• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

Seks parkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dat idee heb ik ook. Zo weet ik dat er langs de A28 bij 't Harde (tussen Harderwijk en Zwolle) in beide richtingen nogal eens gecruised wordt.

Zojuist was ik daar nog met de motor om even m'n oortjes goed te doen. Er stonden meerdere mannen geparkeerd en toen ik daar stond gingen er twee deuren open maar de heren stapte niet uit. Deur weer dicht, deur weer open. Het leek een "signaal" tot contact.

Op de P&R van afslag Nunspeet/Epe ben ik wel eens naar een camper gesignaald, die stond geparkeerd en ik fietste voorbij in de schemer. Met groot licht werd er geknipperd en de deur van Kamper ging open. Niet op in gegaan, was toen niet opzoek en vond het net iets te spannend. Toen ik op diezelfde parkeerplaats laatst stopte om te plassen lag er een verpakking van 8" dildo in de bosjes 😅
Er gebeurd dus soms wel wat heb ik het idee.
 
Omdat de overheid steeds meer jaagt op mensen die aan parkeerplaats sex (willen) doen heb ik zo het idee dat men dan maar in de nacht van bibs gaat op de parkeerplaats.

Mijn advies: Douw een kurk in je anus en ga naar een parkeerplaats toe. Kijken of en wat er gebeurd.
 
Je had vroeger hier in Flevoland het Zilverstrand bij Almere. Daar kon je nog lekker je gang gaan. Heb toen ook fijn mee gedaan met Gang Bangs - hoewel dat niet mijn ding is - lekker gratis neuken.
Nu kan het niet meer. Alle bosschage is weggekapt. Het is nu ook verboden, wordt met borden aangegeven. Een jaar of wat geleden kwam de politie regelmatig controleren.
 
Laatst in het amsterdamse bos afgesproken met een dame. Allebei zelf met eigen auto naar een parkeerplaats gereden. Daarna was ze bij mij ingestapt. Er kwamen toen allemaal andere autos. Sommige kwamen langs rijden en stopte even maar reden toen verder en gingen ergen anders op de parkeerplaats staan. Sommige knipperde met hun lampen.

Toen we lekker bezig waren kwam opeens een politie busje aan en stopte naast mijn auto. Toen schenen ze met een vele lamp in de auto om te controleren wat we aan het doen waren. We zaten op de achterbank maar nog met kleren aan. Na wat een eeuwigheid leek reden ze door en gingen ze andere autos controleren.

De mood was meteen omgeslagen en hadden beide niet echt meer zin of lef om het echt te doen. Ze heeft me toen alleen klaar gepijpt.

Politie controleert inderdaad de bekende parkeerplaatsen. Ik heb nog eens opgezocht en je kan best een flinke boete krijgen.
 
Weet je toevallig ook wat dan precies de overtreding is?
Vaak gaat men na zonsondergang de bossen naast de parkeerplaats in en dat is verboden en dan schrijven ze daar voor.

Seks in de auto is niet verboden zolang anderen niet mee kunnen kijken/er ongevraagd mee geconfronteerd worden.

Ons wetboek van Strafrecht verbiedt in beginsel geen seksuele handelingen in het openbaar. Echter, bestaat er natuurlijk wel artikel 239 Sr dat in het algemeen de schennis van de eerbaarheid verbiedt en art 430a Sr dat naaktrecreatie verbiedt buiten de daartoe bestemde plekken.

bron
 
Als ik wel eens op een parkeerplek kom en ik zie iemand in een auto wachten, is het altijd een man.
@neuksas ik snap het spannende van spontane, niet geplande acties, maar ga je dan zomaar ergens heen en komen de mannen dan vanzelf wel?
Ja soms ga ik naar een parkeerplaats waar ik weet dat er achteraf wat activiteiten plaats vinden en ga ik metm raam open zitten in bh of blote borsten
 
Zijn er in Groningen, Friesland of Drenthe ook parkeerplaatsen waar deze activiteiten plaats vinden?
Ben hier wel nieuwsgierig naar.
Vroeger ging je altijd met je meisje naar een stil plekje om je kunstjes te verrichten..
Dat was echt fijn. Zomers lekker in het gras.

Laat je mij even via een pbtje weten of er nog leuke seksplekjes zijn.

Mijn Slappe heeft zin.....
 
ken jij een bioscoop of volwassen theater in belgië met koppels of alleen dames,,,Ik ben naar Blue Cinema in Antwerpen geweest, maar alleen mannen
Ik vrees dat je naar een speld in een hooiberg aan het zoeken bent. Wat ik tegenwoordig bijna altijd en overal lees en hoor is dat er in de sekscinema's voornamelijk nog maar alleen homo- en bi-mannen komen, en uiterst zelden of nooit meer nog koppels laat staan dames alleen. En dit is al sinds vele jaren zo. Komt daarbij dat nogal wat van die mannen puur ongelikte beren zijn en totaal geen fatsoen meer hebben. Ik ging vroeger al eens meer naar de sekscinema, maar dat heb ik al lang gelden definitief afgezworen. Je wordt er om de haverklap lastig gevallen door die losgeslagen sujetten, ook al heb je meermaals duidelijk neen gezegd. En neen, ze zijn niet allemaal dezelfde, maar die hebben dan waarschijnlijk allemaal al vaarwel gezegd aan de sekscinema's. Let wel er kunnen best nog cinema's zijn waar het er hopelijk en gelukkig deftiger aantoe gaat, maar ik ken ze niet. Al de cinema's die ik ken en/of ooit bezocht hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik ken koppels die vroeger regelmatig naar de seksbioscoop gingen om er wat geil vertier te beleven, ze zijn er allemaal gedesillusioneerd weggebleven.
Veel succes met je zoektocht.
 
Heel veel verhaaltjes hier...., maar weinig concrete info. Zijn er nog sexparkings waar je als koppel terecht kan?
Vroeger waren er verschillende in Limburg en omstreken (Holven in Overpelt, Terlamen in Zolder, Ranst parking, E314 Heusden Zolder, Vijvers aan grens Nederland/België naast E19 richting Breda, linkeroever,....) en ik heb er al hele geile avonturen beleefd. Dogging is echt wel geil. Het lijkt wel of dit allemaal verdwenen is....

Dus iemand tips waar het nu nog kan in Limburg (NL en BE), Antwerpen, Vlaams Brabant?

Dankjewel
 
Heel veel verhaaltjes hier...., maar weinig concrete info. Zijn er nog sexparkings waar je als koppel terecht kan?
Vroeger waren er verschillende in Limburg en omstreken (Holven in Overpelt, Terlamen in Zolder, Ranst parking, E314 Heusden Zolder, Vijvers aan grens Nederland/België naast E19 richting Breda, linkeroever,....) en ik heb er al hele geile avonturen beleefd. Dogging is echt wel geil. Het lijkt wel of dit allemaal verdwenen is....

Dus iemand tips waar het nu nog kan in Limburg (NL en BE), Antwerpen, Vlaams Brabant?

Dankjewel
holven is er nog wel niet meer zo druk als vroeger
 
Heel veel verhaaltjes hier...., maar weinig concrete info. Zijn er nog sexparkings waar je als koppel terecht kan?
Vroeger waren er verschillende in Limburg en omstreken (Holven in Overpelt, Terlamen in Zolder, Ranst parking, E314 Heusden Zolder, Vijvers aan grens Nederland/België naast E19 richting Breda, linkeroever,....) en ik heb er al hele geile avonturen beleefd. Dogging is echt wel geil. Het lijkt wel of dit allemaal verdwenen is....

Dus iemand tips waar het nu nog kan in Limburg (NL en BE), Antwerpen, Vlaams Brabant?

Dankjewel
Kasteel Neercanne is in de laatste tijd 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan