Gisteren bij Nikky langs gegaan. Bij binnenkomst is ze wat gereserveerd, maar dat heeft alles te maken met het feit dat ze erg op hygiëne staat. Prima voor mij.
Na het douchen gaat ze meteen in de aanval. Zoek bij haar geen rustige GFE. Rimmen, pijpen, tongzoenen ... het komt allemaal aan bod en je krijgt geen tijd om te bekomen. Een geweldige ervaring.
Spijtig genoeg kon ik me niet lang inhouden. Een tweede poging om me klaar te stomen deed ze niet, wel een uitstekende massage. Zelfs mijn kine kan dit niet.
Daarna nog een douche (alleen) en wat social talk met deze Portugese meid. Het is echt wel een vrouw, al twijfelde ik ook bij de foto's.
Slechts één minpuntje: voor een uur betaald en na 45 minuten stond ik terug buiten. Als ik alles bij elkaar optel, dan heb ik maar een dikke 20 minuten sex gehad. Een beetje weinig als je het mij vraagt (maar dat ligt dus ook deels aan mij).
Ja mee eens. Ik heb dezelfde ervaring de laatste keer bij haar ook gehad, jammer, dat was de eerste keer overigens. dus Ik moet wat bedenken/aanpassen om het langer uit te houden, want dan is het gewoon 1 vol uur er tegen aan.
Laatst bewerkt: