Als je beetje leest weet je dat ik momenteel ook bar weinig "wandel" en ik denk dat meer mannen hier een partner heeft?EEN THAISE VRIENDIN? en wat doe je hier dan ????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je beetje leest weet je dat ik momenteel ook bar weinig "wandel" en ik denk dat meer mannen hier een partner heeft?EEN THAISE VRIENDIN? en wat doe je hier dan ????
Een voormalige Belgische ambasssadeur in Thailand is een studiegenoot van me.Een kennis heeft op de ambassade gewerkt in BKK en Manila. Het vooroordeel komt ergens vandaan...
Dat er kerels zijn die echt heel veel geld verliezen (door bv huis te kopen, gedumpt en nergens recht op hebben)
En is dat hier zoveel anders? Oudere (rijkere) man huwt jongere (armere) dame: is dat ook geen "sponsoring"?Zelfs de dames (als je ze beetje kent) zijn er vrij open in dat ze een SPONSOR zoeken.
je hebt zeker op google gekeken?anyway als @bosspitsmuis en @skinny lover denken dat het wel meevalt. Succes met het vinden van een vriendin/vrouw in Pattaya. En laat ons weten hoe het afliep? Dus inclusief al het "leergeld" dat je hebt moeten betalen omdat iemand toch geld bleek te zoeken. En mocht je trouwen laat dan ook even weten hoeveel sinsod teveel je hebt betaald (deze truuk bestaat ook nog steeds)...
Eens! Alleen een sugarbaby achtige relatie vind ik iets anders dan een "normale" relatie?En is dat hier zoveel anders? Oudere (rijkere) man huwt jongere (armere) dame: is dat ook geen "sponsoring"?
Ze hebben daar niet voor niets de term "Love you long time" uitgevonden, ze houden van je voor de tijd die je hebt betaald
Echte liefde in Pattaya en Phuket (en de rest van Thailand) is als een lot uit de loterij. Je kunt erin geloven, maar dat maakt het nog niet waar...
Geloof me de sinsod kaart wordt nog echt wel getrokken. Ondanks dat deze bij "moderne" families achterhaald is. Het feit dat jij zegt dat deze "niet meer bestaat" betekent dus dat je kennis onvolledig is.je hebt zeker op google gekeken?
die bruidsschat bestaat allang niet meer
Helemaal waar, maar die relaties met veel jongere Thaise bargirls zijn eigenlijk in essentie een sugarbaby relatie.Alleen een sugarbaby achtige relatie vind ik iets anders dan een "normale" relatie?
waarna hij in bed door die dame deskundig zo wordt uitgeput dat hij de geest geeft
Dit is ook echt alleen niet in Pattaya. Bv. hier in België ook geraak maar eens uw huis en alles wat je hebt kwijt door tegenslag of door uw eigen stommiteit en je zit volledig aan de grond met wel te verstaan dat je vroeger een normaal leven gekend hebt ( ik spreek hierbij niet over mannen en vrouwen die altijd in de marginaliteit geleefd hebben ) waarbij uw vrouw of partner toch wat geld kon opdoen. Awel ik kan u verzekeren dat 99% van de vrouwen u alleen achterlaat in uw miserie. Of als je in Knokke, Antwerpen of Brussel in dure zaken komt en ik spreek dan nog niet van andere Europese dure steden zoals Parijs of de Franse Riviera is het overgrote deel van de mannen vijftigers, zestigers of zelfs zeventigers met jonge poezen aan hun zijde van in de twintig of in dertig jaar. Wat is verschil dan met Thailand of Pattaya. Geld en mooie jonge vrouwen zijn nu eenmaal met elkaar verbonden zelfs in het Westen waar het wel is waar minder aanvaard wordt maar toch het is er eveneens !!!Eens! Alleen een sugarbaby achtige relatie vind ik iets anders dan een "normale" relatie?
Hier ging het over he? En ja liefde/geld zijn (vaak) zeker aan elkaar gekoppeld in Pattaya
Vanuit de Thaise dames gezien 100%. Gaat mis als de farang dit niet zo ziet...Helemaal waar, maar die relaties met veel jongere Thaise bargirls zijn eigenlijk in essentie een sugarbaby relatie.
Klopt, dat zeg je inderdaad niet, wel de meeste...... jouw tekst was...Hoho.. ik zeg niet dat ALLE dames slecht zijn.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik dat denk? Ook je idee dat "velen" dat zouden denken lijkt me zwaar overdreven. De seksindustrie op plekken als Pattaya en Angeles trekt inderdaad ook naïeve stumperds die financieel genaaid worden. Maar die zie ik in het farang leven ook genoeg....Als je (zoals vele) denkt dat je een GF/wife kan/moet vinden in Pattaya dan is de KANS dat je genaaid wordt (financieel) behoorlijk groot. Dat is geen mening. Dat is een feit.
euhhhhhhh ik bijvoorbeeld? Meerdere keren prachtige reizen gemaakt daar, zowel met als zonder vrouwelijk vermaak.wie gaat er nou op vakantie richting Isaan?
Klopt, dat zeg je inderdaad niet, wel de meeste...... jouw tekst was...
"Vrouwen... bedoel de meeste zien de farang toch als ATM en een boyfriend is hetzelfde als sponsor. Of ze nu DVP zijn of niet."
In Nederland (bv) heb je ander contact met DVP's. Die gaan niet een berichtje op whatsapp sturen "baby can you help me with rent" of ander niet zakelijk contact onderhouden. Grens tussen werk/prive loopt in Thailand door elkaar...Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik dat denk? Ook je idee dat "velen" dat zouden denken lijkt me zwaar overdreven. De seksindustrie op plekken als Pattaya en Angeles trekt inderdaad ook naïeve stumperds die financieel genaaid worden. Maar die zie ik in het farang leven ook genoeg....
Dan weet je ook heel goed dat je een uitzondering bent. De massa die naar Pattaya gaat komt daar echt niet. En de meeste reguliere toeristen volgen toch echt beetje dezelfde routes (en komen echt niet in Isaan, vandaar dat het ook niet toeristisch is).euhhhhhhh ik bijvoorbeeld? Meerdere keren prachtige reizen gemaakt daar, zowel met als zonder vrouwelijk vermaak.
Goed, dit heeft denk ik verder niet zoveel zin, jouw wereldbeeld komt mij erg bekrompen en geleid door wat je zelf hebt meegemaakt of van de buurman hebt gehoord bepaald.
Ik denk dat ik iets breder probeer te kijken en niet alleen vanuit mijn eigen ervaring probeer te oordelen.
Dan heeft discussiëren tussen jou en mij verder ook weinig zin.
Gerard, ik kom al sinds 1992 in Thailand, vaak meerdere keren per jaar en meestal voor een paar maanden, Hoe vaak ik al niet gehoord dat mensen zeiden, van die van mij is anders.anyway als @bosspitsmuis en @skinny lover denken dat het wel meevalt. Succes met het vinden van een vriendin/vrouw in Pattaya. En laat ons weten hoe het afliep? Dus inclusief al het "leergeld" dat je hebt moeten betalen omdat iemand toch geld bleek te zoeken. En mocht je trouwen laat dan ook even weten hoeveel sinsod teveel je hebt betaald (deze truuk bestaat ook nog steeds)...
Ik denk dat dit niet zo is.Alleen de kans dat je geflest wordt is daar gewoon groter dan in West Europa
misschien kan je opmerking even verduidelijken, want ik vind het nog al een vreemde opmerking. Of maakt je deze opmerking na een glaasje wijn?Waarom willen mensen altijd zo graag gelijk hebben of krijgen?
het is zeker geen flauwekul, ik denk dat je overal je gezond verstand moet gebruiken. Hoeveel gaan er in Pattaya niet met een katoey naar de hotelkamer, zonder dat ze doorhebben dat het geen echte vrouw is, en daar vaak en soms helemaal niet pas achter komen in de hotelkamer.EN nogmaals. Als mensen denken dat het flauwekul is wat ik zeg. Geen probleem. Ik wens ze veel succes met daten in Thailand en laten we hopen dat het goed gaat. Alleen als het niet goed gaat. Meld het dan ook ff
Ik denk dat wanneer het niet goed gaat dat eindeloos terug te vinden is. Wanneer het wel goed gaat hoor je weinig over. Ik heb recht van spreken want kom al 16 jaar in thailand en heb al ruim 10 jaar mijn vrouw On die mij verzorgt. Verder ken ik tientallen farang met thai echtgenotes die hier rond mij wonen in Isan en die niks te melden hebben verder. De slechte verhalen....tja die hoor je wel tot vervelends toe. Mijn beste vriend in Nederland is door zijn nederlandse ex financieel uitgekleed. Kan verkeren.Ik wens ze veel succes met daten in Thailand en laten we hopen dat het goed gaat. Alleen als het niet goed gaat. Meld het dan ook ff
Mijn beste vriend in Nederland is door zijn nederlandse ex financieel uitgekleed. Kan verkeren.