Rond 12:00 was ik op het Plein, het was prima wandelweer, er zaten al aardig wat dames achter hun ramen en het was niet druk. Sommige dames waren bij elkaar op visite of zaten aan hun telefoon geplakt, de meesten waren echter vol aandacht aan het loeren naar de schaarse wandelaars en deden leuk lachend en bewegend hun best om iemand naar binnen te lokken. Ik viel vandaag voor de charmes en uitnodigende lach van Stefanie op 9L, ze stond al een tijd op mijn lijstje. Dat werd een succes – de seks was lekker en ze is een vrolijke en relaxte meid. Ze zegt dat ze 24 is en uit Hongarije komt. Volgens mij zei ze dat ze sinds een paar maanden op het Plein werkt (daarvoor in Antwerpen) – maar dat klopt niet want de recensies gaan terug tot 2021. Ze is charmant met een lekker lijf (vind ik) met mooie echte tietjes en goede billen, ze is slank maar heeft ook een beetje buikvet – alles lekker naturel, ook wel eens leuk naast de DVP's met siliconen en fillers. Ik legde eerst m'n koude handen op haar billen (vind ik leuk), die moest ik toen opwarmen onder de warme kraan. Naakt zittend op bed begon ze eerst wat aan m'n jonge heer te trekken (die was eigenlijk al stijf) en gaf ze enthousiast complimenten (nep natuurlijk, maar toch leuk). Ik mocht onderhand aan haar tepels sabbelen. Daarna moest ik gaan liggen en zei ze "relax, enjoy!" en toen volgde een lekkere pijpbeurt (mc), met lange halen snel op en neer waarbij ze me af en toe vrolijk aankeek. Ze zat naast me met haar kont naast mijn schouders, ze liet zich lekker strelen over rug en billen, kutje kon ik niet goed bij omdat haar benen stevig tegen elkaar zaten en haar voetjes ervoor. Het pijpen had misschien iets subtieler gekund, maar lekker was het wel. Toen vroeg ze hoe ik verder wilde, dat werd missio (mc, beetje glijmiddel), ze stak m'n jonge heer met een glimlach in haar kale kutje en kreunde lekker. Ze hield eerst even haar handje erbij maar na een tijdje niet meer, en kietelde lekker zachtjes onder mijn ballen. Ik ging na verloop van tijd half naast haar liggen waardoor ik mijn handen vrij kreeg om lekker haar billen te pakken en te kneden en uit elkaar te trekken. Ik kantelde haar bekken een beetje waardoor ik nog lekkerder en dieper op en neer kon, vond ze allemaal prima. Stefanie deed lekker mee maar ze keek me niet aan maar keek opzij, nu lees ik in de recensies hierboven dat daar een spiegel hing – dat was me ontgaan. Het werd een heel lekkere neukpartij met een lekker orgasme dat zich goed geleidelijk kon opbouwen doordat ze me lekker m'n gang liet gaan en ontspannen meedeed. Daarna bleven we nog even liggen, totdat ze het rubber verwijderde en mij een doekje gaf. Ik heb me heel rustig aangekleed om haar goed te kunnen bekijken: zij bleef naakt rondlopen, poetste haar doos en de binnenkant van haar dijen uitgebreid en stond gezellig in haar blote kont voor de spiegel aan haar haar te plukken en haar make-up te bestuderen en een beetje te keuvelen met mij. Totaal op haar gemak en geen enkele haast. Bij het afscheid beneden aan de trap een knuffel. Ik ga zeker nog een keer terug, cowgirl of reverse cowgirl lijkt me ook een feestje met haar en eens kijken of er een spiegel hing. Het is gewoon heel fijn om af en toe seks te hebben met een nieuwe lekkere jonge meid, dat is volgens mij ook heel goed voor je (fysieke en mentale) gezondheid en zeker ook voor je humeur. Met een grote glimlach weer op pad, een aanrader!