Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was eigenlijk ook benieuwd en had een mail gestuurd of contant betalen ook mogelijk was.Ik vond de site www.lust-prive.nl en checked het forum. Zoooo teleurgesteld! Ik zie echter nergens dat je vooraf moet betalen. De site ziet er wel anders uit dan de rest, professioneler.
Potdomme wat jammer! Ik heb nu via een fake mail gereserveerd, ben benieuwd. Ben natuurlijk nooit van plan vooraf te betalen. Ik vroeg me alleen af of ze het hele bedrag wil hebben of een aanbetaling.
Tja ze moesten toch een nieuwe manier ontdekken om mensen te kunnen oplichten.Merkwaardig, "Stoutt . nl" als antwoord adres.
Hosting of SIDN aanschrijven met de (reeks) oplichtingswebsites. Die sluiten ze af.
Nouja als je dit meld dan stuurt Midhold:Midhold moet gewoon eens implementeren IP adressen te verbannen van hun netwerk of platformen. Zo simpel is het. Oplichters houden uiteindelijk geen IP adressen meer over.
Ik denk niet dat deze oplichtingstruc wordt toegepast in deze adv.
Je hebt gelijk, ik heb me vergist.Ik denk niet dat deze oplichtingstruc wordt toegepast in deze adv.
Of ik snap het niet of ik moet nog bijleren.Ik denk niet dat deze oplichtingstruc wordt toegepast in deze adv.
Nouja mij was deze advertentie al eens opgevallen, en toen ik deze ging lezen zag ik wel overeenkomsten met eerdere.Waarschijnlijk taalfouten, alles moeten vooruitbetalen, te mooi om waar te zijn, nep- of gejatte foto's...
Kortom: alles waar elke man intrapt als hij even weer met zijn kleine koppie denkt, omdat die dan fier omhoog staat
Lees de topic opener even:Of ik snap het niet of ik moet nog bijleren.
Welke oplichtingstruc is hier aan de orde?
Sterker nog, een aantal nep sites is gelinkt aan deze.Hier is er nog 1 waarvan ik wist dat er een luchtje aan zit.
Ik heb er nu ook een waarmee ik al 1,5 week bezig ben, hij wordt steeds geïrriteerder en wilt dan ik heel snel meer info geef. Eens zien hoe lang ik nog kan rekkenIk vindt het wel leuk om oplichters ook te trollen.... Die gaan dan door alle moeite heen voor registratie, het maken van een profiel gevolgd met het plaatsen van een advertentie. Als de advertentie in het frans is weet ik al dat is een afrikaans scammertje dat middels whatsapp een vooruitbetaling met een vaag betaaldingetje vraagt. Ik troll m net zolang door iedere keer z'n advertentie, telefoonnummer te wijzigen zodat ie constant bezig is en blijft, totdat ik z'n IP adres uiteindelijk in de firewall verwerkt en that's it.
Maar, maar, maar...Ik heb er nu ook een waarmee ik al 1,5 week bezig ben, hij wordt steeds geïrriteerder en wilt dan ik heel snel meer info geef. Eens zien hoe lang ik nog kan rekken
Maak daar eens een subforum, dan kunnen we leuk meedoen. Voor 419 spelletjes is er ook een forum.
Deze wil inmiddels met me afspreken om het geld te overhandigen, dus ben benieuwd hahahaMaar, maar, maar...
Dan moeten ze werken voor hun geld....