Thomas1990
Vaste klant
Ik vrees ervoor...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe bent er schijnbaar al sinds 2019 geregistreerd hahaIk heb mijzelf een review gegeven..
Gemeld dat de advertentie fake is en hoe ik dat weet...
Nog steeds niet in Nederland.Waar ligt Turnhout??
Ik kan geen contactgegevens vinden op de site.
Wellicht dat @Vanderlindemedia weet hoe je zoiets aanpakt. Een NTD naar de hoster bijvoorbeeld?
Dit bedoel je? DNSBelgium.be kan optreden bij misbruik. Melding plaatsen.
Om die beheerders mores te leren, zou je eigenlijk nog een flinke schadevergoeding moeten eisen
Om die beheerders mores te leren, zou je eigenlijk nog een flinke schadevergoeding moeten eisen
Jammer dat je uit België vertrokken bentMijn advertentie is weg op de Wip website. Dat is snel
Jammer dat je uit België vertrokken bent
Gelukkig maar dat ze het nog relatief snel hebben verwijderd.
Hebben ze een goede reden naar Nederland te komen voor jou, kunnen ze echt met je afspreken hahaIk wist niet eens dat ik er zat Wel lullig voor degene die denken met mij afgesproken te hebben ooit, dit dus nooit hebben gedaan
Hebben ze een goede reden naar Nederland te komen voor jou, kunnen ze echt met je afspreken haha
Tja, anders moeten ze nog werken ook.Ze jatten de foto's gewoon van kinky.nl en vergeten zelfs die logo's weg te halen
Moet allemaal vlug vlug vlug in de trein he hahaTja, anders moeten ze nog werken ook.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wat dat betreft zijn ze erg schichtig.Hopelijk lopen ze nog eens sneller tegen de lamp dan die lui van de gijzelsoftware...
Lastig als ze ''zwart'' rijden.NS heeft een nummer waar je naartoe kunt appen bij onraad. NS kan het vast niet waarderen wanneer criminelen de trein als werkplek gebruiken.
Lastig als ze ''zwart'' rijden.
Ik heb toen echt de mazzel gehad verplicht een keer de trein te moeten pakken en dat ze toevallig tegenover me zaten.
Ik zal ze al bij het inchecken de poortjes open duwen en een station waar ze uit moesten erover springen.
Maar ze praten eerst hard en erna letten ze toch wat op hun toon.
Capuchon met bontkraagje op, nieuwste telefoons, jonko draaien in de trein.
Heb je al een beetje wat voor volk?
Ik heb de NS wel een bericht gestuurd dit zeiden ze:
Wij kunnen hier weinig aan doen gezien dit geen overlast in onze treinen is.
Dan zou je contact moeten opnemen met de politie.
Toch grappig want zodra je nog niet bent opgelicht hecht de politie er ook weinig tot geen waarde aan. Komt ergens op de plank te liggen waar het verjaard en ze het dossier weggooien.
Dus eigelijk wat je doet, er wordt niets gedaan.
Je mag een ander adres opgeven, bijvoorbeeld van een advocaat of ... van het politiebureau. Weer eens een andere invulling van "bureau dezes".Je mag aangifte gaan doen, waarbij je je NAW gegevens moet achterlaten.
Je hebt ook nog meld misdaad anoniemJ
Je mag aangifte gaan doen, waarbij je je NAW gegevens moet achterlaten.
Als ze later een 'verdachte' oppakken heeft hij inzage in wie aangifte heeft gedaan. Op dat vlak zijn we lekker transparant in NL.
Fijn, gozertje en vriendjes weten meteen wie je bent en wie hun 'die loer' heeft gedraaid.
Ja maar als ze willen komen ze och wel achter je gegeven.Je mag een ander adres opgeven, bijvoorbeeld van een advocaat of ... van het politiebureau. Weer eens een andere invulling van "bureau dezes".