Prijzen zijn altijd het gevolg van vraag en aanbod en dat wordt gedragen door de conjunctuur van het moment.
En met de huidige inflatieis dus het stijgen van de prijzen geen wonder.
Ook zijn we zelf schuld als we een dvp gaan bezoeken met een prijs die boven het gemiddelde ligt van de " markt"
dat verstevigt het prijsgevoel aan de aanbods zijde
Persoonlijk schat ik het gemiddelde op 150€/h tegenwoordig
Maar afhankelijk van je budget kan je voor je zelf beslissen bij vrouwen te gaan die nu nog altijd " slechts" 100€/ h vragen, maar je zal dan een paar toegevingen moeten doen aan je " behoeften aan schoonheid slankheid en ouderdom enz…
. Ik ga zelf tegenwoordig bij bvb een paar oudere
BBW's die veel ervaring hebben, waar het jonge en dure geweld geen handje of kutje van gegeten hebben

.
Also je zo'n vrouw laat voelen dat je haar top vindt dan krijg je daar heel wat voor terug ,
Ik ben zelf ook 75 en dat betekent dat ik afhankelijk ben van grotere sensuele prikkels om te functioneren dan in mijn jonge jaren, maar heb ontdekt dat
kunnen meer betekent dan uitzicht of jeugd die zichzelf voor top model vinden maar van goede sex geen benul hebben en van connecteren al helemaal niet.
DUs prijs? Is ook wat je erzelf van maakt
Mijn oudere
BBW's slagen erin mij meerdere keren te laten komen in twee uur ( met 100/h is dat makkelijker)omdat ze daar ontzettend veel moeite voor doen en je willen fideliseren.
Zelf ben ik niet vies van zonder condoom en zo'n oudere dvp heeft daar vaak niet de minste moeite mee en doet dat spontaan ontstaan . Sex met zo 'n dame heeft dan een veel natuurlijkere dimensie,, ik voeg eraan toe dat ik vrijgezel ben en daar dus niemand mee kan belasten , zou het al zijn dat ik daarbij iets oploop. Bovendien , als het goed gaat wissel ik niet de hele tijd van partner…er ontstaat dan ook een soort heilzame en prettige vriendschap, waarbij het kan gebeuren dat we in elkaar armen inslapen en dus zonder overprijs ( maar meestal met een spontane fooi van mijn kant) een nacht doorbrengen met een afscheids morgenfuck