• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Nikky, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag dus voor het eerst Nikky bezocht. Maar wat was het een pokke warme dag! Gelukkig stond er een krachtige fan op de kamer... maar dan nog!

Verder kan ik jullie verzekeren dat ze nog steeds rimt! En pijpt zonder condoom!

recensie volgt...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/nikky-super-complet-jaime-le-sexe-anal.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag 20 juli... m'n eerste ontmoeting met Nikky... en wat was het een pokke hete dag!
Aangekomen op het adres... de (blijkbaar) obligate 7min zonder reactie... en dan naar boven. De deur gaat open... en daar staat een beeldschone slanke vrouw in sexy lingerie! Mooi! Meteen naar een (donkere) ietwat kleine kamer. Geen idee waarom die meiden die kamer altijd willen verduisteren! De financiën afgerekend en dan een snelle douche. Was nodig want pokke warm! Ook op die kamer trouwens! Gelukkig was er wel een krachtige fan.

Nikky spreek wat Engels, maar is stukken beter in Frans. Ik dus in m'n beste Frans (ahum!) maar mis dus wel de specifieke 'bed vocabulaire' voor de job! Haha! Dus... onderweg waren er wel enkele misverstanden!

Ze doet meteen haar bh uit... Wat een leuke kleine natuurlijke borsten! Wil ook meteen haar slipje uitdoen! Ho ho! Dat doe ik wel! 'k Leid haar op bed en ga meteen voor die borsten. Dan kus ik haar hals... Oh! Haha! Dat heeft ze dus graag! Ik heb je! Besteed dus eerst en vooral veel aandacht aan haar hals... Dame opwarmen, je weet wel. Draai je om! Wat een prachtige billen! Ik kus haar schouders, kus haar rug... omlaag naar die billen. M'n handen, lippen, tong zijn overal! Dan gaat haar slipje uit... en meteen ga ik met m'n tong voor haar bilspleet!

Ok, nu jij boven op! Sit on my face! En al snel lik ik dat heerlijke kutje! Lekker! Dan draait ze over me heen en gaat voor m'n harde pik... Ik grijp haar billen terwijl ik haar kutje lik... en voel haar lippen om m'n harde schact! Grrrrrrr!

Dan gaat ze vol voor m'n pik. Wacht! En ik haal m'n cockring erbij. Vind ze leuk. Al snel zuigt ze m'n pik (pzc) en likt ze m'n ballen... En dan wil ze me dus ook rimmen... Ja! Dat doet ze dus nog steeds! Kan ik je dus uit eerste hand bevestigen! Man! Die meid houdt van rimmen! Die natte tong is echt overal! En dan stort ze zich opnieuw op m'n harde pik... die nu pulseert van genot! Wat een sensatie!

'Wil je me nu neuken'? Ja! Kom bovenop me zitten. En al snel gaat ze voor m'n tepels! Lekker! Oh! Je maakt me zo hard! Dan missio... en al snel zitten we in een stevig ritme! Ja! Deze meid kan je hard neuken! Lekker! Dan haar benen in m'n nek. En al snel gaat m'n tong langs haar tenen. 'Ja! Dat vind ik lekker'! Ok! Ik lik en zuig één-voor-één haar tenen... bijt (zachtjes) in de bal van haar voet... en lik opnieuw haar tenen! Ik leef me uit! En dan stimuleert ze m'n tepels terwijl ik zo bezig ben! Grrrrrr! Ik word gek van genot! Wat sta ik hard!

Ok, nu doggy! Ja! Maar kom hier. Kan ik naast het bed staan... Nou, wat kan je hard stoten bij die meid! Lekker! Ik grijp haar bij haar heupen, grijp haar bij haar schouders. Geef je handen... en ik trek haar bij haar polsen omhoog... terwijl ik diep stoot. 'Wacht! Zo, met m'n handen gekruisd'! Waw ! Weer iets bijgeleerd! Man! Zo kan je nog harder stoten! Lekker! En... dit geeft voor haar nog meer het 'dominant genomen worden' gevoel... Geil!

Dan duw ik haar op bed... terwijl ik diep in haar ben... en begin krachtig diep te neuken. Waw! Ze maakt meteen al de juiste geluiden! Haha! Dan bijt ik haar hals en schouders... en ze doet haar haar opzij! My kind of girl! Man! Wat staan we nu beiden geil! Neuken. Bijten, likken... Wat sta ik hard!

Even pauze... en al snel gaat ze opnieuw voor m'n harde pik... stevig zuigen! Ok, nu laat ik je klaarkomen in m'n mond! Euh? Ik wil nog verder neuken hoor! Voorzichtig glij ik opnieuw naar binnen. Wat heeft die toch een lekker kutje! En als ze haar vagina dan samentrekt! Man! En weer neuken we stevig! Zo lekker!

Ok, nu moet je toch komen! Ja! Stimuleer m'n tepels! En al snel zitten we opnieuw in dat lekker geil ritme... Ik word steeds vocaler... terwijl ze me aanmoedigd! 'Ja! Kom voor me!' Man! Zo lekker! Krachtig schokkend geef ik haar m'n zaad. OMG!

Volgende keer doen we dat dan toch bij iets meer draaglijke temperaturen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan