Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk tot 20.00 uur k17 of k18 denk ikTot hoe laat werk ze dan en welke kamer
Ja klopt ik hoorde dat ze om 19,00 uur is gestoptIk was er om half acht maar ze was al weg
Volgens mij welWerk ze alle dagen van de week dan
Nooit op zondagOok in het weekend
Kom net terug. Nee ze is er nietIs ze er vandaag dan
Al een tijd niet meer gezien ook niet bij het landhuisje volgens mij zit ze op een andere locatie richting Brabant, in die buurt. Dus mocht je haar treffen dan horen wij dat graagHoe zit 't met haar aanwezigheid deze maand, iemand haar al gezien, ik ben woensdag weer in de buurt dus...
Landhuisje, Brabant??Al een tijd niet meer gezien ook niet bij het landhuisje volgens mij zit ze op een andere locatie richting Brabant, in die buurt. Dus mocht je haar treffen dan horen wij dat graag
Geen idee of ze nog terug komt.Wanneer is ze er weer
Onder welke naam werkt ze daar dan??? Kan haar niet zo snel ontdekken om de site van het LandhuisjeVolgens mij werkt ze in het landhuisje in Overloon
Volgens mijn is ze dat niet hoor of ik moet me erg vergissenOnder de naam van Natalie
Luister mensen ze is pas terug uit haar eigen land. Ze is hier verhuisd naar Brabant ze werkte altijd 3 dagen in Doetinchem en 3 dagen in het landhuisje onder de naam Nikita maar ze is hier niet meer geweest sinds ze terug is. Ik denk dat ze ergens in Eindhoven zit. Dusdit is Nathalie