Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kunt prima zonder afspraak binnen lopen, maar dan loop je inderdaad het risico dat dames niet beschikbaar zijn.
Ook nog maar even een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn:
-Amy
- Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva
-Katja
- Lana
- Marjon
- Nadine
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sophie
- Sylvana
- Tara
Eens, maar je krijgt aan de telefoon ook een beschrijving. Er werken op zich nette dames, niet extreem sletterig of zoiets. Dus je kunt met die omschrijving wel uit de voeten.Oke bedankt, beetje jammer dat de fotos al een hele tijd van de site af zijn van de dames. Wil wel graag een impressie van hoe ze eruit zien.
Jij bent wel redelijk op de hoogte geloof ik? Heb je reviews van een paar dames? Anna is redelijk bekend (ook van het Hookers forum, goede reviews). Didi, Eva, Nadine, Sophie en Sylvana ken ik nog niet. De rest daar zijn wel reviews van geloof ik.Je kunt prima zonder afspraak binnen lopen, maar dan loop je inderdaad het risico dat dames niet beschikbaar zijn.
Ook nog maar even een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn:
-Amy
- Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva
-Katja
- Lana
- Marjon
- Nadine
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sophie
- Sylvana
- Tara
Zijn er naast Lana (Oekraïense dame van in de 40, beetje stevig) nog meer dames met grote borsten? Of wat steviger. Ben nog niet bij Lana geweest, elke keer als ik wil dan was zij er net niet, maar ze staat nog wel op mijn verlanglijstje.Dat zou zomaar kunnen kloppen... Geen idee of Anna recensies had op hookers. Ze heeft ook bij Temptation gewerkt, maar de Anna die nu op de site van Temptation staat is volgens mij een andere dame. Ik zal de komende tijd proberen een aantal recensies te schrijven. Als je vragen hebt, kun je altijd even een PM sturen.
Voor gote borsten moet je bij Anna zijn. Anna is wel een heel ander type dan Lana. Ze is vrij lang met een normaal/slank figuur.Zijn er naast Lana (Oekraïense dame van in de 40, beetje stevig) nog meer dames met grote borsten? Of wat steviger. Ben nog niet bij Lana geweest, elke keer als ik wil dan was zij er net niet, maar ze staat nog wel op mijn verlanglijstje.
Bedankt voor de tip! Ze is echt geweldig en ook altijd in voor iets extra's... (bij de juiste klik)Didi blijkt helemaal niet te zijn gestopt trouwens. Ik heb deze week een afspraak met haar gehad na lange tijd. Ze gaat eind van deze maand wel voorgoed stoppen, dus als je deze leuke vrouw met geweldige borsten nog een keer wilt bezoeken moet je snel zijn!
Huh... ik heb gisteren gebeld en toen werd verteld dat ze vandaag en morgen zou werken!Didi is idd voorgoed gestopt
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van......Huh... ik heb gisteren gebeld en toen werd verteld dat ze vandaag en morgen zou werken!
Door jou ben ik gaan twijfelen, dus ben ik net ff langsgeweest bij het salon. Didi is zeker wel voorgoed gestopt. Inmiddels al zo n 4 weken. Misschien wist degene die jou dat vertelde nog niet dat ze was gestopt. Nietta heeft het mij verteld.Huh... ik heb gisteren gebeld en toen werd verteld dat ze vandaag en morgen zou werken!
Zou erg jammer zijn! Ze kon heerlijk masseren, had een geweldig lichaam en erg aardig.Door jou ben ik gaan twijfelen, dus ben ik net ff langsgeweest bij het salon. Didi is zeker wel voorgoed gestopt. Inmiddels al zo n 4 weken. Misschien wist degene die jou dat vertelde nog niet dat ze was gestopt. Nietta heeft het mij verteld.
Nee die is definitief gestopt. Zien we niet meer terug. Voor haar is het postief, want het heeft een mooie reden. Voor ons jammer. Zo gaat het levenIs didi nog ergens actief?
Wat zijn de tarieven bij Massagesalon Groningen? Voor een uur met body to body met handmatig einde.
En wat kost het als je intiem erbij neemt?1,0 uur = EUR 130
1,5 uur = EUR 180
Waarom gaan mensen dan naar deze salon als je bij andere salons een erotische massage kan krijgen van rond de 80 euro?Intiem wordt niet aangeboden bij de salon
Die bijvoorbeeld ja. Dus de kwaliteit aan de vechtstraat is echt zoveel hoger? Ik ben benieuwd hoe zich dat uit. Wat bied een 130 euro massage die een 80 euro massage niet geeft?Welke salons bedoel je? Vergelijkbare salons die ik ken (bijvoorbeeld Massagewereld, Temptation, Massagesalon Apeldoorn, Exclusive, etc.) zijn qua prijs redelijk vergelijkbaar.
Baan Thai in Groningen is zo te zien wel duidelijk goedkoper; vanaf EUR 80 voor een uur volgens de website. Ik ben hier in het verleden (jaren geleden) wel een paar keer geweest, maar ik vond het meestal niet geweldig.