David82err
Wandelaar
- 51
- 07/07/21
- 38
Neen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze nog komt. Spreekt ook nog enkel af met vaste klanten. ;-)Iemand enig idee wanneer ze terug is?
Daar mag ik mezelf wel bijrekenen denk ikAls ze nog komt. Spreekt ook nog enkel af met vaste klanten. ;-)
Daar mag ik mezelf wel bijrekenen denk ikop haar whatsapp status zie ik « home now ». Denkt u dat ze niet meer zou komen?
JammerrrrrAls ze nog komt. Spreekt ook nog enkel af met vaste klanten. ;-)
Natuurlijk wel, niet twijfelen.Denkt u dat ze niet meer zou komen?
Zeker en vast, maar met Nikky nog meer plezierNatuurlijk wel, niet twijfelen.
Geduld is hier ook een plezier![]()
Kijk wie ik gevonden hebGeduld is hier ook een plezier![]()
Laat ons zeggen dat het van moeten wasKnap dat je het zo lang hebt volgehouden dan, bij mij is de zin na 1e komen meestal over… hoe doe je dat drie keer dan? Vraag je of zij verder gaat?
Is het verplicht om bij haar een douche te nemen?
Ik neem meestal een douche thuis, maar als het bij haar moet, dan hoef ik mij vooraf natuurlijk niet meer te douchen.
Je gaat niet doodgaan van 2x te douchen hoorIs het verplicht om bij haar een douche te nemen?
Ik neem meestal een douche thuis, maar als het bij haar moet, dan hoef ik mij vooraf natuurlijk niet meer te douchen.
Ja. Ik ga liever 2 beurten van half uurtje dan 1 keer een uurtje. Doet een DVP meer als je een uurtje blijft?@Toevalligbeland halfuurtje geweest?
Neen, natuurlijk niet! Na 30min stopt ze gewoon... en staren jullie beiden naar het plafond!Doet een DVP meer als je een uurtje blijft?
Merci voor je antwoord, exact de reden waarom we hier zijn.Neen, natuurlijk niet! Na 30min stopt ze gewoon... en staren jullie beiden naar het plafond!
Gewoon een bericht sturenHoeveel vraagt ze voor 30 en 60 minuten? Er staan geen prijzen in haar advertentie.