wat ik wil weten is;
1. wat zijn de beste straatjes / bars waar het het leukst is
2. gogobars aanraders zijn of juist meer die kleine bars
3. aanraders voor goede soapy salons
4. bars die je beter kan ontwijken
Ik zou in elk geval deze even proberen in LK Metro om te kijken of het wat voor jou is:
Destiny agogo
Kink
Lady Love Club
Queen Club
In Soi Pothole (Chalermphrakiat) moet je zeker deze proberen:
Dive bar
Maggy May
High Rollers
La Poste (om de hoek bij Pothole) (als je vooral op zoek bent naar "lage prijs")
Iets verder lopen zit Tree Town daar zou ik zeker even bij de "Escape" binnenlopen, en verder zit er in en rondom Tree Town natuulijk van alles leuks wat je tegen een veel betere prijs kunt meenemen voor LT/ST dan in die agogo's in LK Metro en Walking street.
En bij walking street is Windmill een aanrader.
Soi 6 is inderdaad vooral voor ST en die meisjes willen dat ook vooral in een kamertje boven de bar. Daar zijn ook gewoon wel de basics zoals douche+handdoek en een bed, maar stel je er niet teveel bij voor. Zou me niks verbazen als sommige matrassen 30 jaar oud zijn
Veel doen daar ook wel LT maar veel minder dan in de rest van Pattaya.
Wat ik zou mijden:
Sandcastle (bar)
Hedonism (bar)
Shooters (bar)
Whisky Lounge
Boys town
Russische vrouwen
En pas op voor "drinking queens". Die vrouwen gaan sowieso niet met je mee voor ST/LT maar werken alleen maar in die bar voor het bar salaris en om het minimale aantal lady drinks voor die avond te halen. (als ze dat aantal voor hun contractperiode niet halen word er een bedrag ingehouden op hun salaris)
En onthoud dat een Lady Drink niet standaard met alcohol hoeft te zijn, het is eigenlijk alleen maar om wat tijd met haar te kopen zodat ze bij je blijft zitten om wat te praten. En afhankelijk van de bar en hoe druk het is, en hoe populair ze is, kan dat voor 1 LD een paar minuten of veel langer zijn.
Als je wil dat ze een shotje of een bepaald mixje drinkt moet je dat erbij zeggen. Soms is de prijs van de LD dan hoger.