Voormalig lid 8812
Wandelaar
- 74
- 25/02/22
- 11
Is ze er deze week en in welke kamer ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNathalie gespot vanochtend in k 20Is ze er deze week en in welke kamer ?
Ook gehoord of ze er morgen is?Vandaag is Nathalie aanwezig.
Balen, had vandaag een andere date. Wil haar graag weer meemaken.Vandaag is Nathalie aanwezig.
Ja ze is er morgen ook k 18Is ze er op zaterdag ook?
Welke dagen is ze er nu altijd dan en is k18 elke week haar kamer?Ja ze is er morgen ook k 18
Of ze in k18 blijf ligt niet aan haar en welke dagen ze werkt hoor ik ook van haar als ik daar ben.Welke dagen is ze er nu altijd dan en is k18 elke week haar
Ze er nu en in k18Welke dagen is ze er nu altijd dan en is k18 elke week haar kamer?
Shit net gisteren geweest en toen was ze er helaas niet.Ze er nu en in k18
En heb je weer een goed bezoek gehad aan haar?!Ze er nu en in k18
Helaas lukt vandaag niet, morgenvroeg proberen of ze er is?!Shit net gisteren geweest en toen was ze er helaas niet.
Misschien morgen of zaterdag ochtend nog een keer proberen erheen te gaan.
Hopen dat ze er optijd is 's morgens
Vanmiddag nog wel, rond 16.00 uur. Let op: k18.Is ze er vanavond? Weet iemand dat?
Ben vanmorgen geweest en heb hier geen last van gehad.Ik ben vandaag ook bij Nathalie geweest.
Zoals altijd neemt ze er de tijd voor.
Ze is normaal heel stellig in de afspraken die je met haar maakt.
Helaas hield ze zich er vandaag zelf niet aan.
Nog nooit meegemaakt.
Wel jammer want ben altijd tevreden weg gegaan.
Vandaag dus niet helaas.
Sorry maar daar heb ik geen last van bij haarBekend verhaal, 1e maal allemaal leuk maar de volgende maal maak ze misbruik van je bezoek. Snel geld verdienen