even opzoek voor je en later naar je sturen.Waar zit die sweets massage..dan ga ik ff langs.
Ps ik zoek nog een goed adres voor body to body massage...zgn nuru.
Maar dan niet in die massa honey...tips?
Dat is soi honey...ik ga ola opzoeken...ken die tentjes daar..zijn er ook bij die zijn niet zo hygiënisch en smal bedje met gordijn ertussen.Bij LK Metro in de buurt. Ken je oude Climax ? Ik heb het geprobeerd te Googlen voor je. Google Link
Ola werkt ochtenden tot middag. Drinkt niet, rookt niet, gaat vroeg naar huis.
hier een review over OlaDat is soi honey...ik ga ola opzoeken...ken die tentjes daar..zijn er ook bij die zijn niet zo hygiënisch en smal bedje met gordijn ertussen.
Klopt ik dacht misschien wist je niet dat het Soi Honey was . Vandaar ik het zo heb uitgelegd.Dat is soi honey...ik ga ola opzoeken...ken die tentjes daar..zijn er ook bij die zijn niet zo hygiënisch en smal bedje met gordijn ertussen.
Dat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .Klopt ik dacht misschien wist je niet dat het Soi Honey was . Vandaar ik het zo heb uitgelegd.
@Rony80
Ola is ook de enige die ik bezoek daar en al een paar jaar.
Wie Fan is van MILFS er zijn een paar goede nasty milfs in Pattaya, een goed begin kan bamboo zijn ik vind het wel een beetje achteruit gegaan sinds het weer open is. Op de een of manier is mijn LINE geblokkeerd als ik er weer in kom zal ik jullie een paar sweethearts sturen.
Ik ben ook al een hele poos klaar met de twintigers. De juiste Milfs zijn naar mij mening veel ranziger in bed en doen echt alles wat je maar kan bedenken. Vaak zijn ze ook leuker en kan ik er makkelijker mee connecten (ben bijna 40 nu).Dat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .
Ik prefereer ook de wat oudere dames. Ze spreken beter Engels, ze zijn beter in bed, ze weten hoe het werkt en ze zeveren nooit om naar een disco te gaan. Ik neuk daar al sinds 10 jaar niks meer onder de 35. Ik hou trouwens niet van kont neuken. Ben veel te bang dat ze een natte scheet laten. Pussy for fun, ass for shitDat zou mooi zijn..ik kom toch ook wel 10 jaar in pattaya maar heb mij altijd georiënteerd op de twintigers en nu vindt ik het geil om met milfs te gaan .
Zo sinds gisteren terug vanuit Thailand en tja? Waar moet ik beginnen?
Weer:
Elke dag 30+ graden met een gevoelstemp van 38+. Kortom het was niet te harden. Bizar warm en dat is bizar slecht voor mijn libido
Seaonsality:
Ik heb het nog nooit Zoooo rustig gezien. Zelfs vorig jaar juli met covid test was het drukker.
Overal quality of the ladies?
Ook dat beduidend minder dan voorheen. Lijkt wel of alle toppers richting huis zijn gegaan voor een vakantie... Natuurlijk is er altijd genoeg keus he? Maar toch...
De roddels/gossips en nieuws:
Yvi/Moon beide 1 dag dicht op last van de politie. Hadden een 16 jarige als Coyote werken en dat is dom en strafbaar. Mega boete betaald zodat ze maar 1 dag dicht hoefte. Andere gevallen kan dit zo 3 maanden zijn..
Windmill heeft nu officieel windmill2 tegenover WM1. Ene is rood andere heeft blauw als kleur thema. Daarnaast hebben ze Dollhouse/Eletricblue overgenomen dus benieuwd wat dat gaat worden als die heropenen.
De windmill groep heeft trouwens nog een paar panden in Soi15/diamond. Dus dit najaar kan er wel eens wat bijkomen...
Shappire heeft het pand tegenover in handen (soi 15) en gaat hier een club openen. Verbouwing is bezig..
Het pand waar beavers etc zat is gesloopt en dit wordt een restaurant (soi15)
Lighthouse lijkt verkocht wel/niet en opent mogelijk. Halve crew is nu bij Tantra
Pinup gaat weer high season uitbreiden. De valse muurtjes gaan weg zodat ze weer naar volledige oppervlakte kunnen. Hoe/wat geen idee want ze blijven op mijn shitlist staan
agogo Review (updates):
Bliss 2.0? Beter dan de vorige. NIeuwe mamasan en nieuwe dames (ook paar van Lighthouse) en iets meer volk dan voorheen
79: Nieuwe agogo met mooi interieur en best wat bezoekers. Toch blijft dit een 13/dozijn gevalletje
Tantra: Bezig met kleine verbouwingen maar de schermen buiten zijn nice! Vooral de visuals maar goed die komen van ondergetekende dus dat is logisch
Komt ook nieuw reclamebord. Want de strijd om de buiten reclame is wel losgebarsten
Bekijk bijlage 117083
Shark in Soi15 heeft bv ook een nieuw bord geplaats. Die nu zichtbaar is vanaf WS
Bekijk bijlage 117084
Is er nog geneukt? Ja maar weinig. Te warm...
Had je geen kamer met airco dan?Is er nog geneukt? Ja maar weinig. Te warm...
hoe is het met regen? regent het de hele tijd?
ben er nooit geweest in de zomer maar wel dikwijls in september en oktober, dan is het echt regenseizoen en dit stelt ook niet veel voor(elke dag 1 bui 10min tot 1 u ongeveer),dus denk dat het nu zeker niet erger is.hoe is het met regen? regent het de hele tijd?