Afgelopen vrijdag weer eens naar de Milfs afgezakt.
Op het laatste moment gelezen dat Didi er niet kon bijzijn, maar och dan hebben we nog altijd de andere aanwezige dames die, laat ons eerlijk zijn, er afgelopen vrijdag er zeer actief tegenaan zijn gegaan.
Ik ga hier geen naam noemen wie het actiefst was, wat trouwens alleen de andere dames oneer aandoen is, nee ze waren allemaal botergeil en velen waren al snel een groot gedeelte van hun vocht kwijt, zowel de dames als de heren!!
Al snel waren er nog enkele koppeltjes bijgekomen, die eerst afwachtend een babbeltje doen, daarna overgingen naar daden, geil en nat. De energie die deze dames uitstralen is gewoon megageil. Wat wil een man nog meer?
Diegenen die mij kennen weten dat ik een boontje heb voor de Hollandse Bo, een blonde stoot, stevige F-cup tieten, blauwe ogen en oooo zo n geile dame met stijl, klasse en een genietertje puur sang. Echt een droomvrouw.
Nadat ik Bo wat heb laten spelen met andere mannen, kwestie van mijzelf wat op te warmen, kwam ze naar mij toe. Het volgende verhaaltje werd werkelijkheid en ik kan je garanderen het is niet gelogen. Terwijl we nog met enkele mannen aan het babbelen waren, begon ze mij nadrukkelijk te zoenen en te betasten, nam mijn hand en duwde mij gedecideerd naar het ronde bed waar er nog twee andere dames een andere gelukzak een trio-tje aan het geven waren. Al acterend probeerde ik haar wat te teasen en te pleasen, beetje gespeeld dominant en weigerend. Ze kuste mij nog even wat meer en met haar helder blauwe kijkers zag ze hoe geil ik wel was. Ik zag andere mannen mee genieten van dit schouwspel. Uiteraard kon ik geen kant op dan haar te gehoorzamen. Haar handjes waren intussen in mijn laatste kledingstuk verdwenen, controlerend of ik klaar was voor de strijd. En wees maar zeker, een knoert van een lul had ze snel in haar handen, smeerde er nog wat olie op, ging op de knietjes en begon van aan mijn ballen naar boven te likken tot aan mijn eikel. Geen enkele cm van mijn paal werd ongemoeid gelaten. Ik stond daar in het midden met een 25 tal mannen op enkele meters afstand te genieten van deze dame. Wees zeer zeker dat ik mij dat niet beklaagd heb. Nog een klein duwtje en ik lag op mijn rug op het ronde bed. Als een volleerde deerne kroop ze op mij, kijkend met die blauwe smaragden in haar hoofdje, haar blonde lokken goedleggend en met een doel van kerel, nu ga jij mij je zaad geven zoveel je kan. Mijn hersenen smeekten om nog meer sex en ja hoor haar kutje mij visueel presenterend, haar hand die mijn adonis in haar tempel duwend begon ze mij te bereiden zoals een koerspaard een merrie die haar hengst tot het uiterste ging drijven. Met haar heupen op een neer bewegend, naar voor en naar achter, helemaal in haar kletsnatte grotje was het een reunie van geilheid, de daad, klaar om te stoten en diep erin haar kutje en clitoris masserend. Tsja, wie dat meemaakt als "slachtoffer" weet natuurlijk dat dat niet lang duurt en mijn stoottroepen vuurden alles af in haar lustpaleis, beschermd uiteraard.
Wees gerust niet alleen ik genoot 100%, ook Bo-tje zag er de fun van in, mij feliciterend, mij dankend voor het hoogtepunt dat ik zonet bereid was haar te geven. Nog even uitheigend haalde ze voorzichtig mijn staaf uit haar glory. En ze zag tot haar tevredenheid dat ik heel diep in haar was klaargekomen, ze lachte geruststellend, plaagde mij nog even, met zo een uitdrukking van : "Zie je wel hoe geil ik je kan laten klaarkomen?". Hemels is dat. Bo, je weet het je bent een schatje en ik beklaag je ventje die elke dag met zo een vrouw als jij moet trachtten haar tevreden te houden. Moet heel erg zijn.
.
Ik heb mij nu al ingeschreven voor de afsluitende party van 20 december, hopelijk kan ik dan met Bo en Didi nog een gevolg breien aan deze ervaring en een triotje beleven met deze 2 dames. Didi, wees gerust jij bent mijn volgend slachtoffer of beter gezegd maak mij jouw slachtoffer, please.