Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSite doet het bij mij niet..?Stoutt.nl
//Mod edit, adressen delen doen we niet. Ook niet van derden.Als jullie dergelijke sites hier vermelden, zal ik ze melden.
Ik heb op Trustpilot aangegeven dat Vimexx deze oplichtingssites host.
Vimexx heeft dan geklaagd bij Trustpilot dat ik geen bewijzen heb
Ik stel voor dat we met z'n allen een bad review zetten op Trustpilot, met als reden het hosten van oplichtingssites
Vimexx wordt als "Gemiddeld" beoordeeld met 3,6 / 5 op Trustpilot
Ben je het eens met de TrustScore van Vimexx? Geef jouw mening en bekijk wat 965 andere klanten vinden.nl-be.trustpilot.com
Vooraf geld ontvangen voor een afspraak die vervolgens niet plaatsvind is toch gewoon oplichting en strafbaar?Er gebeurd niets strafbaars... En jouw publicatie op de trustpilot van Vimex heeft daar niets mee te maken. Wel bij de feiten blijven. Als de TOS (Terms of service) iets in gelijke richting stellen met dat profielen fictief voor jouw beleving kunnen zijn, maar jij de TOS niet leest, maar er wel mee akkoord gaat moet je niet piepen.
Vooraf geld ontvangen voor een afspraak die vervolgens niet plaatsvind is toch gewoon oplichting en strafbaar?
Hier, nog eentje. https://www.heett.be/profiel/amanda/Er gebeurd niets strafbaars... En jouw publicatie op de trustpilot van Vimex heeft daar niets mee te maken. Wel bij de feiten blijven. Als de TOS (Terms of service) iets in gelijke richting stellen met dat profielen fictief voor jouw beleving kunnen zijn, maar jij de TOS niet leest, maar er wel mee akkoord gaat moet je niet piepen.
Een hoster gaat niet op de stoel van een rechter zitten. Je behoort je aan het nederlands recht te behouden als je ergens een website host. Als een hoster een website om onbekende of vage reden offline trekt dan kan de hoster zelfs aansprakelijk worden gesteld.
Niet zomaar, maar hosters zijn niet verplicht diensten aan iedereen te verlengen en zijn vrij om een contract niet te verlengen.Ja, dat wel. Maar dat is een civiele zaak volgens mij en zou je in theorie in de rechtbank moeten uitvechten. Pas bij een daadwerkelijk vonnis zou je naar de hoster kunnen stappen. Maar een hostingpartij mag niet zomaar iemands zijn of haar website offline trekken - die kan aansprakelijk worden gesteld (Financieel verlies bijv).
Duidelijk. Ik had hier gezocht op 'heett', maar kreeg geen resultaat.Website komt ook voorbij in dit topic: https://www.girlsreview.nl/threads/nieuwe-oplichtingstruc-stoutt-nl.23533/