1. Treetown is momenteel de bar area to be, soi 7 begint ook weer goed tot leven te komen.
Treetown is 'hot' maar vind ik toch vooral leuk om naar toe te gaan als je al een dame hebt, om een cocktail te doen of een potje te poolen.
Ik zou in elk geval deze even proberen in LK Metro om te kijken of het wat voor jou is:
Destiny agogo
Kink
Lady Love Club
Queen Club
In Soi Pothole (Chalermphrakiat) moet je zeker deze proberen:
Dive bar
Maggy May
High Rollers
La Poste (om de hoek bij Pothole) (als je vooral op zoek bent naar "lage prijs")
Soi 6 is inderdaad vooral voor ST en die meisjes willen dat ook vooral in een kamertje boven de bar. Daar zijn ook gewoon wel de basics zoals douche+handdoek en een bed, maar stel je er niet teveel bij voor. Zou me niks verbazen als sommige matrassen 30 jaar oud zijn
Veel doen daar ook wel LT maar veel minder dan in de rest van Pattaya.
Ik denk dat f4fun het heel goed omschrijft. Dive Bar in Soi Pothole is zeker een aanrader, de eigenaren zijn 2 broers uit UK (geloof ik?) en die maken je anders ook wat wegwijs mocht je nog wat tips willen. Over Tips gesproken, er werkt daar een volslanke meid met een flinke cup F. Je kunt ze niet missen, en die heet toevallig Tip.
Verder is Soi 6 vooral ST ja, maar ook afgelopen vakantie heb ik daar weer een topper gevonden om ook LT mee te gaan. Prijzen zijn daar ook nog steeds prima, voor een ST betaal je 1000 baht + 350/400 baht voor de kamer. Voor LT betaal je zo'n 2000/2500. De barfine voor LT ligt aan het tijdstip dat je d'r mee wilt nemen. Voor 21:00 de dame uit de bar nemen betekent minder inkomsten voor de bar en dus een hogere barfine, meestal 800/1000. Na 21:00 of na 23:00 rekenen de meeste bars nog maar 500 baht als barfine.
Daarnaast is Soi 6 wel echt een party straat geworden de laatste jaren. Gemiddelde leeftijd daar van de mannen is ook wat lager geworden, je ziet ook best veel gasten van 30-40 lopen daar. Als ze in grote groepen zijn dan zijn ze vooral aan het zuipen, en laten ze de dames juist best vaak links liggen.
Qua gogo's zou je in WS zeker eens binnen moeten lopen bij Pin-Up en Fahrenheit. Die hadden afgelopen Juni de hoogste kwaliteit dames. Ook loopt er wel voor ieder wils wat rond daar. Maar verwacht inderdaad wel de hoofdprijs te betalen in zo'n tenten. Dus 3 a 3,5k voor ST (zonder barfine) en 4 tot 6k LT. En doorgaans zijn dames uit beerbars, voor mij in ieder geval, een betere kans op een geslaagde date in bed dan hun zusjes uit de Gogo's. Hogere miss and hit ratio. Al had ik afgelopen vakantie 3x een topdate uit 3 pogingen met een Gogo chick.
Loop verder vooral eens wat bars binnen in Soi Buakhao / Soi Diana / Soi Pothole / Soi Lengkee. Je vindt in de wat rustigere bars ooit de mooiste diamantjes. En Heaven Above in Soi Boomerang is ook een aanrader, dat is een gentleman's club. Daar is de sfeer wat relaxer en minder pushy dan in een gogo, en het is ook wat anders dan een beerbar. In Soi Boomerang zitten meerdere GC's.
Qua discotheken zou ik zeker even kijken bij de nieuwe Myst club, en anders bij iBar. Die zitten ongeveer tegen over elkaar op Walking Street.
En mocht je een keer wat minder zin hebben om te gaan jagen, kun je ook online Thaifriendly checken. Daar bieden veel dames zich aan, die dan voor een vergoeding van zo'n 1500/2000 baht naar je hotel toe komen voor een uurtje plezier.