Recensie Stefanie, Eindhoven, Baekelandplein 10(L) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen ik op maandagmiddag nog eens op het plein kwam was er een redelijke bezetting en een goed aanbod. Uiteindelijk voor de naturele Stefanie gekozen en ik heb het me niet beklaagd.
Een vriendelijke ontvangst, even afgerekend en wat gebabbeld. Een slank natuurlijk meisje zonder bijwerkingen van borsten, lippen of billen. Na de gebruikelijk verfrissing van het pikkie staand wat gestreeld en ze had mooi aandacht voor de rijzende lul.
Gaan liggen heeft ze me eerst zachtjes gepijpt. Daar hou ik het meeste van anders is alles te vlug voorbij. Het feest begon pas echt toen ze me en cowgirl begon te berijden. Weinig meisjes kunnen door de wisseling van hun ritme je klaarkomen langer uitstellen en het toch tot een spetterend einde brengen. Kortom een geslaagd neukbezoek.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stefanie is een van m'n favorieten. Erg leuk in de omgang, precies mijn type, en heel fijn om seks mee te hebben. Ik hoop dat ze weer snel terug is, ze is nu op vakantie voor zover ik weet. Je mag tegen meerbetaling ook over haar borsten klaarkomen, dat is ook erg prettig.

Terug
Bovenaan Onderaan