Befkabouter
Vaste klant
Deze site ook nog maar net ontdekt. Wel andere profielen dan RL. Volgens mij kan je wel zoeken op een plaats maar moeilijker op een gebied ( straal van ...)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoed gezien. Ik zie ook een paar nederlandse dames waarvan ik weet waar ze werken (in nederland) als belgisch staan.Volgens mij jatten ze advertenties van andere sites.
Ik zie dames in Nederland die als Belgisch staan op die site.
Sommige dames accepteren bol.com cadeau kaartenEerst zelf mannen oplichten en dan naar de meisjes gaan met de winst….
Begrijp wel niet hoe je kunt laten betalen via Bol
Sommige dames accepteren bol.com cadeau kaarten
Ook gewoon niet vooruit betalen werkt het beste.Het zal best,
Maar een oplichter heeft nut bij iedere vorm van cadeaukaarten of bonnen, omdat die te verzilveren zijn zonder feitelijke trace. Als het een bankrekeningnummer was was het een ander verhaal.
Men moet nooit vooruitbetaling per cadeaukaart, welke dan ook doen. De kans voor oplichting is 99.9% als ik het zo geloof en ik heb zulke (kut) adverteerders ook al voorbij zien komen die primair vanuit landen zoals afrika en dergelijk opereren.
Gewoon niet doen - face2face ontmoeting, of je hebt de dame al vaker gezien en je weet dat het goed is.
Meestal staat er naast de cijfers een streepjescode op, toch?Ook gewoon niet vooruit betalen werkt het beste.
A la contante is het allerbeste.
Ik heb die oplichters al eens uit de tent gelokt, heb een cadeaukaart achterkant op de foto staan met een grote middelvinger op de codes, hebben ze nisk aan en hun geïrriteerd
Ben het wel eens dat je alle informatie mbt oplichting moet kunnen delen.Mijn post met mobiel nr van de oplichter wordt hier gewist???
Echt??
Ja privacy wss?
Als je mensen oplicht of probeert vervalt m.i. deze regel? Niet?
alle info die relevant is om deze praktijken te voorkomen lijken me ok? dus ook een telefoonnummer…
het lijkt erop of jullie oplichters een hand boven het hoofd houden.
en nu… wissen maar weer
en gooi er nog een forumban bovenop mss
Gewoon doen, gegarandeerd dat je een reactie krijgt haha.Meestal staat er naast de cijfers een streepjescode op, toch?
Ik heb nog een cadeaukaart van de Hema.
Als je zin hebt om even te fotosjoppen....
Tja wordt vaker gedaan dat oplichters dat misbruiken.Da's wel heel brutaal dat ze jouw teksten e.d. gebruiken.