Kom je überhaupt wel aan slapen toe daar?die zijstraten van WalkingStreet zou ik niet gaan slapen nee hahaha
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKom je überhaupt wel aan slapen toe daar?die zijstraten van WalkingStreet zou ik niet gaan slapen nee hahaha
Ik zit meestal in areca lodge top hotel top locatie.
ga nooit naar walking street want er is genoeg te doen rond lk metro
intimate is net zover van Kiss foodLeuk! Maar ik probeer altijd rond de 1.000THB/nacht te blijven en die van jou is net ff iets duurder. Wel vaak lansgelopen en soi Diana is nice!
Ook lekker dichtbij KISS FOOD
dank voor de tip. Laatste keer zat ik royal palace. Zelfde prijsklasse wel een lekker zwembad in de tuin.@nouri34 I know! Alleen goedkoper hotel. Maar zit ook vaak Travelodge (Soi15 achter Pattaya AVenue). Die is namelijk NOG goedkoper
En vergeet de Belg Patrick niet want betere biefstuk krijg je nergens.Leuk! Maar ik probeer altijd rond de 1.000THB/nacht te blijven en die van jou is net ff iets duurder. Wel vaak lansgelopen en soi Diana is nice!
Klopt dat hij duurder is maar het scheelt wel eens ik heb voor 2000 b per nacht gezeten maar ook minder..in augustus slaap ik daar voor 1200..dan boek ik wel rechtstreeks. beter hotel is er niet in de buurt..tenminste dat vind ik maar heb ze allemaal van binnen gezien rond lk metro/soi diana.Leuk! Maar ik probeer altijd rond de 1.000THB/nacht te blijven en die van jou is net ff iets duurder. Wel vaak lansgelopen en soi Diana is nice!
Kijk wel uit, tel de items bij ophalen ! Wij zijn al regelmatig duur ondergoed kwijt geraakt.Er zijn goedekope "laundry services".
Met prijzen tussen de 50 en 100 baht per kilo was.
En normaal krijg je alles binnen 24 of 48 uur gewassen terug.
misschien moet je ook gewoon geen duur ondergoed meenemen, op elke straathoek is mooi ondergoed verkrijgbaar, voor een habbekrats, ik heb nog steeds Paul Smith onderbroeken die ik zes jaar geleden heb gekocht, kwalitatief zijn ze beter dan bijvoorbeeld Bjorn Borg onderbroeken. Hierin zijn de neppers vaak beter dan het origineel.Kijk wel uit, tel de items bij ophalen ! Wij zijn al regelmatig duur ondergoed kwijt geraakt.
Greetz Dennis en Jennifer
En vergeet de Belg Patrick niet want betere biefstuk krijg je nergens.
sowieso. Biefstuk ala Loetje? nog nergens gezien? Zelfs niet in de steak-street (naast soi diana)
Ik heb m'n vorige bericht aangepast.Thaise zijn niet zo van de koe. Die eten meer kip/varken. Vandaar dat beetje goeie steak lastig te vinden is. Ossenhaas bv... Maar voor de mensen die steakachtig zoeken.. ja tussen Soi diana/Soi14 zit een overdekt straatje met een aantal steakhouses die best een goeie online reputatie hebben.
ja, er zijn heel veel short time hotels in de buurt voor een vluggertje. als je een meisje pakt van ago go voor short time, dan zal ze je vast naar de kortsbijzijnde brengen.Zijn er motels in walking street waar je een paar uur heen kan dan hoef ik niet naar het hotel toe.
met een motorbike taxi van 40 a 50 baath ben je zo naar je hotel.
Vraag maar aan de dame in kwestie die je uitkiest, weten heel goed alle adresjes, wij ook paar keer vlak bij walking street short time hotel gepakt met diversen dames.Zijn er motels in walking street waar je een paar uur heen kan dan hoef ik niet naar het hotel toe.
je bedoeld gewoon een short time hoteltje?Zijn er motels in walking street waar je een paar uur heen kan dan hoef ik niet naar het hotel toe.
Ja vindt ik ook 150 euro voor 2 uur is belachelijk veel..bij buitenbar betaal je hooguit 40 euro voor 2 uur en in een club heb je voor maximasl 75 euro iemand mee voor 2 uur..meestal betaal ik 50 euro voor 2 uur. En sommige blijven dan ook slapen ...ik heb nog nooit 150 euro betaald in Thailandik wil niet lullig doen, maar het zijn niet echt schoonheden, zo te zien wel duidelijke isan dames.
Voor € 150,00 voor 2 uurtjes, mag je toch wel een absolute stunner verwachten.
Dat zou nog wel eens een mooi welkomstcadeuatje (voor mezelf) kunnen zijn.. Damn, die is lekker...Myname May. (@mynamemay2001) • Instagram photos and videos
6,557 Followers, 102 Following, 71 Posts - See Instagram photos and videos from Myname May. (@mynamemay2001)www.instagram.com
dat instagram modelletje vraagt 5K (kan vast lager). Let wel dat is dan LONG TIME
132e voor 12u... Duur voor Thailand maar in Nederland....
Welke agogo was dat...ben benieuwd.Deze mooie damen meegenomen voor 2 uurtjes 150 euro.
Welke agogo was dat...ben benieuwd.
Veel geluk gap. 100 tegen 1, dat ze dan niet meer in dezelfde Toko werkt, waar jij d'r hebt gebarfined.Volgend keer als ik terug naar thailand ga, pak ik haar weer.
maar ik vind haar voor een thai wel vrij donker, dan moet het haast wel een isaan girl zijn.Dat zou nog wel eens een mooi welkomstcadeuatje (voor mezelf) kunnen zijn.. Damn, die is lekker...