Gisteren langs geweest bij Nikky. Al verschillende keren proberen af te spreken, maar communicatie is niet haar sterkste punt. Vaak antwoordt ze niet, dan is één keer, etc. Maar soit, gisteren was het eindelijk zo ver.
Ontvangt in een appartement in de wijk Jourdan. Was ter plaatse, stuur haar verschillende berichten en uiteraard antwoordt ze weer niet

heb haar vervolgens gebeld waarop de gemeenschappelijke toegangsdeur werd geopend.
Eenmaal toegekomen in het appartement doen de foto's op RL haar oneer aan. Vind ze persoonlijk mooier dan op de foto's... en ze heeft een prachtig lichaam.
Op haar vraag snel de douche in en dan kon het feest beginnen.
Vanaf het eerste moment stelt ze u enorm op het gemak. Begint me te kussen, aan mijn tepels te lekken/bijten etc. Op mijn vraag pijpen met condoom. Vervolgens smeekte ze me op mij een prostaatmassage te geven, heb dit vriendelijk afgeslagen, niet echt mijn ding. Smeekte vervolgens om mij te rimmen, dit wel toegestaan en oh boy rimmen kan ze als geen ander. Een zeer uitgebreide rimsessie gehad in verschillende posities. Vervolgens over gegaan naar het echte gedeelde, maar stond zo heet dat het niet lang duurde.
Vervolgens korte massage en over naar deel 2.
Alle vorige reviews kan ik alleen maar beamen. Als je graag een PSE date wil, ben je op het juiste adres. Ze is zeer dominant en neemt veel initiatief. Het enige minpunt dat ik kan bedenken, is dat ik de pijpbeurten niet zo wauw vond. Kan ook liggen aan het feit dat het met condoom was, desalniettemin heb ik al betere pijpbeurten met condoom gehad (Silvia bijvoorbeeld).
Soit, als je een PSE date wil met een prachtige vrouw die bijna alles toelaat, go for it!