Is ze er nu voorlopig gewoonNathalie is er nu k9
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs ze er nu voorlopig gewoonNathalie is er nu k9
Denk het welIs ze er nu voorlopig gewoon
Weet je toevallig ook welke dagen dat ze er isDenk het wel
Mijn ervaringen waren op maandag en vrijdag, echter enkele tijd geleden.Weet je toevallig ook welke dagen dat ze er is
Ze is er nu k9Nathalie nog altijd aanwezig
Weet je of ze er morgen 8/6 ook is?Ze is er nu k9
Ja volgens mij welWeet je of ze er morgen 8/6 ook is?
Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet proberen...Ze is er nu k9
Nathalie zit nu in k14Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet
Nee maar mijn gevoel zegt dat dit wel mogelijk is!?Mocht je in haar mondje klaarkomen, zonder condoom?
Daar doet ze normaal gesproken niet moeilijk over.Mocht je in haar mondje klaarkomen, zonder condoom?
Ik ben gisteren voor het eerst bij Nathalie geweest (inderdaad in kamer 14) en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.
De sex was best goed, maar ze reageerde af en toe vreemd. Net of ze er niet helemaal bij was….
Kan mij voorstellen met die hitteIk ben gisteren voor het eerst bij Nathalie geweest (inderdaad in kamer 14) en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.
De sex was best goed, maar ze reageerde af en toe vreemd. Net of ze er niet helemaal bij was….
Goed om te horenDaar doet ze normaal gesproken niet moeilijk over.
Goed afspreken van tevorenGoed om te horen
Ik ben 2x bij haar geweest, de eerste keer was top. Ik dacht ik ga er weer heen een paar weken later , was geen goed plan en ze ziet mij niet meer terug.Goed afspreken van tevoren
Ja,duh!De meeste dames die praten vroeg of laat met mekaar over de prijs, aanbod en tijdsverhoudingen.Ik ben 2x bij haar geweest, de eerste keer was top. Ik dacht ik ga er weer heen een paar weken later , was geen goed plan en ze ziet mij niet meer terug.
De dame met de bril ook gespot laatst. Benieuwd wie dit is en wat de ervaringen zijn!?Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet proberen...
Ik ga denk ik morgenochtendZal een donderdag ook weer eens van haar gaan genieten met een uitgebreid pakket alles erop en eraan heerlijk
Zou je willen vragen of ze er aanstaande vrijdag(ochtend) ook aanwezig is?Ik ga denk ik morgenochtend
Zo denk ik er ook over,je leeft maar een keer Pim.Vanmorgen maar weer de stoute schoenen aangetrokken en richting Doetinchem gegaan . Ik hoefde niet lang te zoeken. Ze was er al vroeg Nathalie k14 Zoals altijd eerst even wassen , mondje spoelen daarna lekker mekaar betasten wat een fantastisch lichaam heeft die meid ze pijpte mij al staand daarna heb ik haar lekker gebeft tussen door heerlijk getongzoend maar Voordat we verder gingen bedacht ik dat ik deze keer wel wat extra's wou, ik vroeg of ze ook anaal deed en ze zei ja maar wel €100 extra Toch maar gedaan en absoluut geen spijt van Ik ging weer met een brede grijns op mijn gezicht naar huis. Wat een topper
Heb het aan haar gevraagd. Morgen en zaterdag is ze er de hele dag. Volgende week is ze er nietZou je willen vragen of ze er aanstaande vrijdag(ochtend) ook aanwezig is?
Is ze er aankomende week weer ?Heb het aan haar gevraagd. Morgen en zaterdag is ze er de hele dag. Volgende week is ze er niet
Ze zit nu in k7 zag ik netIs ze er aankomende week weer ?