Johnny Walk
Meubelstuk
Dat is linkse politiek, stad gaat naar de haaien, giga schuldenlast ook, maar nieuw eroscenter rand vd stad vond ik juist een top idee van Femke
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeter toezicht valt niet meer onder de taken van de politie.Overlast op de wallen pak je aan door meer en vooral beter toezicht.
Alleen is dat tegen het tere GL zieltje. Stel je voor: repressieve tolerantie daar begint Amsterdam niet aan.
We hoeven ons niet druk te maken om de plannetjes van Halsema cs.
Het loopt vanzelf dood op gebrek aan duiten.
Daar heb ik nog niets over gehoord. Wie gaat het sluiten van 100 ramen op de wallen betalen?
Wie gaat de nieuwbouw van het eroscentrum in zuid betalen?
Op die vragen komt geen antwoord. Amsterdam is armlastig.
Achterstallig onderhoud aan bruggen en kades kan de stad niet eens betalen.
Rustig door gaan met plannen maken. Zolang er geen financiering is gaat het feest niet door.
Aangaande de evenementen is dat jaren terug al in gang gezet, toen de feesten tijdens Koninginnedag eigenlijk veel te veel bezoekers trokken en ze nu verspreid over het land gehouden worden.Ik denk dat het hele probleem bij de burgermeester en het bestuur van de stad ligt.
Ook met evenementen wordt er zo verschrikkelijk moeilijk gedaan vanuit de gemeente Amsterdam.
Maar als je een protest doet voor BLM dan mag je ineens wel met heel veel meer mensen komen dan opgegeven en wordt er niets aan gedaan.
Hoe bedoel je met 2 maten meten?
Wat ik me nog goed herinner is dat alle festiviteiten in Amsterdam met koningsdag 19:00 uiterlijk 20:00 afgelopen en gesloten moeten zijn.Aangaande de evenementen is dat jaren terug al in gang gezet, toen de feesten tijdens Koninginnedag eigenlijk veel te veel bezoekers trokken en ze nu verspreid over het land gehouden worden.
Misschien maar beter ook, het was echt een gekkenhuis.
parkeren op de weg in het centrum kost je 7.50 per uur, en in het centrum moet je zelfs 24 uur per dag betalen. Overigens zijn er verdomd weinig parkeerplaatsen overgebleven en staan de meeste auto's in parkeergarages die ook niet mild zijn in de uurtarieven.Als er iets is wat geld in het laatje brengt, zijn het waarschijnlijk de parkeerboetes die diezelfde toeristen om hun oren krijgen.
Als ze wel betalen, dan het absurd hoge tarief per uur wat er afgetikt moet worden om een auto ergens in het centrum te mogen achterlaten.
Beter, sneller en veel goedkoper is het om je auto bij de Rai in de P+R te zetten en dan de metro te pakken. Inclusief OV kost je dat zo'n 6€Amsterdam doet alles om auto's te weren. Het lukt aardig.
Nu bij wijze van proef belangrijke wegen afsluiten en dan zien wat er gebeurt.
De 30 km/u is ook een doorslaand succes.
De enige auto waarmee ik nog in Amsterdam kom is een taxi.
Parkeren bij Bastion langs de A10 en dan een taxi.
Zelfs daar is het misschien al te druk of zit je nog te dicht bij het lawaai.Zoek een camping in Zeeburg wanneer je voor de rust komt.
Wat een gedoe,amsterdam is een hel qua rijden, bereikbaarheid en kosten met auto.De laatste keer dat ik daar met de auto was, heb ik die aan de Nieuwe Hemweg geparkeerd, bij de bouwmarkt. (tegenover de NS-werkplaats)
Dat kostte toen niets en met de vouwfiets is het eenvoudig om het laatste stuk naar de eindbestemming af te leggen.
Zolang links daar regeert, in Utrecht zie je dit ook komen en het is ook waar dat de steden groeien qua drukte en autoverbruik toeneemt en het ook niet meer past.Zolang GL/Halsema de dienst uitmaakt in Amsterdam is de stad reddeloos verloren.
Iedereen weet het behalve de Amsterdammers.
Hopelijk gebeurt er een keertje hetzelfde als in Berlijn; een ander bestuur en vervolgens draaide men een aantal auto-onvriendelijke maatregelen terug.Zolang links daar regeert, in Utrecht zie je dit ook komen en het is ook waar dat de steden groeien qua drukte en autoverbruik toeneemt en het ook niet meer past.
Voor zover ik al eens in die omgeving moet zijn, is dat mijn vervoersmodus.Met ov is het goed bereikbaar.
De echte Amsterdammers hebben dit allang door.Zolang GL/Halsema de dienst uitmaakt in Amsterdam is de stad reddeloos verloren.
Iedereen weet het behalve de Amsterdammers.