Ik weet t zeker,....ga er nooit achterkomenNever try, never know
Never nooit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet t zeker,....ga er nooit achterkomenNever try, never know
De prijs/kwaliteit verhouding is in een Gogo eigenlijk compleet scheef idd. Op een vakantie van 3 weken pak ik er misschien 2 of 3 uit een Gogo. En vaak is de sex niet geweldig nee, vorige vakantie gelukkig wel 2 uit 2 gescoord (Fahrenheit en Pin-Up).Dit is dus PRECIES het probleem van XS/Pinup! En de reden dat ik beide negeer..
Die meiden vragen teveel voor sex en leven vooral op ladydrinks! Het hele businessmodel is door die Franse eigenaar verziekt.
6K voor ST... dat is 156 euro. Je zou wel gek zijn...
Helaas niet want de enige foto's die ik heb komen van haar eigen Facebook/ Line. En haar FB is niet openbaar. Ze verschijnt ook niet op de FB fotos van Fahrenheit/XS zelf.@Vale46 nice! Maar kan je de foto vervangen door foto ergens online? Admin hier is er geen fan van als er fotos geplaatst worden..
De lekkerste freelancers lopen rond op straat en de clubs...Heb nog nooit een GOGO bargirl gehad... Ik snap die lopers niet,,zonde van je tijd en geld..Pak altijd de eerste dagen een stunner uiteraard freelancer die mij ook wat van het eiland en lokale restaurants ,stores , markten en interessante bezienswaardigheden laat zien ,ligt er aan waar ik zit op dat moment , Meestal blijf ik zo,n 5 weken in Thailand ...Zo zie je meer van het eiland leer je ook nog eens de locals kennen en haar vriendinnen. Thailand is zo,n prachtig land met heel veeeel meer dan alleen de dames en Disneyland
Ik zal daar niet te snel van uitgaan.Wet van vraag en aanbod dicteert dat mooiste meisjes het meeste verdienen in agogos, dus zal je ze daar vinden
Maar wat dacht je van de clubs en discotheken. Wat ik al zei, een hoop dames willen niet in een go go werken@Rony80
De echte lekkere dames zijn sinds covid weg en doen insta/Onlyfans of hebben iemand aan de haak geslagen echter van de mooie dames die als DVP werken is een gogo je grootste kans.
Super lekker ding gaat echt niet in soi6 staan of in een aftandse bierbar ergens in een dooie straat of Treetown ofzo.
De mooi dame kan in een agogo altijd nog als coyote werken en dan hebben ze echt wel meer aan dan een bikini.
Girls just want to have fun.Maar wat dacht je van de clubs en discotheken. Wat ik al zei, een hoop dames willen niet in een go go werken
Maar wat dacht je van de clubs en discotheken. Wat ik al zei, een hoop dames willen niet in een go go werken
De dames, die weten wat ze willen, en die de centjes niet zo hard nodig hebben, kijken wel degelijk wat je aan hebt en welk luchtje je op hebt. Cheap Charlie, zegt niet alleen iets over geen drankje geven, maar ook hoe je gekleed bent, en wat je manieren zijn.@taximove Gucci? Sinds wanneer boeit het een DVP wat je aanhebt?
Je zal ook zelden een Singha hempje naast een stunner zien lopen
@GeileGerard
Lekker is een definitie klopt.
Als ik lekker wil voor mijn doen dan ga ik naar bijv:
Dna Ping Pub - Volgens mij dicht
Differ Club - Instagram Link
Ik ben zelf meer een BKK, Phuket of Koh Samui ganger. Ik ben wel een paar keer vanuit BKK een lang weekend naar Pattaya of zelfs Hua Hin geweest, maar tot dusver heeft Pattaya mij om een aantal reden niet zo kunnen bekoren.@GeileGerard
Lekker is een definitie klopt.
Als ik lekker wil voor mijn doen dan ga ik naar bijv:
Club Noir -Volgens mij ook dicht
Dna Ping Pub - Volgens mij dicht
Differ Club - Instagram Link
(leuke dames locals die geen pros zijn)
Ik ga zelf niet naar WS clubs daar in de omgeving.
Mijn vrienden groep van locals hier, we bezoeken zelf niet de mainstream clubs.
Het gucci gebeuren geld meer voor de clubs die ik hierboven op noem.
Ben zelf al jaren niet meer naa WS clubs gegaan dus kan er niet echt over praten.
Wat je vaak krijgt als je een local word hier in Pattaya is meer het Sugar Daddy gebeuren. Vooral jonge dames zijn gek op luxe maar geen pro DVPs.
Pattaya gaat steeds meer een optie worden voor mij, mede ook door de prijs kwaliteit verhoudingen. Die zijn in Phuket inmiddels wel zoek.@Rony80 voor wandelen is Pattaya gewoon de meest geschikte optie. Klein/compact... betaalbaar en genoeg keus.
Nou zou ik 6 weken Pattaya niet adviseren. Ben er zelf wel klaar mee na een dikke week. Want na die week heb je ook wel alles gezien (wat binnen je smaak valt)
Maar goed maybe kan je dagje Koh Lan ofzo doen en ff Jomtiem dan etc? Je zou zelfs Koh Samet kunnen overwegen als je een longtime scharreldame hebt. Dat is maar uurtje rijden
Hotel pattaya boek ik nog steeds rond de 1.000-1500THB (ook november) en voor het eten hoef je het ook niet te laten. <500THB ben ik kwijt
Party/Neuken tja dat ligt eraan hoe gek je het maakt.
Niet moeilijk doen, gewoon komen . Altijd genoeg kut hier, en als je drama wilt krijg je die er ook bij. Leuk op zn tijd.Pattaya gaat steeds meer een optie worden voor mij, mede ook door de prijs kwaliteit verhoudingen. Die zijn in Phuket inmiddels wel zoek.
thanks manNiet moeilijk doen, gewoon komen . Altijd genoeg kut hier, en als je drama wilt krijg je die er ook bij. Leuk op zn tijd.
Grote groep local expats,
En veel drank.
@GeileGerard ik moet je nog toevoegen op LINE ben je niet vergeten.
Ik ben het met je eens dat heel veel lekkere weg zijn sinds covid.@Rony80
De echte lekkere dames zijn sinds covid weg en doen insta/Onlyfans of hebben iemand aan de haak geslagen echter van de mooie dames die als DVP werken is een gogo je grootste kans.
Super lekker ding gaat echt niet in soi6 staan of in een aftandse bierbar ergens in een dooie straat of Treetown ofzo.
Eens over het Gucci stuk, dat boeit echt niks. Overigens wil dat idd ook niet zeggen dat je dan in een wifebeater moet rondlopen, maar beetje nette kleren en een goed luchtje doen al wonderen. Overigens ben ik het wel eens over die fles wodka. Dat is echt geen rookie mistake, maar in heel Thailand trek je dan altijd aandacht van een groepje vrouwen. Ik doe het nooit alleen, altijd met een maat van me. Maar je moet eens opletten hoe gauw ze bij je komen staan. Dat werkt bijv ook zo in een club als Oskar in Soi 11 in BKK. Zeg niet dat het zonder een fles niet zou lukken, maar je vergroot je kansen en ook nog eens vaak bij wat knappere dames.Gucci? Sinds wanneer boeit het een DVP wat je aanhebt? Dito als een fles kopen in iBar of whatever voor een paar duizend baht. Dit lijken mij rookie mistakes en is hooguit leuk als je met een paar maten gaat stappen...
Zo alleen heb ik het idd ook nog nooit gedaan hehe, dan ziet het er misschien gauw al wat triest uit idd.@Vale46 ik vind het altijd iets sneu's hebben als je dan in iBar een vent ziet van middelbare leeftijd die een fles heeft gekocht en daar alleen aan een tafeltje staat met dus een fles whiskey, icebucket en flesjes cola ofzo. Vooral omdat ze tegenwoordig een soort "lighthouse" lamp erbij zetten zodat het lekker opvalt...
Het zal heus wel dames trekken, die kunnen immers gratis drinken maar toch...
Newbies, Japanners en Zuid Koreanen. Meiden, vooral op WS , hebben het liefst Japanners. A, ze hebben een kleine pik , dus ze voelen niks, B, ze betalen, 3,4 of 5 K maakt ze niks uit. C, ze komen heel snel klaar ( net konijnen ). D, als ze zat zijn, kunnen ze niet, maar moeten ze wel betalen makkelijk geldEr zijn er zat die zo maf zijn Ik lach er om.
Echt zonde zeg, die neon borden waren toch een groot onderdeel van het WS uiterlijk. Zijn er eigenlijk ook plannen om dit in Soi 6 te doen?en na het weghalen van de reclameborden van de gogos zijn inmiddels nu ook de clubs en zelfs de 7/11 de klos.... Walking Street wordt flink donkerder zo
Die Japanners worden "five-five-five men"genoemd door de bargirls: "5 cm - 5 minutes - 5 thousand baht."Newbies, Japanners en Zuid Koreanen. Meiden, vooral op WS , hebben het liefst Japanners. A, ze hebben een kleine pik , dus ze voelen niks, B, ze betalen, 3,4 of 5 K maakt ze niks uit. C, ze komen heel snel klaar ( net konijnen ). D, als ze zat zijn, kunnen ze niet, maar moeten ze wel betalen makkelijk geld