Algemeen Algemeen, Massagesalon Vechtstraat, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1,0 uur = EUR 130
1,5 uur = EUR 180
De prijzen in Groningen zijn aangepast. In het verleden was samen douchen in principe bij de prijs inbegrepen, hoewel sommige dames dat niet deden. De "standaard" prijs van de massages is nu met EUR 10 verlaagd, maar daar staat tegenover dat samen douchen en terugmasseren EUR 20 extra kost. Onderaan de streep kost dezelfde massage dus een tientje meer...
 
De prijzen in Groningen zijn aangepast. In het verleden was samen douchen in principe bij de prijs inbegrepen, hoewel sommige dames dat niet deden. De "standaard" prijs van de massages is nu met EUR 10 verlaagd, maar daar staat tegenover dat samen douchen en terugmasseren EUR 20 extra kost. Onderaan de streep kost dezelfde massage dus een tientje meer...
En terug masseren vind ik zelf uitermate prettig. Weer balen dus van die prijs verhoging. Geldt dat ook voor een half uur?
 
Zijn Charlotte ,Lana , Didi Nietha en Tara de enige dames die daar momenteel werken?
Ze vragen daar ook dames om het team te versterken zie ik
Het houdt niet over met de dames. De salon is ook regelmatig dicht als er geen dames beschikbaar zijn.

In je lijstje ontbreken Anna en Joyce en hopelijk komt Marjon snel terug. Didi en Tara zijn volgens mij allebei gestopt. Nietha weet ik niet en het is mij ook niet duidelijk of er nog andere Thaise dames zijn.

Een agenda op de website zou handig zijn, maarja...
 
Zou iemand mij een PB willen sturen bij welke normale salon extra's worden aangeboden? Ten eerste vind ik dit spannend maar ten tweede ben ik opzoek naar een combinatie van een echt goede stevige massage, en een leuke extra. En die combi is erg lastig te vinden. Al helemaal als je zoekt op 20 tot 35 ofzo en een fit figuurtje
 
Het houdt niet over met de dames. De salon is ook regelmatig dicht als er geen dames beschikbaar zijn.

In je lijstje ontbreken Anna en Joyce en hopelijk komt Marjon snel terug. Didi en Tara zijn volgens mij allebei gestopt. Nietha weet ik niet en het is mij ook niet duidelijk of er nog andere Thaise dames zijn.

Een agenda op de website zou handig zijn, maarja...
Bij sommige andere huizen snappen ze zelf hoe de website werkt, maar dat is bij deze volgens mij niet het geval. Dat wordt door iemand anders gedaan.
Het lijstje is in elk geval al bijna 2 jaar niet aangepast en Didi is al heel lang weg. Heeft iemand nog een recent lijstje met namen?
 
Volgens mij kunnen we wel concluderen dat de website door niemand wordt gedaan...

Voor zover ik weet zijn de volgende dames regelmatig aanwezig:
- Anna
- Charlotte
- Eva (terug van weggeweest)
- Joyce
- Lana
- Marjon
- Nieta/Nietha (Thaise)

Helaas een vrij kort lijstje.
 
De salon is regelmatig dicht door gebrek aan dames en helaas is nergens actuele informatie te vinden.

Als de salon open is, zijn er vaak ook maar twee dames. Als die bezig zijn wordt de telefoon niet opgenomen...
 
Afgelopen weken 3x in Groningen geweest. Omdat er niet wordt gereageerd op de app of telefoon toch maar langs gereden. Helaas een dichte deur. Baan Thai vaart er wel bij denk ik. Toen ik daar maar heen ben gegaan steeds de keuze uit maar 1 dame.
Iemand anders nog tips voor Groningen of omstreken? Mag wel een PB!
 
Afgelopen weken 3x in Groningen geweest. Omdat er niet wordt gereageerd op de app of telefoon toch maar langs gereden. Helaas een dichte deur. Baan Thai vaart er wel bij denk ik. Toen ik daar maar heen ben gegaan steeds de keuze uit maar 1 dame.
Iemand anders nog tips voor Groningen of omstreken? Mag wel een PB!
Lady Butterfly in Kropswolde is een goede, nette plek. 9/10 keer tevreden (Ava is een aanrader). 20 minuten rit vanaf Groningen stad maar ik zal er niet te veel op ingaan in deze thread. Wel handig om vooraf een afspraak te maken.
 
Volgens mij kunnen we wel concluderen dat de website door niemand wordt gedaan...

Voor zover ik weet zijn de volgende dames regelmatig aanwezig:
- Anna
- Charlotte
- Eva (terug van weggeweest)
- Joyce
- Lana
- Marjon
- Nieta/Nietha (Thaise)

Helaas een vrij kort lijstje.

Zijn er ook leeftijden bekend van deze dames?
 
Zijn er ook leeftijden bekend van deze dames?
Laatste keer dat ik hier geweest ben was oktober 2023, toen bij thaise Nana, denk 35-40.

Ook een keer bij Marjon geweest, die is een jaar of 35 ongeveer denk ik.

Bij Eva ben ik 2 keer geweest, die schat ik iets jonger, rond de 30, misschien iets jonger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan