Je denkt toch niet dat ze met een al klaar is voor de rest van de dag?Ben vanmorgen geweest en heb hier geen last van gehad.
Ik was haar 1ste klant en misschien was ze daarna wel klaar voor de rest van de dag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe denkt toch niet dat ze met een al klaar is voor de rest van de dag?Ben vanmorgen geweest en heb hier geen last van gehad.
Ik was haar 1ste klant en misschien was ze daarna wel klaar voor de rest van de dag
Zij komt altijd haar afspraken na maar sommige mensen denken dat ze meer voor mekaar krijgen als ze vaker komenIk ben vandaag ook bij Nathalie geweest.
Zoals altijd neemt ze er de tijd voor.
Ze is normaal heel stellig in de afspraken die je met haar maakt.
Helaas hield ze zich er vandaag zelf niet aan.
Nog nooit meegemaakt.
Wel jammer want ben altijd tevreden weg gegaan.
Vandaag dus niet helaas.
Wat een dom gelul Pim . Ik ben altijd respectvol tegen de dames.Zij komt altijd haar afspraken na maar sommige mensen denken dat ze meer voor mekaar krijgen als ze vaker komen
Dan hoop ik voor je dat ze er isIs ze er op dinsdag, dacht het wel toch (?) Ik ben morgen 'in de buurt' en ga een klein uurtje voor haar rijden.
Ik denk het nietIs ze er op zondag dan zoja hoelaat dan
Meestal op ma, Di en woensdag de laatste keer zat ze in k18Is ze er vandaag dan en welke kamer dan
Heeft ze momenteel ergens een advertentie?Meestal op ma, Di en woensdag de laatste keer zat ze in k18
Niet dat ik weetHeeft ze momenteel ergens een advertentie?
Meestal is ze er om 10 uur tot 20,00 uurTot hoe laat is ze er dan vandaag
Ik ben even niet geweest te drukIs ze er dan vandaag en welke kamer dan
Te druk om te neuken joh, kan dat?Ik ben even niet geweest te druk
Ja dat heb je wel eensTe druk om te neuken joh, kan dat?
Dan zal ze met vakantie zijn helaasBen er dinsdag geweest en ze was er niet en gevraagd en ze zeiden dat ze al even niet meer geweest is
JammerDan zal ze met vakantie zijn helaas
Ze is niet met vakantie. Is ze pas geweestDan zal ze met vakantie zijn helaas
Tja waar is ze dan en komt ze terug??Jammer
Ze is niet met vakantie. Is ze pas geweest
Misschien zit ze wel even ergens anders?Tja waar is ze dan en komt ze terug??